1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تبلت های طراحی
  4. تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN Artist12 Pro 11.6 Inch Drawing ...

تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN Artist12 Pro 11.6 Inch Drawing Monitor - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

تبلت های طراحی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • صفحه نمایش قلم مانیتور طراحی 11.6 اینچی XP-PEN Artist12 Pro تبلت طراحی گرافیکی تمام لایه لایه با قلم بدون باتری با عملکرد شیب و 8 کلید میانبر (فشار قلم 8192 سطح و 72 درصد NTSC)

ده الی پانزده روز کاری

برند : XP-PEN

مدل : Artist 12 Pro

قیمت محصول :

15,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.4 کیلوگرم

معرفی محصول

تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN Artist12 Pro 11.6 Inch Drawing Monitor - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • Screen-Artist 12 Pro کاملاً لمینیت شده، شیشه و صفحه نمایش را به طور یکپارچه ترکیب می کند. تقریباً بدون اختلاف منظر، مکان‌نمای شما دقیقاً در جایی که می‌خواهید ظاهر می‌شود و تجربه‌ای واقعی از طراحی شبیه کاغذ را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش 11.6 اینچی و طراحی مناسب کابل 3 در 1، بدون نیاز به استفاده از آداپتور و به سرعت به رایانه شما متصل می شود، شروع به طراحی، ابله سازی و طراحی مستقیم در Artist 12 Pro می کند و سفر خلاقانه خود را آغاز می کند.
  • عملکرد شیب - Artist 12 Pro تا 60 درجه عملکرد شیب را پشتیبانی می کند. بنابراین اکنون دیگر نیازی به تنظیم جهت براش در برنامه ندارید. برای افزودن سایه به آثار خود به سادگی کج کنید و از انتقال نرم تر و طبیعی تر بین خطوط و ضربه ها لذت ببرید.
  • شماره گیری قرمز و 8 کلید میانبر قابل تنظیم - یک رابط براق با شماره گیری قرمز برای صاف کردن گردش کار شما تا حد امکان. صفحه به راحتی در دست شما قرار می گیرد و می تواند برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر برنامه ریزی شود. دارای 8 کلید میانبر کاملا قابل تنظیم است و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. به شما امکان می دهد ایده های خود را سریع تر و راحت تر به تصویر بکشید و بیان کنید
  • قلم بدون باتری جدید طراحی شده PA2- مجهز به نوک قلم ظریف‌تر است که به شما امکان می‌دهد به طور طبیعی و روان با موقعیت دقیق‌تر و عملکرد خط برتر طراحی و نقاشی کنید.
  • همراه با پایه و نگهدارنده قلم - همراه با Artist 12 Pro، پایه قابل حمل از لرزش یا سر خوردن جلوگیری می کند و خستگی چشم و سفتی دست را از بین می برد. قلم گیر چند منظوره قلم و نوک خودکار شما را ایمن نگه می دارد و به عنوان پایه قلم یا جا خودکار عمل می کند.

 


Artist12 Pro

یک صفحه نمایش عالی که مناسب افراد مبتدی است.

دارای صفحه نمایش فوق العاده قابل حمل با صفحه نمایش 11.6 اینچی و طراحی مناسب کابل 3 در 1. نیازی به استفاده از آداپتور نیست و به سرعت به رایانه شما متصل می شود. طراحی، ابله سازی و طراحی را مستقیماً در Artist 12 Pro شروع کنید و سفر خلاقانه خود را آغاز کنید.

تذکر مهم:

1. Artist12Pro یک محصول مستقل نیست!

 

  • این دستگاه برای کار کردن باید به کامپیوتر متصل باشد. با سیستم ویندوز 10/8/7 (32/64 بیت)، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.

 

2. درباره فیلم محافظ

 

  • نمایشگر قلم طراحی Artist12 Pro با پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) عرضه می شود تا از آسیب به سطح در اثر چربی دست، خط و خش و غیره جلوگیری شود.
  • لطفا قبل از استفاده، پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) را جدا کنید!
  • فیلم محافظ واقعی در زیر پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) قرار دارد.

 

3. نکات اتصال

 

  • کامپیوتر شما باید دارای پورت های HDMI و USB برای اتصال باشد، در غیر این صورت، برای تبدیل به یک آداپتور برای اتصال نیاز دارید. لطفاً کابل USB سیاه و کابل HDMI را کاملاً به رایانه خود وصل کنید. برای کابل USB قرمز، اگر رایانه شما نمی تواند برق کافی را تامین کند، لطفاً آن را به دوشاخه دیواری وصل کنید.
  • اگر رایانه شما فقط دارای پورت های Type-c است، برای اتصال به آداپتور Type-c به HDMI و USB نیاز دارید.
  • نکات دیگر: پس از اتصال همه کابل ها در مکان های صحیح، لطفاً حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه صبر کنید تا درایور سخت افزار USB با موفقیت بارگیری شود.

 

4. نکات دانلود و نصب درایور

 

  • دانلود درایور: درایور ما به طور منظم به روز می شود، بنابراین لطفاً برای دانلود جدیدترین درایور به وب رسمی ما بروید و آن را روی رایانه خود نصب کنید.

 

4.1 قبل از نصب درایور:

 

  • لطفاً درایور برندهای دیگر را از رایانه خود حذف کرده و قبل از نصب درایور XP-PEN راه‌اندازی مجدد کنید، در غیر این صورت مشکلات درگیر درایور وجود خواهد داشت.

 

4.2 برای کاربران ویندوز:

 

  • لطفاً تمام برنامه های ترسیم را ببندید و هنگام نصب درایور درایور را به عنوان Administrator اجرا کنید. (مهم)

 

4.3 برای کاربران Mac Mojave (10.14):

 

  • اگر سیستم عامل شما جدیدترین Mojave 10.14 است، لطفاً پس از نصب درایور بر روی رایانه خود ابتدا "PenTabletSetting" را به لیست سفید اضافه کنید.

 

Artist12 Pro

صفحه نمایش کامل با وضوح بالا

اتخاذ فناوری کاملاً لمینیت شده

پشتیبانی از شیب ± 60 درجه طبیعی

.

اتخاذ فناوری کاملاً لمینیت شده

Artist 12 Pro به طور یکپارچه شیشه و صفحه نمایش را با هم ترکیب می کند تا محیط کاری بدون حواس پرتی ایجاد کند. بدون اختلاف منظر، مکان نما شما دقیقاً در جایی که می خواهید ظاهر می شود و در حین طراحی روی این صفحه نمایش 11.6 اینچی IPS کاملاً چند لایه، حس واقعی کاغذ را ارائه می دهد. با زاویه دید 178 درجه و وضوح بالا 1920*1080.

پشتیبانی از شیب ± 60 درجه طبیعی

XP-Pen Artist 12 Pro تا 60 درجه عملکرد شیب را پشتیبانی می کند، بنابراین دیگر نیازی به تنظیم جهت براش در نرم افزار بارها و بارها ندارید. برای افزودن سایه به آثار خود به سادگی کج کنید و از انتقال نرم‌تر و طبیعی‌تر بین خطوط و ضربه‌ها لذت ببرید.

 

صفحه نمایش کامل با وضوح بالا

Artist12 Pro دقت رنگ فوق‌العاده 72% NTSC را با زاویه دید 178 درجه جفت می‌کند و رنگ‌های غنی، تصاویر زنده و جزئیات خیره‌کننده را در نمای وسیع‌تر ارائه می‌دهد. دنیای خلاق شما اکنون به همان اندازه قدرتمند است که رنگارنگ است!

همچنین دارای یک فیلم اپتیکال ضد تابش قابل تعویض است و دارای شفافیت بالا و مقاومت در برابر خش است و در عین حال تابش خیره کننده را کاهش می دهد و صفحه نمایش شما را شفاف و حتی روشن نگه می دارد

 

یک شماره گیری قرمز و 8 کلید میانبر قابل تنظیم

قلم P2A بدون باتری با طراحی جدید

لوازم جانبی کاملا مطابقت دارد

 

قلم P2A بدون باتری با طراحی جدید

با حداکثر 8192 سطح حساسیت فشاری، دقت و عملکرد بهتری را برای ایجاد بهترین طرح ها و خطوط، حتی ارائه ریزه کاری موهای مختلف به شما ارائه می دهد. با قلم بدون باتری ما به طور طبیعی و صاف طراحی و نقاشی کنید.

لوازم جانبی کاملا مطابقت دارد

همراه با Artist 12 Pro، پایه AC 42 با استفاده آسان برای جلوگیری از لرزش یا سر خوردن و همچنین رفع خستگی چشم و سفتی دست ساخته شده است. قلم نگهدارنده چند منظوره قلم و نوک خودکار شما را ایمن نگه می دارد و به عنوان پایه قلم یا جای خودکار نیز عمل می کند.

 

یک شماره گیری قرمز و 8 کلید میانبر قابل تنظیم

صفحه به راحتی در دست شما قرار می گیرد و می تواند برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر برنامه ریزی شود و به شما امکان می دهد ایده های خود را سریعتر و راحت تر ثبت و بیان کنید.

8 کلید میانبر کاملاً قابل تنظیم و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا با سبک کاری دلخواه شما مطابقت داشته باشد و به شما امکان می دهد ایده های خود را آسان تر و سریع تر برای گردش کار بهینه سازی شده ثبت و بیان کنید.

همچنین دارای یک نمایه باریک 11 میلی متری است و با دکمه روشنایی صفحه نمایش هوشمند که به راحتی قابل دسترسی است، می توانید به راحتی آن را با روشنایی دلخواه خود برای طراحی راحت تنظیم کنید.

 

Artist12 Pro

مشخصات:

تکنولوژی: الکترومغناطیسی

ابعاد: 351.52mm(L)*225.38mm(W)*12.9mm(H)

مساحت صفحه نمایش: 256.32 میلی متر (H) x 144.18 میلی متر (V)

وضوح صفحه نمایش: 1920x1080 پیکسل

وسعت رنگ: 72% کلیدهای میانبر NTSC: 8

چرخ غلتکی: 1 زمان پاسخگویی: 14 میلی ثانیه

Pixel Pitch: 0.1335*0.1335mm صفحه نمایش رنگی: 16.7M نسبت کنتراست: 700:1

زاویه دید: 178 درجه سطوح فشار: 8192 شیب: 60 درجه میزان گزارش: ≧200

وضوح: 5080 LPI دقت: ± 0.01 اینچ (مرکز) ارتفاع خواندن: 10 میلی متر

ولتاژ منبع تغذیه: DC 5V رابط USB: USB مصرف جریان: 2A

توان مصرفی: 10 وات

سازگاری: Windows10/8/7 (32/64bit)، Mac OS X10.10 و بالاتر.

صفحه نمایش قلم XP-PEN Artist12 Pro همچنین می تواند برای آموزش آنلاین / آموزش الکترونیکی / کار از راه دور استفاده شود

صفحه نمایش قلم XP-PEN Artist12 Pro همچنین می تواند برای آموزش آنلاین / آموزش الکترونیکی / کار از راه دور استفاده شود

1- جوهر دیجیتالی همزمان با نمایشگر قلم XP-Pen Artist12 Pro سازگار با برنامه‌های Microsoft Office مانند Word، PowerPoint، OneNote و موارد دیگر. یادداشت ها و امضاهای دست نویس خود را به صورت بصری ارائه دهید - ایده آل برای کنفرانس وب یا نیازهای آموزشی آنلاین شما.

2- معلمان و سخنرانان می توانند با نوشتن، ویرایش و حاشیه نویسی مستقیم در فایل ها و به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود در زمان واقعی، محتوای تعاملی را به صورت بصری ایجاد و توضیح دهند. این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که جریان ایده‌های خلاقانه و فرآیند حل مسئله به‌طور شهودی و کارآمد ارائه شود. دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان را مانند قبل درگیر، الهام‌بخش و غرق کنید.

3-با قلم و نمایشگر قلم Artist12 Pro، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی معادلات کاربردی پیچیده را هنگام پخش یا پخش بنویسند و ویرایش کنند. در یک محیط اداری، می توانید دقیقه ها را ضبط کنید یا ایده ها و الهامات را به راحتی در طول کنفرانس وب یادداشت کنید.

4-اگر معلمی هستید که به دنبال پیشرفت بیشتر شغلی و تحقق شخصی هستید، احتمالاً می خواهید دوره های خود را در سیستم عامل های پخش خود مانند YouTube، Facebook، Block، Twitch، Udemy، Khan Academy، Codecademy و موارد دیگر پخش کنید. نمایش قلم XP-Pen Artist12Pro فرآیند شما را بسیار روان‌تر و آسان‌تر می‌کند و پخش آموزش شما را بصری و جذاب‌تر می‌کند.

5-سازگار با ویندوز 7/8/10 و Mac OS X 10.10 و بالاتر. صفحه نمایش قلم XP-Pen Artist12 Pro با نرم افزارهای کنفرانس وب یا پخش از جمله XSplit، Zoom، Twitch، Microsoft Teams، ezTalks Webinar، Idroo، Scribbiar، wiziQ و غیره کار می کند.

 


مشخصات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 36.2 x 23.8 x 8.4 سانتی متر; 2.4 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۶ اکتبر ۲۰۱۹
  • ASIN : B07YS9YZDT