1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تبلت های طراحی
  4. تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN 22R Pro Drawing Monitor 21.5 ...

تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN 22R Pro Drawing Monitor 21.5 Inch - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تبلت های طراحی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • نمایشگر گرافیکی 21.5 اینچی قلمی XP-PEN 22R Pro Drawing مانیتور مانیتور گرافیکی IPS با دو چرخ شماره گیری قرمز و 20 کلید اکسپرس بدون باتری، شیب قلم با پشتیبانی از 88% NTSC (Adobe RGB≧90%، sRGB≧120%)
  • Drawing Tablet with Screen XPPen Artist 22R pro Computer Graphics Tablet 120% sRGB with Battery-Free Stylus Full-Laminated Technology, 21.5 inch Pen Display with 20 Shortcut Keys & 2 Red Dial

ده الی پانزده روز کاری

برند : XP-PEN

مدل : Artist 22R-Pro

قیمت محصول :

55,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7 کیلوگرم

معرفی محصول

تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN 22R Pro Drawing Monitor 21.5 Inch - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

 

نام تجاری XP-PEN
رنگ مشکی
وزن مورد 7 کیلوگرم

 

درباره این محصول

  • Artist 22R Pro اولین نمایشگر گرافیکی است که از اتصال Type-C به Type-C پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد iMac/Mac Book Pro خود و سایر رایانه های ویندوزی را که از ورودی Type-C پشتیبانی می کنند بدون استفاده از Type-C به طور مستقیم به 22R Pro متصل کنید. آداپتور C به HDMI و USB. صفحه نمایش 21.5 اینچی بسیار بزرگ و دارای وضوح 1080p است که به شما امکان می دهد طراحی، طراحی، مدل سازی و ایجاد مستقیماً روی سطح 22R Pro داشته باشید و به شما امکان می دهد فرصت های خلاقانه جدیدی را آزاد کنید.
  • XP-Pen Artist 22R Pro با به کارگیری آخرین نوآوری و فناوری، به شما امکان می دهد تقریباً بدون اختلاف منظر و موقعیت مکانی مکان نما دقیق تر حتی در چهار گوشه طراحی کنید تا تجربه طراحی بهتری داشته باشید. صفحه نمایش 21.5 اینچی FHD دقت رنگ فوق العاده 88% NTSC (Adobe RGB≧90%، sRGB≧120%) را جفت می کند، و با جزئیات نفیس تر و رنگ های زنده، درخشندگی را به خلقت شما می بخشد.
  • دو چرخ شماره گیری قرمز با قابلیت کنترل آسان و 20 کلید میانبر قابل تنظیم که به راحتی در هر دو طرف قرار گرفته اند و برای کاربران چپ و راست دست به یک اندازه قابل دسترسی است. همچنین مجهز به هاب USB است که می تواند برای اتصال ماوس یا دستگاه های دیگر استفاده شود. پایه قابل تنظیم یکپارچه، می توانید زاویه کار خود را متناسب با نیازهای مختلف خود برای ایجاد آسان تر و سریع تر تغییر دهید. و شکاف خودکار طراحی شده در سمت جلو، دسترسی سریع و ایمن به قلم شما را فراهم می کند
  • قلم بدون باتری PA2 از عملکرد شیب تا 60 درجه پشتیبانی می کند و عملکرد عالی خط را برای ایجاد بهترین طرح ها و خطوط ارائه می دهد. همراه با Artist 22R Pro، جا خودکار چند منظوره، قلم و نوک خودکار شما را ایمن نگه می‌دارد و به عنوان پایه خودکار یا جای خودکار عمل می‌کند. XP-Pen Artist 22R Pro همراه با یک فیلم محافظ برای کمک به محافظت از صفحه نمایش و کاهش تابش خیره کننده و در عین حال شفاف نگه داشتن صفحه نمایش شما و روشن نگه داشتن نور حتی روشن ارائه می شود.
  • XP-Pen Artist 22R Pro از Windows10/8/7، Mac OS X10.10 و بالاتر پشتیبانی می کند. سازگار با نرم افزارهای محبوب هنر دیجیتال مانند Adobe، Photoshop، Illustrator، SAI، CDR، GIMP، Krita، Medibang، Fire Alpaca، Blender 3D و غیره. XP-Pen یک ضمانت یک ساله [گارانتی فقط در شرایطی که آسیبی توسط انسان ایجاد نشده باشد معتبر است] و پشتیبانی فنی مادام‌العمر برای همه تبلت‌ها/نمایشگرهای قلم ما ارائه می‌کند. [یادآوری گرم: نمایشگر قلم طراحی Artist22R Pro باید با رایانه استفاده شود]

 


 

Artist22R Pro

تذکر مهم:

1. Artist22R Pro یک محصول مستقل نیست!

این دستگاه برای کار کردن باید به لپ تاپ/رایانه رومیزی متصل باشد. با سیستم ویندوز 10/8/7 (32/64 بیت)، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.

2. نکات دانلود و نصب درایور

دانلود درایور: درایور ما به طور منظم به روز می شود، بنابراین لطفاً برای دانلود جدیدترین درایور به وب رسمی ما بروید و آن را روی رایانه خود نصب کنید.

2.1 قبل از نصب درایور:

لطفاً قبل از نصب درایور XP-PEN، درایور برندهای دیگر را از رایانه خود حذف کرده و راه اندازی مجدد کنید، در غیر این صورت، مشکلات تداخل درایور وجود خواهد داشت.

2.2 برای کاربران ویندوز:

لطفاً تمام برنامه های طراحی را ببندید و هنگام نصب درایور درایور را به عنوان Administrator اجرا کنید. (مهم)

2.3 برای Mac Mojave (10.14)، Catalina (10.15) کاربران:

 

  • Mac Mojave 10.14 یا بالاتر باید «PenTabletSetting» و «PenTabletDriverUX» را ابتدا پس از نصب درایور XP-PEN به لیست دسترسی اضافه کند. جزئیات مراحل لطفاً بخش سؤالات متداول را در وب XP-PEN ببینید.
  • Mac Mojave (10.14) یا بالاتر از ارتقاء سیستم عامل در بخش امنیتی، ابتدا باید برنامه هایی را که به تازگی دانلود کرده اید در لیست دسترسی قرار دهید تا به طور معمول از آن استفاده کنید.

 

3. XP-PEN پشتیبانی فنی مادام العمر را در همه تبلت ها/نمایشگرهای قلم طراحی ما ارائه می دهد

 

  • هنگامی که با استفاده از Artist22R Pro مشکل دارید، لطفاً راهنمای سریع را بررسی کنید، XP-Pen را به صورت آنلاین جستجو کنید تا راهی برای کمک بیشتر به ما بیابید، ما همیشه آماده کمک هستیم!
  • اگر سفارش شما در عرض یک سال مشکل سخت افزاری داشته باشد، اکیداً به شما توصیه می کنیم که با XP-PEN تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم تا آن را با یک محصول کاملاً جدید جایگزین کنید (تا زمانی که محصول غیر ساخته شده توسط انسان آسیب دیده باشد یا بدون آسیب دیدگی

 

XP-PEN Artist Display 22R Pro

Artist22R Pro یک محصول مستقل نیست!

XP-PEN Artist Display 22R Pro

XP-Pen یک تامین کننده حرفه ای و قابل اعتماد تبلت های گرافیکی، نمایشگرهای قلم، قلم های قلم و غیره است.

تیم ما متعهد به نوآوری بی پایان با هدف آوردن هر هنرمند به عصر دیجیتال با ابزار و فناوری متناسب با نیازهای فردی آنهاست. XP-Pen به یک برند شناخته شده تبلت های گرافیکی دیجیتال تبدیل شده است و واضح است که کاربران در سراسر جهان از ابزار، فناوری و ارزشی که XP-Pen به بازار می آورد قدردانی می کنند.

XP-PEN Artist Display 22R Pro

فرصت های خلاقانه جدید را آزاد کنید!

اولین نمایشگر گرافیکی که از اتصال Type-C به Type-C پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد iMac/Mac Book Pro و سایر رایانه های ویندوزی که از ورودی Type-C پشتیبانی می کنند را مستقیماً بدون استفاده از آداپتور Type-C به HDMI و USB به 22R Pro متصل کنید. .

XP-Pen Artist 22R Pro با استفاده از جدیدترین نوآوری و فناوری، به شما امکان می‌دهد با موقعیت مکانی مکان‌نمای دقیق‌تر حتی در چهار گوشه طراحی کنید تا تجربه طراحی بهتری داشته باشید.

  • 8192 سطح حساسیت فشار
  • گستره رنگ بالا: sRGB≧120% (Adobe RGB≧90%,sRGB≧120%)
  • 2 چرخ شماره گیری قرمز و 20 کلید میانبر قابل تنظیم
  • همراه با یک فیلم محافظ ضد تابش (از پیش نصب شده روی صفحه نمایش)
  • قلم بدون باتری PA2 از عملکرد شیب تا 60 درجه پشتیبانی می کند و عملکرد برتر خط را ارائه می دهد.
  • مجهز به هاب USB است که می توان از آن برای اتصال ماوس یا دستگاه های دیگر استفاده کرد
  • پشتیبانی از کار با Windows10/8/7، Mac OS X10.10 و بالاتر

XP-PEN Artist Display 22R Pro

1. درباره فیلم محافظ

نمایشگر قلم طراحی Artist22R Pro با پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) عرضه می شود تا از آسیب به سطح در اثر چربی دست، خط و خش و غیره جلوگیری شود.

لطفا قبل از استفاده، پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) را جدا کنید! فیلم محافظ واقعی در زیر پوشش های محافظ (لایه پلاستیکی) قرار دارد.

2. نکات اتصال

Artist 22R Pro اولین نمایشگر گرافیکی است که از اتصال Type-C به Type-C پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید مستقیما iMac/Mac Book Pro و سایر رایانه های ویندوزی که از ورودی Type-C پشتیبانی می کنند بدون استفاده از Type-C به 22R Pro متصل کنید. -C به HDMI و آداپتور USB.

اگر رایانه شما پورت Type-c ندارد، لطفاً نگران نباشید، کابل‌های HDMI/VGA/ و آداپتور نیز با تبلت همراه هستند.

نکات دیگر: پس از اتصال همه کابل ها در مکان های صحیح، لطفاً حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه صبر کنید تا درایور سخت افزار USB با موفقیت بارگیری شود.

3. نکات تنظیم صفحه:

مانیتور XP-PEN و مانیتور متصل باید روی یک وضوح تنظیم شوند تا در حالت آینه/تکراری این نمایشگرها به درستی کار کنند.

اگر مانیتور اصلی شما روی وضوح بالای 1920x1080 تنظیم شده است، لطفاً "تنظیمات نمایشگر پیشرفته" را باز کنید و وضوح آن را به 1920x1080 تغییر دهید تا با مانیتور XP-PEN Artist22R Pro مطابقت داشته باشد.

اگر با مشکل اختلاف منظر یا افست مواجه شدید. توصیه می‌کنیم «تغییر اندازه متن، برنامه‌ها و موارد دیگر» را روی 100% تنظیم کنید. سپس قلم و مانیتور XP-PEN را مجدد کالیبره کنید.

یک مانیتور بزرگ طراحی

برای ایجاد بیشتر، طبیعی تر، دوباره طراحی شده است

عملکرد شیب 60 درجه

 

برای ایجاد بیشتر، طبیعی تر، دوباره طراحی شده است

XP-Pen Artist 22R Pro دارای دو چرخ شماره گیری قرمز با قابلیت کنترل آسان و 20 کلید میانبر قابل تنظیم است که به راحتی در هر دو طرف قرار گرفته اند و برای کاربران چپ و راست دست به یک اندازه قابل دسترسی است.

عملکرد شیب 60 درجه

XP-Pen Artist22R Pro از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند و به آن امکان می دهد به راحتی و به سرعت حرکات اشاره قلم را حس کند تا از تقلید دقیق یک جلوه برس کج واقعی اطمینان حاصل کند، و انتقال نرم تر و طبیعی تر بین خطوط و ضربه ها را ارائه دهد. شما از یک تجربه طراحی طبیعی آشناتر از همیشه لذت خواهید برد.

 

یک مانیتور بزرگ طراحی

XP-Pen Artist 22R Pro با صفحه نمایش 21.5 اینچی بسیار بزرگ و وضوح 1080p ارائه می شود که به شما امکان می دهد مستقیماً روی سطح 22R Pro بکشید، طراحی کنید، مدل کنید و ایجاد کنید و به شما امکان می دهد فرصت های خلاقانه جدیدی را آزاد کنید.

 

یک قلم زیبا برای بیان حتی زیباتر

راحتی در بهترین حالت

فیلم محافظ ضد تابش از پیش نصب شده

 

راحتی در بهترین حالت

با پایه قابل تنظیم یکپارچه Artist 22R Pro، می توانید زاویه کار خود را متناسب با نیازهای مختلف خود برای ایجاد آسان تر و سریع تر تغییر دهید. و شکاف خودکار طراحی شده در سمت جلو، دسترسی سریع و ایمن به قلم شما را فراهم می کند.

فیلم محافظ ضد تابش از پیش نصب شده

پوشش ضد انعکاس سفارشی طراحی شده تابش خیره کننده را تا 56 درصد کاهش می دهد. صفحه نمایش شما همچنان واضح و زیبا به نظر می رسد، حتی اگر روشن باشد.

یک قلم زیبا برای بیان حتی زیباتر

قلم بدون باتری جدید طراحی شده PA2 مجهز به نوک های قلم ظریف تری است که به شما امکان می دهد به طور طبیعی و روان با موقعیت دقیق تر و عملکرد خط برتر طراحی و نقاشی کنید.

XP-PEN Artist Display 22R Pro

1. آموزش آنلاین. معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند با نوشتن، ویرایش و حاشیه‌نویسی مستقیماً در فایل‌ها و به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش خود در زمان واقعی، محتوای تعاملی را به صورت بصری ایجاد و توضیح دهند.

2. وب کنفرانس. نمایشگر خودکار طراحی Artist22R Pro به شما امکان می دهد برای آموزش از راه دور یا کنفرانس وب، ورود به کلاس تعاملی یا اتاق جلسه در هر زمان و هر مکان، پخش را شروع کنید.

3. آموزش الکترونیکی. تبلت‌های طراحی گرافیکی XP-PEN سفر آموزشی شما را بسیار روان‌تر و آسان‌تر می‌کنند و پخش آموزشی شما را بصری‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

4. بیشتر برای کاوش. جوهر دیجیتالی همزمان با یک تبلت طراحی XP-PEN سازگار با برنامه‌های Microsoft Office مانند Word، PowerPoint، OneNote و غیره. یادداشت‌های دست‌نویس، امضاها و موارد دیگر را به‌صورت بصری ارائه دهید.

 

جزییات فنی

  • نام تجاری                                                
  • XP-PEN
  • ابعاد محصول                                             
  • ‎57 x 33.48 x 4.48 سانتی‌متر؛ 7 کیلوگرم
  • شماره مدل کالا                                           
  • Artist 22R-Pro
  • سازنده                                                   
  • XP-PEN
  • رنگ                                                       
  • مشکی
  • اندازه صفحه نمایش ایستاده                            
  • 21.5 اینچ
  • نوع اتصال                                                
  • 4G
  • تعداد پورت های HDMI                                
  • 1
  • آیا باتری ها گنجانده شده است                          
  • نه
  • وزن مورد                                                 
  • 7 کیلوگرم