1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. فوم ساز Premvio مینی فومر برای کاپوچینو - ارسال ...

فوم ساز Premvio مینی فومر برای کاپوچینو - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Premvio ™ شیر اصلی با پایه، فوم ساز دستی برای لاته - میکسر برای قهوه، مینی فومر برای کاپوچینو، فراپه، ماچا، شکلات داغ

ده الی پانزده روز کاری

برند : Premvio

مدل : 19000

قیمت محصول :

1,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 160 گرم

معرفی محصول

فوم ساز Premvio مینی فومر برای کاپوچینو - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • ☕【کف کننده شیر با کیفیت ممتاز】Premvio کف‌کن شیر دستی ممتاز Milk King با پایه را برای شما به ارمغان می‌آورد. موتور قدرتمند این کف‌ساز شیر برقی در عرض چند ثانیه کرم کف‌دار خوشمزه را می‌سازد و به لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، قهوه سرد و چای شما می‌بخشد.
  • ☕【طراحی ارگونومیک】این کف کننده قهوه با مواد ممتاز و فولاد ضد زنگ برای همزن ساخته شده است و با همزن فولادی ضد زنگ با پایان دادن به آسانی وزن سبک است. این شیر میکسر فشرده را می توان در هر مکانی حمل کرد و می تواند اطمینان حاصل کند که از لذت درست کردن قهوه در طول سفر لذت می برید.
  • ☕【نظافت و استفاده آسان】برای تمیز کردن کف‌کننده شیر، فقط لیسک را در آب جاری داغ قرار دهید و برای مدت کوتاهی آن را روشن کنید - فوراً تمیز کنید! توجه داشته باشید که بدنه دستگاه فوم شیر ضد آب نیست پس لطفا آن را در آب فرو نکنید. کف ساز دستی قدرتمند و بادوام ما توسط دو باتری 2AA (شامل نمی شود) با طراحی فشرده الکتریکی که به راحتی در یک کشو قرار می گیرد، تغذیه می شود.
  • ☕【از زندگی خود لذت ببرید】 کف‌ساز شیر زندگی شما را آسان‌تر و رنگارنگ‌تر می‌کند. دستگاه کف کن شیر بسیار راحت و کاربردی است، می توانید آن را به دوستان یا خانواده خود بدهید. بگذارید از لذت درست کردن کاپوچینو در خانه لذت ببرند.
  • ☕【رضایت مشتری Premvio】فرکننده شیر ما با تلاش بسیار طراحی شده است و ما به محصول خود افتخار می کنیم. از این پس، با مراقبت انحصاری مشتری از مشتریان خود حمایت می کنیم. اگر مشکلی وجود داشت، با پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد. با اطمینان سفارش دهید و مطمئن باشید که محصول انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.
  • ☕【برای دوستداران تناسب اندام】فرکننده شیر کینگ ما مخصوصاً برای مخلوط کردن نوشیدنی‌ها و شیک‌های پروتئینی سالم طراحی شده است و می‌تواند به خوبی انواع مکمل‌ها را مخلوط کند. با کف‌کننده Premvio Milk King به نوشیدنی‌های مغذی سالم خود لذت ببرید.
  • ☕【کنترل کیفیت Premvio】Premvio برندی است که هرگز کیفیت را به خطر نینداخته است. از این پس، ما فقط از مواد درجه یک با کیفیت بالا استفاده می کنیم. کیفیت مطمئناً انتظارات شما را برآورده می کند و توسط پشتیبانی مشتری ما پشتیبانی می شود. کف کننده شیر ما بسیار زیبا است. بر روی انواع شیر موثر است. شیر خامه ای نصف و کامل، سویا، بادام، بادام هندی، فندق، شیر کامل و انواع لبنیات مانند خامه یا کره.
  • ☕【دستورالعمل های باتری Premvio】درپوش باتری را از پشت دسته بردارید. روبان را روی محفظه خالی قرار دهید تا باتری به راحتی جدا شود. 2 باتری AA را روی روبان قرار دهید و اولین باتری را با سرب مثبت (+) رو به بالا قرار دهید. کفگیر و باتری دوم با سرب مثبت (+) رو به همزن است. درپوش باتری را روی دسته محکم کنید

جزییات فنی

نام تجاری Premvio
رنگ مشکی
ابعاد بسته بندی 25.4 x 7.8 x 7.6 سانتی متر؛ 160 گرم
وزن مورد 160 گرم

 


Product description

Premvio Handheld Milk Frother

Premvio Handheld milk frother

Premvio Handheld Milk Frother

Premvio Handheld Milk Frother