1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شبکه و ارتباطات
  4. هاب 7در1 UGREEN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری ...

هاب 7در1 UGREEN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • UGREEN USB C Hub 7-in-1 4K@30Hz نوع C به HDMI Dongle USB Type C با اترنت گیگابیت، پورت USB 3.0، شارژ PD 100 وات، کارت خوان SD/TF، ​​آداپتور چند پورت Dell USB-C Hub برای MacBook HP XPS ،و غیره

ده الی پانزده روز کاری

برند : UGREEN

مدل : 90568

قیمت محصول :

41,720,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 110 گرم

معرفی محصول

هاب 7در1 UGREEN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • UGREEN USB C Hub 7-in-1】: وصل کنید و پخش کنید، ۷ پورت را گسترش دهید تا دستگاه‌های خود را بیشتر متصل کنید. هاب USB نوع C 7 در 1 دارای درگاه خروجی HDMI 4K 30 هرتز، کارت خوان های SD و TF، 2 پورت USB 3.0 و یک پورت اترنت گیگابیتی 1000 مگابیت بر ثانیه است. همه پورت ها می توانند به طور همزمان به خوبی کار کنند و دستگاه های شما را با امکان بیشتری از یک پورت USB C، کوچک و در عین حال قدرتمند، قادر می سازد.
  • 【آداپتور HDMI با وضوح بالا 4K@30Hz】: به سادگی با پورت Type c به Hdmi متصل شوید و می توانید محتوای ویدئویی UHD 4K@30Hz یا Full HD 1080p 30Hz را روی HDTV، مانیتور یا پروژکتورها پخش کنید. تجربه وضوح سه بعدی همهجانبه را به ارمغان بیاورید.
  • 【آداپتور تحویل برق 100 واتی USB-C】: این مک بوک USB C Hub با تراشه هوشمند ارتقا یافته، پورت شارژ USB C می‌تواند تا 100 وات برق را به لپ‌تاپ‌های USB Power Delivery برساند و برق اضافی را برای هارد دیسک‌ها، درایوهای DVD و لوازم جانبی متصل به آن تامین کند. پورت USB ایده‌آل برای MacBook Pro/Air یا دیگر دستگاه‌های USB Type C، دیگر نگران تمام شدن شارژ دستگاه خود نباشید.
  • 【دسترسی قابل اعتماد اترنت】 آداپتور اترنت USB C به Gigabit، درگاه اترنت RJ45 در هاب USB-C با دسترسی سریعتر و پایدارتر به اینترنت در برابر WIFI ناامن، از حداکثر سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند، نه تنها پورت اترنت را برای لپ تاپ های شما گسترش می دهد، بلکه همچنین دسترسی سریع دروازه به اینترنت.
  • 【سازگار با اندازه سفر و کامل】: هاب USB-C از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و اندازه جیبی دارد بنابراین برای سفر نیز مناسب است. با توجه به جدیدترین تراشه، این هاب تا حد زیادی با سیستم‌های iOS، ویندوز و لینوکس سازگار است و برای لپ‌تاپ‌های دارای پورت USB-C، آی‌پد، سامسونگ یا گوشی‌های هوشمند هواوی مناسب است.

مشخصات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 19.5 x 11.1 x 1.8 سانتی متر; 110 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 19 سپتامبر 2022
  • سازنده: Ugreen Group Limited
  • ASIN : B09XZTG91F
  • شماره مدل: 90568

توضیحات محصول

هاب USB-C UGREEN (7 در 1)

UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C به HDMI

2*پورت USB-C 3.0: سرعت انتقال داده تا 5 گیگابیت در ثانیه 1*HDMI: 4K@30Hz

1*USB-C: تحویل برق، تا 100 وات 1*پورت اترنت: اترنت 1 گیگابیت بر ثانیه

اسلات کارت 1*SD: سرعت تا 104 مگابایت بر ثانیه 1* اسلات کارت TF: سرعت تا 104 مگابایت بر ثانیه

UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C به HDMI

آداپتور HDMI با وضوح بالا 4K@30Hz

به سادگی با پورت Type c به Hdmi متصل شوید و می توانید محتوای ویدیویی UHD 4K@30Hz یا Full HD 1080p 30Hz را روی HDTV، مانیتور یا پروژکتورها پخش کنید. تجربه وضوح سه بعدی همهجانبه را به ارمغان بیاورید.

 

  1. UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C تا HDMI 100W PD

  2. UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C تا HDMI 100W PD

  3. UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C تا HDMI 100W PD

 

تحویل برق 100 وات انتقال داده در ثانیه اتصال سیمی قابل اعتماد

UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C تا HDMI 100W PD

اندازه سفر

هاب USB-C UGREEN با آلومینیوم ریخته گری و طراحی باریک طراحی شده است که کاملاً متناسب با مک بوک یا لپ تاپ شما است. هاب تنها 112 گرم وزن دارد و برای سفر سبک وزن است.

UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C به HDMI

انتقال سریع داده ها

با عملکرد OTG، تلفن یا تبلت شما به راحتی می تواند داده ها و فیلم های موجود در درایو فلش را از طریق درگاه USB 3.0 بخواند. گوشی خود را به یک کامپیوتر کوچک تبدیل کنید. مناسب برای کار روزانه یا جلسه.

UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C به HDMI

کارت خوان های SD و TF

ایستگاه اتصال USB-C می‌تواند اسلات SD/TF لپ‌تاپ شما را با یک درگاه Type-C گسترش دهد و همزمان ۲ کارت را بخواند و بنویسد تا شما را از جدا کردن و وصل کردن آزاردهنده رها کند. سرعت انتقال 104 مگابیت بر ثانیه از انتقال 1 گیگابایت عکس به دستگاه شما در عرض چند ثانیه پشتیبانی می کند.

UGREEN USB C هاب USB نوع C نوع C هاب نوع C به HDMI