1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شبکه و ارتباطات
  4. توسعه دهنده شبکه Omada N300 بی سیم تی پی لینک ...

توسعه دهنده شبکه Omada N300 بی سیم تی پی لینک مدل EAP110-Outdoor V3 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • TP-Link EAP110-Outdoor V3 | Omada N300 Wireless Outdoor Access Point | پوشش وای فای تا 200 متر| PoE غیرفعال با انژکتور PoE رایگان | SDN یکپارچه | Cloud Access & App Omada | سفید

ده الی پانزده روز کاری

برند : TP-Link

مدل : EAP110-Outdoor V3

قیمت محصول :

164,920,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 118 گرم

معرفی محصول

توسعه دهنده شبکه Omada N300 بی سیم تی پی لینک مدل EAP110-Outdoor V3 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سرعت های سریع با MIMO 2x2 — مجهز به فناوری Wireless N300 2x2 MIMO، EAP110-Outdoor به راحتی سرعت Wi-Fi را تا 300 مگابیت در ثانیه ارائه می دهد.
  • استفاده در داخل/خارج از منزل – محفظه مقاوم و مقاوم در برابر آب و هوا از نقطه دسترسی در برابر شرایط سخت فضای باز محافظت می‌کند و پوشش بی‌سیم پایدار تا برد 200 متر با فرکانس 2.4 گیگاهرتز را فراهم می‌کند. ظاهر محتاطانه همچنین می تواند با هر سناریو داخلی مناسب باشد.
  • در Omada SDN ادغام شده است - پلت فرم شبکه تعریف شده نرم افزار Omada دستگاه های شبکه از جمله AP، سوئیچ ها و دروازه ها را با گزینه های کنترل متعدد ارائه شده - کنترل کننده سخت افزار Omada یا کنترل کننده نرم افزار یکپارچه می کند. حالت مستقل نیز اعمال می شود.
  • دسترسی ابری - دسترسی به ابر از راه دور و برنامه Omada مدیریت متمرکز ابری کل شبکه را در سایت‌های مختلف به ارمغان می‌آورد - همه از یک رابط واحد در هر کجا و در هر زمان کنترل می‌شوند.
  • سازگاری SDN - مطمئن شوید که دستگاه ها/کنترل کننده های شما به سیستم عامل SDN مجهز هستند. (یا قابل ارتقا). کنترل‌کننده‌های SDN فقط با نقاط دسترسی، سوئیچ‌ها و دروازه‌های SDN کار می‌کنند. کنترل کننده های غیر SDN فقط با AP های غیر SDN کار می کنند. جزئیات در وب سایت TP-Link یافت می شود.
  • Passive PoE برای نصب آسان - از منبع تغذیه غیرفعال PoE پشتیبانی می کند و می تواند توسط آداپتور PoE ارائه شده تغذیه شود و استقرار را بدون دردسر و انعطاف پذیر کند.

جزییات فنی

نام تجاری TP-Link
ابعاد محصول 4.57 x 2.79 x 21.59 سانتی‌متر؛ 117.93 گرم
شماره مدل کالا EAP110-Outdoor V3
سازنده TP-Link
رنگ سفید
نوع اتصال وای فای
نوع بی سیم 802.11 bgn
بستر سخت افزاری ویندوز؛ لینوکس
سیستم عامل مایکروسافت ویندوز XP، ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 118 گرم

توضیحات محصول

300Mbps Wireless N Outdoor Access Point، Qualcomm، 300Mbps در 2.4GHz، 802.11b/g/n، 1 LAN 10/100Mbps، Passive PoE پشتیبانی شده، مدیریت متمرکز، Captive Portal، Multi-SSID، 5dBi Antennasm External Anti-proof ضد گرد و غبار/ضد آب و هوا حداکثر نرخ انتقال بی سیم، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات استاندارد IEEE 802.11 مشتق شده است. مشخصات محدوده و پوشش همراه با تعداد دستگاه های متصل با توجه به نتایج آزمایش در شرایط استفاده عادی تعریف شد. نرخ واقعی انتقال بی سیم، پوشش بی سیم و تعداد دستگاه های متصل تضمین نشده است و در نتیجه 1) عوامل محیطی، از جمله مصالح ساختمانی، اشیاء فیزیکی و موانع، 2) شرایط شبکه، از جمله تداخل محلی، حجم و چگالی متفاوت خواهد بود. ترافیک، مکان محصول، پیچیدگی شبکه، و سربار شبکه و 3) محدودیت های مشتری، از جمله عملکرد رتبه بندی، مکان، کیفیت اتصال، و وضعیت مشتری. حفاظت در برابر رعد و برق و تخلیه الکترواستاتیک ممکن است از طریق راه اندازی مناسب محصول، اتصال زمین و محافظ کابل به دست آید. به دفترچه راهنما مراجعه کنید و با یک متخصص فناوری اطلاعات برای کمک به راه اندازی این محصول مشورت کنید.