1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شبکه و ارتباطات
  4. گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii مدل B06Pro - ارسال 15 ...

گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii مدل B06Pro - ارسال 15 الی 20 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • [به روز رسانی] گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii B06Pro، آداپتور صوتی بی‌سیم HiFi، گیرنده بلوتوث 5.0 با 3D Surround aptX کم تأخیر نوری RCA AUX 3.5 میلی‌متری کواکسیال برای سیستم استریو خانگی

بیش از پانزده روز کاری

برند : 1mii

مدل : B06 Pro-B0301

قیمت محصول :

21,560,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 125 گرم

معرفی محصول

گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii مدل B06Pro - ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • 【گیرنده بلوتوث کنترل صدا】دکمه صدا را روی گیرنده بلوتوث 1Mii B06 Pro فشار دهید تا صدا کم و زیاد شود. برای انجام آهنگ بعدی یا قبلی، دکمه صدا را به مدت 2 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. (عملکرد جدید)
  • 【آنتن دوگانه برد بلند】 بدون آداپتور برق داخل بسته برای انگلستان. آنتن دوگانه و فناوری بلوتوث کلاس 1، گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii B06 Pro می‌تواند به محدوده دید تا 60 متر در هوای آزاد و تا 20 تا 30 متر در داخل خانه (بدون موانع) دست یابد. توجه: محدوده عملکرد می تواند تحت تأثیر روترهای Wi-Fi یا آنتن های گیرنده استریو و غیره قرار گیرد.
  • 【APTX HD 3D AUDIO】 گیرنده بلوتوث 1Mii B06 Pro aptX دارای تراشه بلوتوث 5.0 برای اطمینان از انتقال صحت بالا سیگنال صوتی بلوتوث برای پخش موسیقی به بلندگوها یا سیستم های استریوی Hifi خانگی که بلوتوث ندارند. B06 Pro از انواع موسیقی، SBC، AAC، aptX، aptX Low Latency و aptX HD پشتیبانی می کند. و صدای سه بعدی را می توان با فشار دادن دکمه "3D" در B06Pro روشن یا خاموش کرد. LED سبز به معنای حالت صوتی سه بعدی است.
  • 【OPT/AUX/COA، EASY SETUP】 از طریق کابل 3.5 میلی متری، RCA، کواکسیال یا نوری به بلندگوهای کامپیوتر، سیستم های استریوی خانگی یا بلندگوهای دیگر وصل کنید، سپس B06Pro را با دستگاه های صوتی بلوتوث مانند گوشی های هوشمند، تبلت یا اکو جفت کنید. توجه: B06Pro یک گیرنده بلوتوث است، نه فرستنده.
  • 【با دستورات صوتی کار می کند】 گیرنده بلوتوث B06Pro را از طریق کابل دیجیتال نوری یا rca به hifi خود وصل کنید، از طریق بلوتوث با اکو خود جفت کنید. لطفاً مطمئن شوید که از کابل صدا برای اتصال گیرنده بلوتوث B06Pro با hifi خود استفاده کنید نه با Echo. در صورت نیاز ویدیوی مرتبط را در یوتیوب آپلود می کنیم.

جزییات فنی

نام تجاری 1mii
ابعاد محصول 11.1 x 10 x 3.2 سانتی متر؛ 124.74 گرم
شماره مدل کالا 1Mii B06 Pro-B0301
سازنده 1mii
رنگ مشکی
جزئیات صوتی سخنرانان
نوع اتصال 蓝牙
نوع بی سیم بلوتوث
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
ولتاژ باتری لیتیومی 5 ولت
وزن مورد 125 گرم


از سازنده

س

گیرنده 1Mii B06 Pro Wireless Bluetooth 5.0 (نسخه ارتقا یافته)

گیرنده بلوتوث استریو خانگی نسخه ارتقا یافته (بلوتوث 5.0) به شما کمک می کند تا از شر سیم ها خلاص شوید و آزادانه از موسیقی بی سیم با کیفیت بالا لذت ببرید.

چرا ما را انتخاب کنید؟

- برد بلند 197FT برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث: با دو آنتن، گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii B06 Pro می تواند به بردی تا 197 فوت (60 متر) در هوای آزاد و 50-70 فوت (20-30 متر) دست یابد. ) در داخل خانه (بدون موانع).

توجه : محدوده عملکرد را می توان تحت تأثیر روترهای Wi-Fi یا آنتن های گیرنده استریو و غیره قرار داد.

- Coaxial & OPT & AUX In: به غیر از کابل‌های 3.5 میلی‌متری و RCA AUX، به این گیرنده بلوتوث نسخه جدید یک پورت اپتیکال و پورت کواکسیال اضافه شده است تا بتوانید از کابل اپتیکال یا کواکسیال نیز برای اتصال استفاده کنید.

- دکمه های ولوم: برای تنظیم صدا می توانید دکمه صدا را روی گیرنده بلوتوث برد بلند 1Mii B06Pro فشار دهید. همچنین، برای انجام آهنگ بعدی یا قبلی، می‌توانید دکمه +/- را به مدت ۲ ثانیه فشار دهید.

- aptX Low Latency & aptX HD: گیرنده صوتی بلوتوث 1Mii از خلاقانه ترین فناوری بلوتوث استفاده می کند. این پروتکل QCC3031 بلوتوث 5.0 و فناوری‌های aptX Low Latency و aptX HD را پیاده‌سازی می‌کند که کیفیت صدای برتر را ارائه می‌دهد.

- Hi-Fi & 3D Surround Sound: با دکمه صدای سه بعدی، می توانید به حالت سه بعدی تغییر دهید تا از صدای فراگیر با وضوح بالا از یک منبع صوتی معمولی لذت ببرید. تراشه داخلی پیشرفته آن وظیفه تبدیل را بر عهده می گیرد تا با استفاده از کدهای بدون اتلاف راحت، این امکان را فراهم کند.

راهنمای سریع برای اتصال با دستگاه های الکسا:

1. این B06Pro را از طریق جک 3.5 میلی متری یا کابل RCA به بلندگو یا استریو خود وصل کنید. لطفاً مطمئن شوید که از کابل صدا برای اتصال گیرنده بلوتوث با بلندگوی خود استفاده کنید نه با اکو.

2. دکمه گرد را فشار دهید تا وارد حالت جفت شدن شوید (نور قرمز و آبی به طور متناوب چشمک می زند).

3. وارد برنامه الکسا آنلاین شوید، Settings-->Devices/Echo-->Bluetooth-->Pair a New Device-->B06Pro

و لطفاً به این نکته توجه داشته باشید: به تنظیمات بروید، سپس «تنظیمات دستگاه»، اکو خود را انتخاب کنید، سپس «دستگاه‌های بلوتوث» و سپس با گیرنده بلوتوث B06Pro جفت شوید. سعی نکنید از طریق «افزودن دستگاه» وصل شوید. در صفحه دستگاه ، اکو خود را انتخاب کنید و هنگامی که منوی بعدی ظاهر شد آن را از طریق بلوتوث جفت کنید.

توجه: لطفا از منبع تغذیه 5 ولت استفاده کنید! از منابع برق بی همتا (مثلاً 9 ولت / 12 ولت) استفاده نکنید ، که ممکن است منجر به خرابی تجهیزات شود!

س

کنترل صدا و تنظیم آهنگ

دکمه ولوم را برای کم و زیاد کردن صدا یا تنظیم آهنگ قبلی و بعدی فشار دهید. (برای تنظیم آهنگ، لطفا دکمه صدا را به مدت 2 ثانیه فشار دهید و نگه دارید)

س

تأخیر کم 3D و aptX و aptX HD

این آداپتور بلوتوث برد بلند 1Mii B06Pro بی‌سیم را به سطح بعدی می‌آورد که یک تجربه صدای فراگیر سه بعدی حماسی را ارائه می‌کند که از بازتولید صدای 360 درجه فیلم‌های مختلف، پخش‌های موسیقی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. با صدای تاخیر کم aptX و فناوری‌های aptX HD که تجربه شنیداری منحصربه‌فردی را با موسیقی شفاف و با کیفیت بالا برای صدایی پر از اتاق ارائه می‌دهد.

س

س

س

دوشاخه

آداپتور بلوتوث بی سیم را به منبع برق وصل کنید، سپس آن را از طریق جک 3.5 میلی متری، RCA، کابل کواکسیال یا نوری به بلندگو یا سیستم استریوی خانگی خود وصل کنید.

جفت کردن

تلفن هوشمند، تبلت یا سایر دستگاه های دارای بلوتوث خود را با یک فشار کوتاه یک دکمه به گیرنده بلوتوث 1Mii B06 Pro جفت کنید.

بازی

پس از اتصال موفقیت آمیز، می توانید از موسیقی لذت ببرید و این گیرنده بلوتوث متصل می ماند و به شما آزادی حرکت تا 197 فوت را می دهد.