1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تبلت های طراحی
  4. تبلت طراحی وکام Wacom CTH-690AB-Intuos Art Blue - ارسال ۱۰ ...

تبلت طراحی وکام Wacom CTH-690AB-Intuos Art Blue - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تبلت های طراحی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Wacom CTH-690AB-Intuos Art Blue، Medium

بیش از پانزده روز کاری

برند : Wacom

مدل : CTH-690AB

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 980 گرم

معرفی محصول

تبلت طراحی وکام Wacom CTH-690AB-Intuos Art Blue - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • چند لمسی
  • حساس به فشار
  • بی سیم

 

مشخصات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 13.3 x 9.8 x 1.9 سانتی متر; 980 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 13 ژانویه 2019
  • سازنده: WACOM
  • ASIN : B07MQMZ3WS

 

توضیحات محصول

 

هنگامی که می دانید زمان انتقال کار خود از روی بوم به رایانه فرا رسیده است، زمان آن رسیده است که Wacom CTH 690AB Intuos Art را دریافت کنید. این تبلت کوچک در رنگ آبی نعنایی روشن موجود است و اندازه متوسطی دارد که برای استفاده راحت است. این فن‌آوری مشهور قلم و تبلت لمسی Wacom، آموزش آنلاین و نرم‌افزار خلاقانه رایگان قابل دانلود را برای کمک به شما در حرکت به سمت بالا در خود جای داده است. تماشا کنید که خلاقیت خود در کمترین زمان از یک ابله بیکار به یک تی شرت پرفروش تبدیل می شود. مهم نیست که قبلاً از آن استفاده نکرده‌اید، استفاده از قلم Intuos بسیار ساده است و تقریباً طبیعی است. این خودکار حساس به فشار با یک نرم افزار خلاقانه یکپارچه شده است که به شما امکان می دهد بین مداد، گچ، روغن، قلم مو، نشانگر، مداد و آبرنگ به راحتی جابجا شوید. سبک امضای خود را با جلوه های منحصر به فرد ایجاد کنید که، برای همه آنچه که می دانید،

ویژگی های کلیدی

 

چند لمسی

 

حساس به فشار

 

بی سیم

قدم بعدی را بردارید

شما از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر هستید و Wacom Intuos Art اینجاست تا شما را جلوتر ببرد. چه مبتدی در نقاشی دیجیتال باشید و چه هنرمندی ماهر، Intuos Art اینجاست تا شما را جلوتر ببرد. فرقی نمی کند سبک شما چیست یا سطح مهارت شما. این تبلت کوچک کنترل کامل و تمام کمک هایی را که برای برتری نیاز دارید به شما می دهد. می‌توانید برای اولین بار روی این تبلت نقاشی بکشید، اما اگر می‌دانید چگونه این کار را با قلم و کاغذ انجام دهید، می‌دانید که چگونه این کار را با Intuos Art انجام دهید. استفاده از قلم Intuos ساده است و حسی طبیعی به شما می دهد که به راحتی می توانید به آن عادت کنید.

هنر صعود کرد

به سطح بعدی بروید و با Intuos Art در دامان خود بهتر شوید. این شما را با تمام ابزارها، خدمات و آموزش هایی که برای ارتقای مهارت های خود نیاز دارید، مجهز می کند. قلم این توانایی را دارد که مانند هر قلم مو، نشانگر و مداد سنتی دیگری که به آن عادت دارید احساس و رفتار کند.

افق خود را محدود نکنید

در دنیایی که دیجیتال کار می کند، تبلت قلم Intuos Art بزرگترین سلاح شماست. یک ابله را در کمترین زمان به یک تی شرت پرفروش تبدیل کنید! این تبلت به شما این فرصت را می دهد که بازی کنید، آزمایش کنید، و هر آنچه را که آرزویش را دارید خلق کنید. کار خود را از روی بوم به تبلت Intuos Art ببرید و اجازه دهید به رسمیت شناخته شود که شایسته آن است. قلم حساس به فشار با یک نرم افزار خلاقانه یکپارچه شده است که به شما امکان می دهد از مداد و گچ به رنگ روغن و آبرنگ تغییر وضعیت دهید.