1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیبورد
  4. کیبورد Keychron K1 RGB - ارسال ۱۰ الی ۱۵ ...

کیبورد Keychron K1 RGB - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کیبورد
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Keychron K1 RGB Hot-swapable Tenkeyless Layout Ultra-slim Bluetooth Wireless/Wired USB Keyboard Mechanical Windows for Mac Windows with Low Profile Keychron Optical Banana Switch Full آلومینیوم - نسخه 5

ده الی پانزده روز کاری

برند : Keychron

مدل : K1E4

قیمت محصول :

8,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.02 کیلوگرم

معرفی محصول

کیبورد Keychron K1 RGB - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • Keychron K1 نسخه 5، صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم بسیار باریک 87 کلیدی با طرح‌بندی بدون کلید، ساخته شده با ساختار بدنه آلومینیومی فوق‌العاده نازک (18 میلی‌متر) و نیروی کمتری نیاز دارد که خستگی انگشت را کاهش می‌دهد و راحتی تایپ بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.
  • از طریق چیپست قابل اعتماد Broadcom Bluetooth 5.1 به حداکثر 3 دستگاه متصل می شود و برای نیازهای چندوظیفه ای به راحتی بین آنها جابه جا می شود. نسخه 5 K1 بهترین گزینه برای استفاده در خانه، محل کار و بازی های سبک در حین اتصال به تلفن هوشمند، لپ تاپ و آی پد است. همچنین دارای حالت سیمی با اتصال USB Type-C است.
  • با طرح‌بندی منحصربه‌فرد مک، K1 دارای تمام کلیدهای چندرسانه‌ای مک است و در عین حال با iOS، ویندوز و اندروید سازگار است. کلیدهای اضافی برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک گنجانده شده است.
  • برای سفارشی کردن تجربه تایپ خود در K1 می توانید به راحتی هر سوئیچ نوری با مشخصات پایین را بدون لحیم کاری تعویض کنید (*این صفحه کلید با هیچ کلید مکانیکی معمولی سبک MX سازگار نیست). سوئیچ اپتیکال Keychron با مشخصات پایین بازطراحی شده 40 درصد باریکتر از سوئیچ های معمولی با مسافت قبل از سفر و کل مسافت کوتاه تر است که ورودی و بازخورد لمسی اولیه را سریعتر از سوئیچ های مکانیکی معمولی/معمولی ایجاد می کند.
  • K1 می تواند تا 110 ساعت (با نور پس زمینه خاموش) با باتری 2000 میلی آمپر ساعتی دوام بیاورد. می‌توانید 18 نوع رنگ نور پس‌زمینه RGB را تغییر دهید و روشنایی با حالت یا تنظیمات شما مطابقت دارد.

جزییات فنی

نام تجاری کیکرون
ابعاد بسته بندی 42.9 x 15.1 x 3.6 سانتی متر؛ 1.02 کیلوگرم
باتری ها 1 عدد باتری لیتیوم پلیمر مورد نیاز است. (مشمول)
شماره مدل کالا K1E4
سازنده کیکرون
رنگ سوئیچ موز نوری Keychron با مشخصات پایین
آیا باتری ها گنجانده شده است بله
محتوای انرژی باتری لیتیومی 2000 میلی آمپر ساعت (mAh)
بسته بندی باتری لیتیومی باتری های موجود در تجهیزات
تعداد سلول های یون لیتیوم 1
وزن مورد 1.02 کیلوگرم