1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیبورد
  4. کیبورد Keychron K1 SE - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز ...

کیبورد Keychron K1 SE - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کیبورد
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Keychron K1 SE، صفحه کلید مکانیکی بی‌سیم بسیار باریک بلوتوث/USB با 87 کلید با نور پس‌زمینه LED RGB، سوئیچ مکانیکی قهوه‌ای با مشخصات پایین Gateron سازگار با Mac Windows

بیش از پانزده روز کاری

برند : Keychron

مدل : K1SE H1

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 912 گرم

معرفی محصول

کیبورد Keychron K1 SE - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • Keychron K1 SE، صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم بسیار باریک با نور پس‌زمینه 87 کلیدی RGB که برای حداکثر بهره‌وری و تجربه تایپ لمسی عالی ساخته شده است. K1 SE به شما امکان دسترسی به تمام کلیدهای چندرسانه ای و عملکردی ضروری را از طریق ترکیبی از فشار دادن کلید هر زمان که به آن نیاز داشتید، می دهد.
  • با اتصال K1 SE به حداکثر 3 دستگاه از طریق چیپست پایدار Broadcom Bluetooth 5.1 و جابجایی یکپارچه بین لپ تاپ، رایانه شخصی، تبلت و تلفن خود، بدون از دست دادن یک ضرب، آماده انجام چند کار باشید.
  • K1 SE با طرح‌بندی منحصربه‌فرد Mac، تمامی کلیدهای چندرسانه‌ای مک را دارد و در عین حال با ویندوز سازگار است. کلیدهای اضافی برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک گنجانده شده است.
  • K1 SE حرکت انگشت را بهینه می کند و تجربه تایپ رضایت بخشی را با سوئیچ بازطراحی شده با مشخصات پایین ارائه می دهد که 40 درصد باریک تر از سوئیچ های معمولی با مسافت سفر کوتاه تر است که ورودی را سریعتر از همیشه راه اندازی می کند. می‌توانید به راحتی هر نسخه سوئیچ Gateron (قابل تعویض داغ) را در چند ثانیه تعویض کنید تا تجربه تایپ خود را در K1 SE بدون لحیم کاری سفارشی کنید. .
  • همراه با بدنه آلومینیومی تقویت شده (قاب پایین پلاستیکی) K1SE را به یکی از نازک ترین و سبک ترین صفحه کلیدهای مکانیکی بی سیم موجود در بازار تبدیل کرده است. K1 SE همچنین دارای یک طراحی کلید شناور با نور پس‌زمینه جذاب RGB با افسانه‌های کلیدی مدرن است تا با حال و هوای شما همگام شود.

جزییات فنی

نام تجاری کیکرون
ابعاد بسته بندی 36.5 x 16.1 x 3.91 سانتی متر؛ 912 گرم
باتری ها 1 باتری لیتیوم یون مورد نیاز است. (مشمول)
مرجع سازنده K1SEH3
سازنده کیکرون
رنگ سوئیچ گاترون براون با تعویض داغ
بستر سخت افزاری لپ تاپ، کامپیوتر
آیا باتری ها گنجانده شده است بله
محتوای انرژی باتری لیتیومی 2000 میلی آمپر ساعت (mAh)
بسته بندی باتری لیتیومی باتری های موجود در تجهیزات
وزن باتری لیتیومی 38 گرم
تعداد سلول های یون لیتیوم 1
وزن مورد 912 گرم