1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرخ کن
  4. سرخ کن فوری Instant Can مدل Vortex Plus - ارسال ...

سرخ کن فوری Instant Can مدل Vortex Plus - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

سرخ کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سرخ کن فوری قابلمه Vortex Plus با ClearCook، 6 لیتری، سرخ کردنی با هوا 6 در 1، کباب کردن، کبابی، پخت، گرم کردن مجدد، آبگیری، سیاه، 6QT

بیش از پانزده روز کاری

برند : Instant Can

مدل : Vortex Plus

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 6.42 کیلوگرم

معرفی محصول

سرخ کن فوری Instant Can مدل Vortex Plus - ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • عملکرد 6 در 1: سرخ کردن در هوا، کباب کردن، کباب کردن، پختن، گرم کردن مجدد و آبگیری
  • مراقب آشپزی غذای خود باشید: پنجره ClearCook و نور داخلی برای نظارت آسان بر روند پخت و پز بدون باز کردن سبد
  • فن‌آوری EvenCrisp: فناوری پیشرفته‌ای که به جریان هوا اجازه می‌دهد تا یک روکش طلایی کامل و نتایجی ترد و لطیف در هر زمان ایجاد کند!
  • نوار پیشرفت: با یک نوار با نمایش آسان و پیام‌هایی که زمان اضافه کردن و تبدیل غذا را ارسال کنید، بدانید در کجای فرآیند پخت قرار دارید.
  • برنامه های هوشمند تک لمسی: برنامه های قابل تنظیم برای بال های تک لمسی، سبزیجات برشته، سیب زمینی های سیر، کوکی ها، نان دارچینی و موارد دیگر!
  • پیش گرم کردن سریع: زمان کم یا بدون پیش گرم کردن، از حالت یخ زده به طلایی در عرض چند دقیقه! غذاهای لذیذ را با تنوع دمایی 95 تا 400 درجه فارنهایت ایجاد کنید.
  • تمیز کردن آسان: سبد و سینی سرخ کردنی با هوا غیر چسبنده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.
  • یک آشپزخانه باید داشته باشد: برای غذاهای سریع و خوشمزه، آماده کردن غذاهای جانبی، پیش غذا، بال و غیره عالی است. افزودنی عالی برای هر آشپزخانه؛ مناسب برای 4-6 وعده
  • دستور العمل های شگفت انگیز را کشف کنید: برنامه رایگان Instant Pot ما را دانلود کنید، تا بتوانید غذاهای دلخواه جدید سریع ایجاد کنید و غذاهای خوشمزه، iOS و Android موجود را تهیه کنید.
  • ویژگی‌های ایمنی: ویژگی‌های ایمنی داخلی مانند محافظت در برابر گرمای بیش از حد، خاموش شدن خودکار و موارد دیگر برای آسودگی خاطر.

جزییات فنی

نام تجاری Instant Can
شماره مدل 140-3088-01
رنگ مشکی
ابعاد بسته بندی 43.69 x 37.08 x 34.54 سانتی‌متر؛ 6.42 کیلوگرم
ظرفیت 6 کوارت
توان / وات 1700 وات
ولتاژ 120
مواد پلاستیک
ویژگی های خاص قابل برنامه ریزی
وزن مورد 6.42 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

عملکرد 6 در 1: سرخ کردن با هوا، کباب کردن، کباب کردن، پختن، گرم کردن مجدد و آبگیری. مراقب پخت غذا باشید: پنجره روشن و نور داخلی برای نظارت آسان بر روند پخت و پز بدون باز کردن سبد. تکنولوژی Evencrisp: تمام ترد و لطافت سرخ کردن عمیق با 95٪ روغن کمتر. برنامه های هوشمند با یک لمس: 6 برنامه پخت قابل تنظیم برای آسان بال مرغ، سبزیجات بوداده، نان دارچینی و موارد دیگر. دمای قابل تنظیم پخت و پز: به راحتی از بین 95 400 درجه فارنهایت 35 204 درجه سانتیگراد برای مطابقت با هر دستور غذایی انتخاب کنید. بدون پیش گرم کردن: در عرض چند دقیقه از حالت یخ زده به طلایی تبدیل شوید. صفحه لمسی آسان برای استفاده: دستورالعمل های مرحله به مرحله را در هر مرحله از پخت و پز نمایش می دهد. ظرفیت بزرگ: مناسب برای خانواده های در حال رشد، غذاهای جانبی و آماده سازی غذا. تمیز کردن آسان: نچسب، سبد سرخ کردنی و سینی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. ویژگی های ایمنی اثبات شده: