1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پرینتر و اسکنر
  4. پرینتر عکس قابل حمل KiiPix E72753 مدل E72753US ، صورتی ...

پرینتر عکس قابل حمل KiiPix E72753 مدل E72753US ، صورتی - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

پرینتر و اسکنر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • گوشی هوشمند Kiipix E72753 Drucker Cherry Blossom E72753US

بیش از پانزده روز کاری

برند : Kiipix

مدل : E72753US

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 369 گرم

معرفی محصول

پرینتر عکس قابل حمل KiiPix E72753 مدل E72753US ، صورتی - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • استفاده آسان از چاپگر تلفن هوشمند: فوراً عکس های مورد علاقه خود را از تلفن هوشمند خود چاپ کنید! قرار دادن فیلم، قرار دادن تلفن، و چاپ!
  • چاپگر عکس قابل حمل: آن را به هر جایی ببرید! جمع و جور است و برای سفر آسان تا می شود. بدون نیاز به باتری یا سیم
  • اسکنر عکس: فیلترهای سرگرم کننده اضافه کنید یا فقط از شر قرمزی چشم خلاص شوید و سپس از چاپگر عکس KiiPix استفاده کنید تا آن عکس ها را از روی صفحه گوشی خود مستقیماً روی فیلم اسکن کنید.
  • بدون نیاز به دوربین فوری: KiiPix فقط به فیلم FUJIFILM Instax mini (فروش جداگانه) و تلفن شما نیاز دارد تا چاپ های سرگرم کننده را در اختیار شما قرار دهد.
  • بهترین عکس‌ها: برای بهترین عکس‌ها، مطمئن شوید که قفل صفحه‌تان روشن است و روشنایی گوشی را تا آخر بالا می‌برید، همچنین تصاویر عالی برای کیف پول‌ها ارائه می‌کند، اندازه عکس: 3.4 اینچ x 2.1 اینچ و اندازه تصویر : 2. 4 اینچ x 1. 8 اینچ

جزییات فنی

نام تجاری کیپیکس
ابعاد محصول 13.97 x 5.72 x 15.88 سانتی متر؛ 369.99 گرم
شماره مدل کالا E72753US
سازنده تامی بین المللی
سلسله چاپگر تصویر گوشی هوشمند KiiPix، صورتی | عکس های سرگرم کننده و سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل چاپ فوری | چاپگر عکس قابل حمل
رنگ صورتی
نوع اتصال وای فای
بستر سخت افزاری گوشی هوشمند
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 369 گرم

از سازنده

1

2

چاپگر تصویر گوشی هوشمند KiiPix، صورتی شکوفه گیلاس

چاپگر تصویر تلفن هوشمند KiiPix راه آسان و قابل حملی است که به شما اجازه می دهد تا همیشه لذت ببرید. ساختن خاطرات واقعی با تصاویر واقعی هرگز آسان تر از چاپگر عکس KiiPix نبوده است. KiiPix خود را باز کنید، گوشی خود را در بالا قرار دهید، دکمه را فشار دهید و میل لنگ را بچرخانید. تصویر منتشر می شود و شما برای همیشه خاطره ای برای حفظ یا اشتراک گذاری دارید. تنها قسمت سخت انتخاب تصاویری است که می خواهید چاپ کنید! KiiPix شما را تحت کنترل قرار می دهد. برخلاف دوربین‌های فوری سنتی که اغلب فیلم را برای تصاویر تار هدر می‌دهند، می‌توانید کنتراست را افزایش دهید یا قبل از چاپ عکس خود با گزینه‌های فیلتر بازی کنید. از اصلاح آن قرمزی چشم آزاردهنده گرفته تا افزودن گوش های خرگوش یا فیلترهای سرگرم کننده دیگر، KiiPix به شما امکان می دهد واقعیت خود را تقویت کنید و سپس آن را چاپ کنید تا با دنیای واقعی به اشتراک بگذارید.

1

2

3

بهترین عکس ها را دریافت کنید

برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که قفل صفحه‌تان روشن است و روشنایی گوشی را تا آخر بالا می‌برید. قاب KiiPix را با گوشی خود تراز کنید و سپس بالای KiiPix قرار دهید. از آینه بازتابنده استفاده کنید تا مطمئن شوید که عکس آنطور که می خواهید ردیف شده است.

شخصی دریافت کنید

با ایجاد یک کارت یا هدیه شخصی شده با چاپ های KiiPix، لحظات مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. چه یک کارت تولد خاص یا یک کولاژ خلاقانه، KiiPix به شما امکان می‌دهد قطعات منحصربه‌فردی بسازید که دوستان می‌توانند مدت‌ها پس از روز خاص خود به آن احترام بگذارند.

آن را به هر جایی ببرید

بدون باتری برای تعویض و بدون سیم برای وصل کردن. تاشو جمع و جور اضافه کنید، و KiiPix یک همراه آسان در سفر است که به شما امکان می‌دهد در تمام ماجراجویی‌های خود سوغاتی‌های لحظه‌ای بسازید.

1

2

3

سرگرمی سریع

از گوشی هوشمند شما به عکس در چند دقیقه. KiiPix خود را باز کنید، گوشی خود را در بالا قرار دهید، دکمه را فشار دهید و میل لنگ را بچرخانید. تصویر منتشر می شود و شما برای همیشه خاطره ای برای حفظ یا اشتراک گذاری دارید! تنها قسمت سخت انتخاب تصاویری است که می خواهید چاپ کنید.

واقعیت خود را تقویت کنید

چه عکس تعویض صورت مورد علاقه شما باشد و چه آن سلفی که با فیلتر گوش اسم حیوان دست اموز گرفته اید، هر عکسی در تلفن شما اکنون قابل چاپ است. بنابراین به محتوای دلخواه خود فیلتر کنید و سپس آن را با KiiPix چاپ کنید و خاطره ای سرگرم کننده داشته باشید که می توانید روی آن نگه دارید.

موارد خاص را باز کنید

در غرفه عکس گرفتار نشوید. با KiiPix هیچ محدودیتی برای جایی که می توانید شلیک کنید وجود ندارد! چه جشن تولد، عروسی، یا فقط یک شنبه شب سرگرم کننده. می توانید لحظه را ثبت کنید، روی KiiPix خود چاپ کنید و همه را با یک حافظه خاص به خانه بفرستید.