1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پرینتر و اسکنر
  4. اسکنر فیلم و اسلاید KODAK SLIDE N - ارسال 15 ...

اسکنر فیلم و اسلاید KODAK SLIDE N - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

پرینتر و اسکنر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسکنر فیلم و اسلاید KODAK SLIDE N SCAN با صفحه نمایش LCD بزرگ 5 اینچی، تبدیل نگاتیوها و اسلایدهای رنگ و سیاه و سفید 35 میلی متری، 126، 110 فیلم منفی و اسلاید به عکس های دیجیتال JPEG با وضوح بالا 22 مگاپیکسلی

بیش از پانزده روز کاری

برند : KODAK

مدل : RODFS50

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 454 گرم

معرفی محصول

اسکنر فیلم و اسلاید KODAK SLIDE N - ارسال 15 الی 20 روز کاری

نوع رسانه منفی، اسلاید، عکس
نوع اسکنر فیلم
نام تجاری کداک
سلسله اسکنر فیلم و اسلاید KODAK SLIDE N SCAN با صفحه نمایش LCD بزرگ 5 اینچی
ابعاد اقلام LxWxH 13.4 x 13.6 x 9.5 سانتی‌متر

جزییات فنی

نام تجاری کداک
ابعاد محصول 13.39 x 13.59 x 9.5 سانتی متر؛ 453.59 گرم
شماره مدل کالا RODFS50
سازنده کداک
سلسله اسکنر فیلم و اسلاید KODAK SLIDE N SCAN با صفحه نمایش LCD بزرگ 5 اینچی
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 454 گرم

 


از سازنده

dw

نگاهی اجمالی به گذشته - با یک اسکنر آینده نگر!

عاشق یادآوری خاطرات با نگاتیو و اسلایدهای سال گذشته هستید؟ با اسکنر فیلم دیجیتال جدید SLIDE N SCAN از KODAK، می توانید عکس های قدیمی خود را مشاهده، ویرایش و تبدیل کنید، بدون نیاز به دانش فنی! این اسکنر 22 مگاپیکسلی آسان و در عین حال زیبا، تصاویری واضح، شفاف و زیبا را با فشار دادن یک دکمه ارائه می دهد. بهترین از همه، هیچ زحمتی برای دیدن وجود ندارد. زنده شدن خاطرات قدیمی را روی صفحه نمایش LCD بزرگ 5 اینچی با زاویه دید بسیار وسیع و حالت گالری تماشا کنید - برای پیش نمایش تصاویر یا استفاده از اسکنر به عنوان قاب عکس رومیزی عالی است!

برخلاف سایر اسکنرهای خسته کننده که هر بار نیاز به برداشتن سینی و تغییر مکان اسلایدها دارند، سیستم درج آسان ما امکان تغذیه مداوم را فراهم می کند و روند اسکن را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشد. علاوه بر نگهدارنده اصلی اسلاید 50 میلی متری، سه آداپتور نیز برای سازگاری با فیلم های 135، 110 و 126 میلی متری در نظر گرفته شده است. در نهایت می‌توانید از نرم‌افزار استرس‌زا و دکمه‌های پیچیده پردازنده صرفنظر کنید و به سادگی اسکن کنید!

لطفاً توجه داشته باشید که برای کار با این دستگاه باید کارت SD داشته باشید. آن را شامل نمی شود

محصول ما را بشناسید

wd

wd

dw

SLIDE N SCAN ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارد که نرم‌افزار عکس‌ها را از طریق دکمه اسکن آسان، افزایش، تغییر اندازه و تبدیل می‌کند. بدون صفحه نمایش یا تنظیمات پیچیده! گزینه های آسان به شما امکان می دهد نوع فیلم را انتخاب کنید، رنگ/روشنایی را تنظیم کنید و تاریخ/زمان را تعیین کنید.

Kodak SLIDE N SCAN عکس هایی واضح، شفاف و متعادل ارائه می دهد. این وضوح عالی برای نگاتیوها و اسلایدهای رنگی یا سیاه و سفید است.

SLIDE N SCAN دارای صفحه نمایش بزرگ و شفاف با عکس های زاویه دید گسترده است. یا با قرار دادن اسکنر روی میز یا میز قهوه، از SLIDE N SCAN به عنوان قاب عکس استفاده کنید و «حالت گالری» را برای استفاده به عنوان یک قاب عکس الکترونیکی شروع کنید.

چرا اسکنر فیلم دیجیتال KODAK SLIDE N SCAN؟

dw

wd

dw

عکس ها را در 14 یا 22 مگاپیکسل ذخیره کنید و به راحتی به رایانه شخصی منتقل کنید

SLIDE N SCAN دارای یک سنسور تصویر 14 مگاپیکسلی است و فیلم‌های خاصی به شما امکان می‌دهند رزولوشن را از 14 به 22 مگاپیکسل افزایش دهید. مشاهده، ویرایش و تبدیل نگاتیوهای رنگی و سیاه و سفید قدیمی خود [135، 110، 126 میلی‌متری] و اسلایدهای 50 میلی‌متری [135، 110، 126 میلی‌متری] به فایل‌های دیجیتال و ذخیره مستقیم روی کارت SD و به راحتی تصاویر را از طریق کابل USB موجود به رایانه منتقل کنید. .

فوق العاده شیک. UBER سازگار

Kodak The SLIDE N SCAN همه اسلایدها و نگاتیوهای قدیمی شما را کنترل می کند، از کارت های SD یا SDHC [حداکثر 32 گیگابایت] پشتیبانی می کند و به هر رایانه دارای USB نوع C متصل می شود. طراحی فوق العاده ای دارد و به خوبی با دکوراسیون منزل شما ترکیب می شود.

درج های فیلم با بارگیری آسان

SLIDE N SCAN دارای یک فناوری سینی تغذیه سریع است که امکان بارگذاری مداوم را فراهم می کند و اسکن را سریع و ساده می کند! این شامل نگهدارنده اسلاید 50 میلی متری، آداپتورهایی برای فیلم های 135، 110 و 126، برس تمیزکننده، کابل های USB و HDMI است.

dw