1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. هدفون و هدست
  4. هدست گیمینگ کورسیر HS35 GREEN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ ...

هدست گیمینگ کورسیر HS35 GREEN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

هدفون و هدست
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Corsair Hs35 - هدست بازی استریو - Earcups فوم حافظه - گواهی Discord - با رایانه شخصی، Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One، Ps5، Ps4، Nintendo Switch و موبایل - کار می کند - سبز

ده الی پانزده روز کاری

برند : Corsair

مدل : CA-9011197-NA

قیمت محصول :

4,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 520 گرم

معرفی محصول

هدست گیمینگ کورسیر HS35 GREEN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سازگار با چند پلتفرم: با رایانه شخصی، Xbox One*، PS4، Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. *ممکن است به آداپتور 3.5 میلی متری مایکروسافت نیاز داشته باشد (به طور جداگانه فروخته می شود)
  • صدای قابل توجه: یک جفت درایور اسپیکر نئودیمیوم 50 میلی متری تنظیم شده، کیفیت صدای عالی را با دامنه وسیع و دقت قابل اعتماد ارائه می دهد.
  • میکروفون تک جهتی جداشدنی: کاملاً جداشدنی و بهینه سازی شده برای کیفیت صدا در عین کاهش نویز محیط، به طوری که صدای شما با صدای بلند و واضح شنیده می شود.
  • راحتی طولانی مدت: فوم مموری مخملی با گوشی های قابل تنظیم، همراه با ساختار سبک وزن، راحتی مورد نیاز را برای ساعت ها گیم پلی فراهم می کند.
  • کنترل دسترسی آسان: کنترل‌های صدا و بی‌صدا در گوش به شما امکان می‌دهند در حین پرواز بدون اینکه شما را از بازی دور کنند تنظیم کنید.

جزییات فنی

نام تجاری کورسیر
ابعاد محصول 18.39 x 8.79 x 20.5 سانتی متر؛ 520 گرم
شماره مدل کالا CA-9011197-NA
سازنده کورسیر
سلسله هدست بازی CORSAIR HS35 STEREO، سبز
رنگ سبز
فاکتور فرم روی گوش
بستر سخت افزاری کامپیوتر
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
محتوای انرژی باتری لیتیومی 2 وات ساعت
بسته بندی باتری لیتیومی باتری های موجود در تجهیزات
وزن باتری لیتیومی 0.5 گرم
وزن مورد 520 گرم


توضیحات محصول

هدست گیمینگ استریو CORSAIR HS35 را بر روی آن قرار دهید و به لطف فوم مموری مخملی، هدست های قابل تنظیم و ساختار سبک وزن، ساعت ها به راحتی بازی کنید. درایورهای بلندگوی نئودیمیوم 50 میلی متری تنظیم شده و یک میکروفون تک جهتی کاملاً جداشدنی صدای با کیفیت و وضوح صدا را ارائه می دهند. کنترل‌های صدا و بی‌صدا در گوش به شما امکان می‌دهند حتی در گرماگرم نبرد تنظیمات را در حین پرواز انجام دهید. HS35 دارای گواهی Discord برای آماده شدن برای چت صوتی است و با چندین پلتفرم از جمله PC، Xbox One، PS4، Nintendo Switch و موبایل سازگار است، بنابراین می‌توانید از صدای با کیفیت بالا و وضوح صدای عالی در هر کجا و در هر کجا که بازی می‌کنید، لذت ببرید.