1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز گیمینگ بزرگ 60 اینچی Z شکل برند EUREKA ERGONOMIC ...

میز گیمینگ بزرگ 60 اینچی Z شکل برند EUREKA ERGONOMIC مدل ERK-Z-60 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC Z60 میزهای بازی کامپیوتری بزرگ 60 اینچی Z شکل با پد ماوس با چراغ های LED RGB برای هدیه E-Sport Racing Gamer Pro Home Office

بیش از پانزده روز کاری

برند : EUREKA ERGONOMIC

مدل : ERK-Z-60-B-2

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 25.1 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ بزرگ 60 اینچی Z شکل برند EUREKA ERGONOMIC مدل ERK-Z-60 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • نسخه جدید – میز بازی Z60 خود را با لوازم جانبی بازی ما، از جمله قلاب هدفون جا فنجانی و پایه کنترل، ارتقا دهید، اکنون یک ایستگاه نبرد عالی برای از بین بردن رقابت خود دارید.
  • سطح بازی بزرگ – میز Eureka دارای یک دسکتاپ با بافت فیبر کربنی 60 اینچی است که سطح زیادی برای نمایشگرهای بازی، صفحه کلید بازی و سایر تجهیزات بازی شما دارد. ابعاد این سطح 60 اینچ عرض در 24 اینچ عمق است و تا 200LBS را پشتیبانی می کند.
  • نورپردازی دینامیک Rgb – زره جانبی دارای چراغ های LED RGB است تا بهترین تجربه بازی ممکن را به شما ارائه دهد. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا نمایش نور پویا RGB چند رنگ. بازی خود را مانند قبل تجربه کنید!
  • حمل و نقل آسان - ما دسکتاپ را به دو بخش تقسیم می کنیم تا میز را برای حمل و نقل آسان کنیم و برای اندازه بزرگ، پایداری و استحکام مناسب نیاز داشته باشیم. برای زیبایی، یک ماوس پد بزرگ منحصر به فرد در کنار هم قرار می گیرد.
  • خدمات مشتری - ما محصولات خود را با استانداردهای بالا نگه می داریم و امیدواریم که شما تجربه ای عالی با استفاده از میزهای بازی ما داشته باشید. تیم پشتیبانی مشتری ما در ایالات متحده آمریکا است و ما اینجا هستیم تا در مورد هرگونه سوال یا پشتیبانی که ممکن است نیاز داشته باشید کمک کنیم. فقط با ما تماس بگیرید

جزییات فنی

نام تجاری اورکا ارگونومیک
شماره مدل ERK-Z-60-B-2
رنگ مشکی
ابعاد محصول 60.5 x 153 x 78.5 سانتی متر؛ 25.1 کیلوگرم
مواد فلز
ویژگی های خاص چراغ LED RGB
وزن مورد 25.1 کیلوگرم

توضیحات محصول

میز بازی بزرگ Z شکل با ال ای دی های چند رنگی، رومیزی عظیم 60 فیبر کربنی پیچیده شده