1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. مبدل میز ایستاده قابل تنظیم تا ارتفاع 36 اینچ...

مبدل میز ایستاده قابل تنظیم تا ارتفاع 36 اینچی برند FITUEYES - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • 【منطقه کاری جادار】: ابعاد سطح بالایی 36 اینچ در 24.2 اینچ است که فضای زیادی را برای نصب مانیتور تکی، مانیتور دوگانه و لپ تاپ + کامپیوتر تنظیم می کند. تا 19.8 اینچ بالا می برد و تا 4.3 اینچ پایین می آورد و بدون توجه به قد شما برای شما ایده آل است. 【تنظیمات صاف و آسان】: با یک حرکت صاف آسان با نیروی دوگانه فنر گاز از حالت نشسته به ایستاده بروید. با استفاده از مکانیسم نوآورانه قفل ارتفاع لمسی ساده، سطح راحتی مناسب خود را تنظیم کنید 【حرکت مستقیم بالا و پایین】: ایستگاه کاری قابل تنظیم به شما امکان می دهد تعادل سالم بین نشستن و ایستادن را در طول روز پیدا کنید. 【کاملاً مونتاژ شده】: بلافاصله شروع به ایستادن کنید و از مزایای افزایش بهره وری بدون اتلاف وقت در نصب لذت ببرید. 【محکم و براق】: پایه قوی آن می تواند تا 33 پوند را تحمل کند! به اندازه کافی محکم برای نگه داشتن 2 مانیتور یا iMac مورد علاقه شما، همه لوازم جانبی مورد علاقه شما و هر چیزی که قدرت های فوق العاده شما نیاز دارند.

ده الی پانزده روز کاری

برند : FITUEYES

مدل : SD309101WB

قیمت محصول :

26,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 13.9 کیلوگرم

معرفی محصول

مبدل میز ایستاده قابل تنظیم تا ارتفاع 36 اینچی برند FITUEYES - ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • 【منطقه کاری جادار】: ابعاد سطح بالایی 36 اینچ در 24.2 اینچ است که فضای زیادی را برای نصب مانیتور تکی، مانیتور دوگانه و لپ تاپ + کامپیوتر تنظیم می کند. تا 19.8 اینچ بالا می برد و تا 4.3 اینچ پایین می آورد و بدون توجه به قد شما برای شما ایده آل است.
  • 【تنظیمات صاف و آسان】: با یک حرکت صاف آسان با نیروی دوگانه فنر گاز از حالت نشسته به ایستاده بروید. با استفاده از مکانیسم نوآورانه قفل ارتفاع لمسی ساده، سطح راحتی مناسب خود را تنظیم کنید
  • 【حرکت مستقیم بالا و پایین】: ایستگاه کاری قابل تنظیم به شما امکان می دهد تعادل سالم بین نشستن و ایستادن را در طول روز پیدا کنید.
  • 【کاملاً مونتاژ شده】: بلافاصله شروع به ایستادن کنید و از مزایای افزایش بهره وری بدون اتلاف وقت در نصب لذت ببرید.
  • 【محکم و براق】: پایه قوی آن می تواند تا 33 پوند را تحمل کند! به اندازه کافی محکم برای نگه داشتن 2 مانیتور یا iMac مورد علاقه شما، همه لوازم جانبی مورد علاقه شما و هر چیزی که قدرت های فوق العاده شما نیاز دارند.

جزییات فنی

نام تجاری FITUEYES
شماره مدل SD309101WB
رنگ مشکی
ابعاد محصول 39.88 x 91.44 x 50.29 سانتی‌متر؛ 13.93 کیلوگرم
مواد فلز
ویژگی های خاص قابل تنظیم
وزن مورد 13.9 کیلوگرم


توضیحات محصول

درباره شرکت ما بدانید
FITUEYES هم سازنده و هم مالک برند است. تمامی محصولات تولید شده توسط FITUEYES با برند FITUEYES قابل فروش می باشد. در جولای 2016، ثبت نام تجاری را در دفتر کالاهای ایالات متحده تکمیل کردیم. دسته بندی هایی که ما پوشش می دهیم شامل مبلمان، اداری، الکترونیک است.

اطلاعات محصول اندازه: 36 اینچ (L) * 24.2 اینچ (W) * 4.3-19.8 اینچ (H) ظرفیت: 33 پوند عملکرد: ذخیره سازی، قابل تنظیم، رایزر، پشتیبانی و غیره.