1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز ایستاده با ارتفاع قابل تنظیم VIVO - ارسال 20...

میز ایستاده با ارتفاع قابل تنظیم VIVO - ارسال 20الی 25 روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز ایستاده قابل تنظیم ارتفاع VIVO مبدل رایزر فنر گازی نشسته به ایستاده | ایستگاه کاری رومیزی عریض 32 اینچی متناسب با نمایشگر دوگانه (DESK-V000K)

بیش از پانزده روز کاری

برند : VIVO

مدل : DESK-V000K

قیمت محصول :

22,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 12.7 کیلوگرم

معرفی محصول

میز ایستاده با ارتفاع قابل تنظیم VIVO - ارسال 20الی 25 روز کاری

  • ایستاده فعال فوری ایجاد کنید - میز رومیزی VIVO به صورت درخواستی در طول روز برای آزادی از صندلی خود ایستاده و تنش عضلانی را کاهش می دهد، استرس را کاهش می دهد و بهره وری را افزایش می دهد.
  • SPACE EFFICIENT 31.5 SURFACE - ابعاد سطح بالایی 31.5 x 15.7" است که فضا را به حداکثر می رساند و در عین حال فضا را برای نمایشگرهای دوگانه فراهم می کند. سینی صفحه کلید 31.3 اینچ در 11.8 اینچ همگام با سطح بالایی بالا می رود تا یک ایستگاه کاری راحت ایجاد کند.
  • STRONG 33 LBS LIFT ASSIST - با استفاده از مکانیسم نوآورانه قفل ارتفاع لمسی ساده (محدوده تنظیم: 4.2 اینچ تا 19.7 اینچ) با یک حرکت صاف از حالت نشسته به ایستاده بروید. طراحی آسانسور مستقیماً به سمت بالا بالا می رود.
  • مونتاژ بسیار کم - این رایزر تقریباً آماده خروج از جعبه است! روی میز موجود خود قرار دهید، سینی صفحه کلید را وصل کنید و شروع به سازماندهی ایستگاه کاری خود کنید.
  • ما شما را تحت پوشش قرار دادیم - طراحی فولادی مستحکم و با عیار بالا با ضمانت 3 ساله سازنده و پشتیبانی فنی دوستانه برای کمک به هرگونه سؤال یا نگرانی پشتیبانی می شود.

جزییات فنی

نام تجاری VIVO
شماره مدل DESK-V000K
رنگ مشکی
ابعاد محصول 80.01 x 80.01 x 79.5 سانتی متر؛ 12.75 کیلوگرم
مواد فولاد آلیاژی
ویژگی های خاص قابل جابجایی
وزن مورد 12.7 کیلوگرم


توضیحات محصول

DESK-V000KW نشستن به ایستاده میز بالابر انتقال بین نشستن و ایستادن در طول روز کاری طولانی فواید سلامتی متعددی مانند افزایش جریان خون و کاهش درد و درد را برای بدن به همراه دارد. این دسکتاپ با ساخت جامد تا 33 پوند را پشتیبانی می کند و به راحتی چندین مانیتور و/یا ترکیب لپ تاپ و مانیتور را در خود جای می دهد.