1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز گیمینگ 120 سانتی متری برند Spnor - ارسال ۱۰ ...

میز گیمینگ 120 سانتی متری برند Spnor - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز بازی 120 سانتی متری میز بازی میز کامپیوتر خانگی با جای فنجان و قلاب هدفون میز بازی ایستگاه کاری (120 سانتی متر عرض x 74 سانتی متر بعد)، مشکی

ده الی پانزده روز کاری

برند : Spnor

مدل : B09C68ZRGH

قیمت محصول :

9,450,000تومان

مشخصات محصول

وزن 14 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ 120 سانتی متری برند Spnor - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • کل دسکتاپ با بافت فیبر کربن پوشانده شده است، ظاهری بسیار خنک و حس لمس خوب دارد.
  • سطح بازی چند منظوره و بزرگ: آیا می خواهید دو مانیتور رایانه رومیزی را با هم ترکیب کنید؟ این مطمئناً برای هر دسکتاپ بازی با ابعاد 120 سانتی‌متر عرض x 74 سانتی‌متر مشکلی ندارد. دسک‌تاپ عریض فضای کافی را برای صفحه کلید، ماوس، برج، سوئیچ، PS4 و هر ابزار بازی دیگری فراهم می‌کند.
  • قاب فلزی محکم: ساختار پشتیبانی از قاب های فلزی با ترکیبی از باربری مقاوم و طراحی مهندسی سازه ارائه می شود که ثبات بیشتری را نسبت به سایر طرح های Y شکل به ارمغان می آورد. یک قاب فولادی ضخیم تر و 4 پایه قابل تنظیم قوی تر برای اطمینان از پایداری حتی در زمین ناهموار یا فرش.
  • چند منظوره و ارگونومیک - این میز دارای یک جا لیوانی و یک قلاب هدفون است. این ویژگی های اضافه شده به شما کمک می کند تا تجربه بازی بهتری داشته باشید. راحت و بسیار با ملاحظه.
  • رضایت 100٪: پشتیبانی خدمات ما برای کمک در دسترس است و به هر سؤالی که ممکن است در عرض 24 ساعت داشته باشید پاسخ خواهد داد. دیگر درنگ نکنید و همین الان میز بازی را به ایستگاه نبرد خود ببرید.

جزییات فنی

نام تجاری اسپنور
ابعاد محصول 74 × 120 × 60 سانتی متر؛ 14 کیلوگرم
مواد فولاد آلیاژی، فیبر کربن
وزن مورد 14 کیلوگرم