1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرخ کن
  4. سرخ کن NUWAVE PRIMO - ارسال 20 الی 25 ...

سرخ کن NUWAVE PRIMO - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

سرخ کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اجاق توستر هوا سرخ کن NUWAVE PRIMO با 100 دستور غذای از پیش برنامه ریزی شده با یک لمس، روی اجاق توستر رومیزی کانوکشن و پایین گریل برای پخت و پز فراگیر. پختن منجمد یا تازه؛ آبگوشت، پخت
  • نام تجاری نوویو رنگ مشکی ویژگی های خاص کتابچه راهنمای توان / وات 1500 وات اجزای شامل خیر

بیش از پانزده روز کاری

برند : Nuwave

مدل : Non-stick

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 5.81 کیلوگرم

معرفی محصول

سرخ کن NUWAVE PRIMO - ارسال 20 الی 25 روز کاری


  • مثل هرگز نپزید: اجاق توستر سرخ کن هوای PRIMO با ترکیبی از فناوری هدایت، همرفت و مادون قرمز با گریل، غذاها را تا 70 درصد سریعتر از پخت معمولی طبخ می کند و در عین حال انرژی کمتری مصرف می کند. حتی از یخ زده، بدون یخ زدایی بپزید. ایده آل برای خانواده های شلوغ در حال حرکت!
  • نتایج کامل تضمین شده: استفاده از کاوشگر دمای دیجیتال یکپارچه به این معنی است که دیگر نیازی به حدس زدن نیستید! پروب را وارد کنید، دما را تنظیم کنید و لمس کنید و بروید! آون توستر PRIMO تا زمانی که غذای شما کامل شود پخته می شود و سپس به طور خودکار خاموش می شود، بنابراین دیگر هرگز غذاها را کم پخته یا بیش از حد نمی پزید! تضمین!
  • هر وعده غذایی، هر روز: فناوری پخت و پز فر سرخ کن هوای PRIMO به این معنی است که می توانید تقریباً برای هر وعده غذایی و دسر از آن استفاده کنید! با محدوده پخت از 100 تا 425 درجه می‌توانید در یک دستگاه درست روی میز خود کباب کنید، کباب کنید، کباب کنید، سرخ کنید، بپزید، سرخ کنید، سرخ کنید و حتی آب‌گیری کنید. به علاوه، بهترین پیتزایی که تا به حال در خانه درست کرده اید! این وسیله ای است که همه کارها را انجام می دهد!
  • همه چیزهایی که نیاز دارید: هر اجاق توستر رومیزی PRIMO شامل سر برق 1500 واتی، کاوشگر دما، گنبد برقی پیشرفته، گریل نچسب، پایه، نگهدارنده گنبد، کتاب دستور غذا، برنامه باشگاه آشپزی Nuwave، 1 سال ضمانت از بالا به پایین است.
  • خط پایین: در 10 سال گذشته ما شنیده ایم که مردم چه می خواهند و اجاق گاز همرفت PRIMO همه چیز را دارد. آسان برای استفاده، سریع، همه کاره، آسان برای تمیز کردن، آشپزی از یخ زده، و انرژی کارآمد. به‌علاوه، ویژگی‌های اضافی مانند گرم کردن مجدد برای غذاهای کامل، گرم برای گرم و تازه نگه داشتن وعده‌های غذایی تا زمانی که آماده خوردن شوید، پیش گرم کردن، تأخیر و موارد دیگر! و از آنجایی که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است ... تمیز کردن سریع و آسان است!

جزییات فنی

نام تجاری نوویو
شماره مدل 20701
رنگ مشکی
ابعاد محصول 35.56 x 35.56 x 33.02 سانتی‌متر؛ 5.81 کیلوگرم
توان / وات 1500 وات
ویژگی های خاص دفترچه راهنما
وزن مورد 5.81 کیلوگرم


توضیحات محصول

NUWAVE | با کمترین هزینه خوب زندگی کنید برای بیش از بیست سال، هر محصول NuWave فلسفه اصلی شرکت ما را منعکس کرده است. محصولات ما که در مقر لیبرتی‌ویل، ایلینویز ما توسعه یافته‌اند، از بهترین شیوه‌های صنعت در رابطه با ایمنی و کیفیت محصول به روشی اقتصادی و آگاهانه نسبت به محیط‌زیست فراتر می‌روند که تضمین می‌کند دستگاه‌های NuWave هم از نظر فناوری پیشرفته هستند و هم برای همه مقرون به صرفه هستند. مشتریان ما همیشه اولویت اصلی ما هستند و همه اعضای تیم NuWave کاملاً متعهد هستند تا اطمینان حاصل کنند که همه کسانی که به NuWave می آیند از یک تجربه مثبت لذت می برند.