1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مودم و روتر
  4. مش وای فای سه بانده ایسوس مدل Lyra AC2200 بسته ...

مش وای فای سه بانده ایسوس مدل Lyra AC2200 بسته 3 عددی - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مودم و روتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • AsUS Lyra Ac2200 Tri-band Whole-Home Wi-Fi Network Mesh - 3 Pack
  • سبک: تا 6000 فوت مربع سه باند AC2200 MESH Wi-Fi سایز: بسته 3 عددی نام تجاری ایسوس کلاس باند فرکانس سه باند نوع بی سیم فرکانس رادیویی 5 گیگاهرتز، 802.11ac دستگاه های سازگار دیگر فرکانس 5 گیگاهرتز

بیش از پانزده روز کاری

برند : ASUS

مدل : AC2200

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.5 کیلوگرم

معرفی محصول

مش وای فای سه بانده ایسوس مدل Lyra AC2200 بسته 3 عددی - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • سه (3) هاب وای فای سه باند 802.11AC با فناوری MU-MIMO که هر کدام سرعت داده تا 2134 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهند.
  • پوشش خانه های بزرگ با هاب های Lyra که پوشش بی سیم گوشه تا گوشه را برای دستگاه های دارای Wi-Fi در سراسر خانه هوشمند متصل شما فراهم می کند
  • امنیت درجه تجاری با AiProtection مجهز به Trend Micro برای محافظت از دستگاه‌های متصل به شبکه خانگی، تهدیدات امنیتی خارجی را مسدود می‌کند.
  • کنترل‌های پیشرفته والدین با نمای کلی خانواده به شما امکان می‌دهد به راحتی اینترنت و برنامه خانواده خود را از هر دستگاه تلفن همراه مشاهده، مدیریت و زمان‌بندی کنید.
  • ASUS Lyra App راه اندازی، گسترش و مدیریت شبکه شما را به آسانی 1-2-3 می کند. فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز-1 و 5 گیگاهرتز-2 است

جزییات فنی

نام تجاری ایسوس
ابعاد محصول 14 × 14 × 4 سانتی متر؛ 1.5 کیلوگرم
شماره مدل کالا MAP-AC2200
سازنده ایسوس
نوع اتصال وای فای
نوع بی سیم فرکانس رادیویی ‏5 گیگاهرتز، 802.11ac
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 1.5 کیلوگرم

از سازنده

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

 

ایسوس

ایسوس یکی از تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های مجله فورچون است و یکی از برترین برندهای مادربرد و بازی و همچنین یکی از سه فروشنده برتر نوت‌بوک مصرف‌کننده است. ایسوس با اشتیاق و نوآوری هدایت می‌شود و وقف ایجاد محصولات با کیفیت برای زندگی هوشمند آینده، طراحی و تولید محصولاتی است که کاملاً نیازهای خانه، دفتر و شخص دیجیتال امروزی را برآورده می‌کند. مجموعه گسترده ما

ASUS Lyra

شبکه مش سیستم Wi-Fi سه باند AC2200 – پوشش بدون درز به هر گوشه از خانه شما

نقاط مرده وای فای را حذف کنید و با اتصالات غیر قابل اعتماد خداحافظی کنید. ASUS Lyra Wi-Fi فوق‌العاده سریع و فوق‌العاده قابل اعتماد را در هر گوشه از خانه شما ارائه می‌کند. چه از تلفن هوشمند، رایانه شخصی، کنسول بازی یا یک ابزار خانه هوشمند استفاده می‌کنید، Lyra تضمین می‌کند که همه دستگاه‌ها از یک اتصال روان، یکپارچه و ایمن در هر نقطه از خانه و همیشه لذت می‌برند.

  • نقاط مرده وای فای را حذف کنید – سیستم شبکه شبکه سه باند و سه هاب پوشش Wi-Fi کاملی را در هر گوشه از خانه شما ارائه می کند.
  • آنتن‌های هوشمند – بهینه‌سازی خودکار اتصالات هاب، سریع‌ترین سرعت‌ها را همیشه تضمین می‌کند
  • اتصالات صاف، همیشه – در هر کجای خانه که هستید به طور خودکار به بهترین سیگنال ممکن متصل بمانید
  • امنیت درجه تجاری – با ASUS AiProtection از تمام دستگاه های موجود در شبکه خانگی خود محافظت کنید
  • شما در کنترل هستید – برنامه ASUS Lyra راه اندازی، مدیریت شبکه و عیب یابی بدون کامپیوتر را فعال می کند و شما را در مورد هر گونه مشکل مطلع می کند.
  • نمای کلی خانواده - استفاده از اینترنت و برنامه هر یک از اعضای خانواده را از دستگاه تلفن همراه خود مشاهده و کنترل کنید

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

Wi-Fi که می توانید به آن تکیه کنید

سیستم Wi-Fi تمام خانه ایسوس Lyra از سه هاب متصل به صورت بی سیم برای ارائه سیگنال فوق سریع، قابل اعتماد و ایمن به هر گوشه از خانه شما استفاده می کند. فناوری هوشمند آن به شما آزادی پرسه زدن در هر نقطه از خانه را می دهد و شما را همیشه به بهترین سیگنال متصل می کند.

آنتن های هوشمند برای وای فای پایدار

هنگامی که یک هاب جدید به شبکه Lyra موجود خود اضافه می کنید، قدرت و کیفیت اتصال هر آنتن را بررسی می کند و از بهترین دو آنتن استفاده می کند. بنابراین اگر بیش از یک هاب دیگر در شبکه وجود داشته باشد، Lyra به طور خودکار به هاب با بهترین سیگنال متصل می شود.

امنیت شبکه خانگی درجه تجاری

AiProtection که توسط Trend Micro پشتیبانی می‌شود، در Lyra تعبیه شده است تا محافظت جامعی را به شبکه خانگی شما اضافه کند. با AiProtection، همه دستگاه‌های متصل شما - از جمله لوازم خانگی هوشمند (IoT) - محافظت می‌شوند تا از به خطر افتادن اطلاعات شخصی شما جلوگیری شود.

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

ASUS Lyra AC2200 Tri-Band

باندهای بیشتر، ظرفیت بیشتر

برای ارائه حداکثر کارایی، ASUS Lyra از سه باند فرکانسی مجزا استفاده می کند. هر هاب از یک باند برای برقراری ارتباط با بقیه استفاده می کند و دو باند دیگر را برای اتصال فوق سریع به دستگاه های شما کاملاً آزاد می گذارد.

وای فای، ساده ساخته شده است

Lyra یک شبکه Wi-Fi واحد برای کل خانه ایجاد می کند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد اینکه به کدام شبکه متصل شوید وجود ندارد - Lyra همه کارهای پیچیده را برای شما انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از اتصال Wi-Fi یکپارچه خود لذت ببرید!

روی خانواده خود تمرکز کنید

Lyra به شما امکان می دهد مراقب استفاده از اینترنت خانواده خود باشید. پیشرفته‌ترین کنترل‌های والدین به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها و وب‌سایت‌های خاص تلفن همراه را مسدود کنید، در حالی که امکان دسترسی رایگان به بقیه اینترنت را فراهم می‌کند.