1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مودم و روتر
  4. اکسس پوینت بی سیم تی پی لینک مدل Tplink EAP225 ...

اکسس پوینت بی سیم تی پی لینک مدل Tplink EAP225 - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

مودم و روتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تی پی لینک EAP225 V3 | Omada AC1350 Gigabit Wireless Access Point | راه حل کسب و کار وای فای با پشتیبانی از مش، رومینگ بدون درز و MU-MIMO | PoE Powered | SDN یکپارچه | Cloud Access & App Omada | سفید

بیش از پانزده روز کاری

برند : TP-Link

مدل : EAP225

قیمت محصول :

184,240,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 499 گرم

معرفی محصول

اکسس پوینت بی سیم تی پی لینک مدل Tplink EAP225 - ارسال 20 الی 25 روز کاری

  • سرعت های برتر با MU-MIMO — طراحی شده با آخرین فناوری 802.11ac Wave 2 MU-MIMO، EAP225 به طور قابل اعتماد سرعت Wi-Fi دو باند تا 1350 مگابیت بر ثانیه را به طور همزمان به چندین دستگاه ارائه می دهد.
  • در Omada SDN ادغام شده است - پلت فرم شبکه تعریف شده نرم افزاری Omada (SDN) دستگاه های شبکه از جمله نقاط دسترسی، سوئیچ ها و دروازه ها را با گزینه های کنترل متعدد ارائه می کند - کنترل کننده سخت افزار Omada، کنترل کننده نرم افزار Omada یا کنترل کننده مبتنی بر ابر Omada (تماس با TP-Link برای Cloud- جزئیات طرح کنترل کننده مبتنی بر). حالت مستقل نیز اعمال می شود.
  • دسترسی ابری – دسترسی به ابر از راه دور و برنامه Omada مدیریت متمرکز ابری کل شبکه را از سایت‌های مختلف به ارمغان می‌آورد - همه از یک رابط واحد در هر کجا و در هر زمان کنترل می‌شوند.
  • سازگاری با SDN - برای استفاده از SDN، مطمئن شوید که دستگاه‌ها/کنترل‌های شما مجهز به نسخه SDN هستند یا می‌توان آن‌ها را به نسخه SDN ارتقا داد. کنترل‌کننده‌های SDN فقط با نقاط دسترسی، سوئیچ‌ها و دروازه‌های SDN کار می‌کنند. کنترل کننده های غیر SDN فقط با AP های غیر SDN کار می کنند. برای دستگاه‌هایی که با سیستم‌افزار SDN سازگار هستند، لطفاً از بخش «از سازنده - پرسش و پاسخ» یا وب‌سایت TP-Link دیدن کنید.
  • فناوری بی‌سیم پیشرفته - از WiFi مش، رومینگ بدون درز* (Omada Mesh و رومینگ بدون درز نیاز به استفاده از کنترل‌کننده‌های Omada SDN)، فرمان باند، فناوری‌های Airtime Fairness و Beamforming را پشتیبانی می‌کند.
  • چندین گزینه PoE برای نصب آسان - EAP225 از هر دو منبع تغذیه 802.3af/at PoE و Passive PoE پشتیبانی می کند، می تواند توسط یک سوئیچ PoE یا آداپتور PoE ارائه شده تغذیه شود و استقرار را بدون دردسر و انعطاف پذیر کند.
  • ضمانت مادام العمر محدود — با پشتیبانی از ضمانت مادام العمر محدود پیشرو در صنعت و پشتیبانی فنی رایگان 24/7، می توانید با اطمینان کار کنید.

جزییات فنی

نام تجاری TP-Link
ابعاد محصول 20.55 x 18.16 x 3.73 سانتی متر؛ 498.95 گرم
شماره مدل کالا EAP225 V3
سازنده TP-Link
سلسله EAP225 V3
رنگ سفید
نوع اتصال وای فای
نوع بی سیم 802.11n، 802.11b، 802.11g
تعداد پورت USB 2.0 2
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 499 گرم


توضیحات محصول

EAP225 از هر دو منبع تغذیه PoE 802.3af و PoE غیرفعال پشتیبانی می کند، می تواند توسط یک سوئیچ PoE یا آداپتور PoE ارائه شده تغذیه شود، و استقرار را بدون دردسر و انعطاف پذیر می کند.

حداکثر نرخ انتقال بی سیم، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات استاندارد IEEE 802.11 مشتق شده است. مشخصات محدوده و پوشش همراه با تعداد دستگاه های متصل با توجه به نتایج آزمایش در شرایط استفاده عادی تعریف شد. نرخ واقعی انتقال بی سیم، پوشش بی سیم. و در نتیجه 1) عوامل محیطی، از جمله مصالح ساختمانی، اشیاء فیزیکی و موانع، 2) شرایط شبکه، از جمله تداخل محلی، حجم و تراکم ترافیک، مکان محصول، پیچیدگی شبکه، و سربار شبکه و 3) محدودیت های مشتری متفاوت خواهد بود. ، از جمله عملکرد رتبه بندی شده، مکان، کیفیت اتصال، و وضعیت مشتری.

قابلیت MU-MIMO به دستگاه های مشتری نیاز دارد که از MU-MIMO نیز پشتیبانی می کنند.

رومینگ بدون درز به هر دو نقطه دسترسی و دستگاه های سرویس گیرنده نیاز دارد که از پروتکل های 802.11k و 802.11v پشتیبانی کنند.