1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماشین اصلاح
  4. ماشین اصلاح براون سری 9 Pro مدل Braun S9 ...

ماشین اصلاح براون سری 9 Pro مدل Braun S9 9477 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ماشین اصلاح
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ریش تراش برقی Braun Series 9 Pro 4+1 Pro-Head با شارژر موبایل برای مردان، نقره ای
  • سبک: S9 9477 نام تجاری براون کاربردهای توصیه شده برای محصول استفاده خشک ویژگی های خاص سر 4+1 با صاف کننده ProLift، PowerCase، مرکز SmartCare 5 در 1، تیغ برقی با عمر باتری 60 دقیقه، مرطوب و خشکسر 4+1 با صاف کننده ProLift، پاور کیس، مرکز مراقبت هوشمند 5 در 1، تیغ برقی با عمر باتری 60 دقیقه… منبع انرژی شارژ باتری نام مدل کیف چرمی ماشین اصلاح و شارژر برقی Braun Series 9 Pro 9477cccc آخرین نسل

ده الی پانزده روز کاری

برند : Braun

مدل : S9 9477

قیمت محصول :

23,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.360 کیلوگرم

معرفی محصول

ماشین اصلاح براون سری 9 Pro مدل Braun S9 9477 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • بهترین ریش تراش براون: سری 9 پرو کارآمدترین ریش تراش برقی جهان است (d در مقابل محصولات درجه یک برتر)، اکنون با ProHead جدید بهتر شده است.
  • کارآمد و ملایم در هر سکته مغزی، مهم نیست که ریش 1، 3 یا 7 روزه باشد: این ریش تراش برقی مردانه با حمایت از موبر منحصربفرد ProLift ما، موهای مشکل را بلند و کوتاه می کند.
  • کارآمدتر (در مقایسه با سری 9 قبلی براون) و ملایم تر: اصلاح نوآورانه ProLift و فناوری منحصر به فرد سونیک براون به اصلاح تا 10٪ سریع تر (در مقایسه با سری 9 قبلی براون) برای اصلاح ملایم کمک می کند.
  • 50 درصد بیشتر زمان کارکرد باتری با اولین PowerCase جهان: با این کیس شارژ ریش تراش قابل حمل، در هر زمان و هر مکان شارژ کنید، باتری داخلی قدرتمند لیتیوم یونی آن ریش تراش شما را تا 6 هفته استفاده شارژ می کند.
  • ساخت آلمان و طراحی شده برای 7 سال دوام: این ریش تراش برقی همچنین 100% ضد آب است و می تواند با فوم، ژل یا حتی زیر دوش استفاده شود.

جزییات فنی

نام محصول ریش تراش برقی
واحدها 1 شمارش
نام تجاری براون
کشور مبدا آلمان

 


توضیحات محصول

سری 9 پرو: بهترین تیغ ​​براون که با یک ProHead جدید اختراع شد. کارآمد و ملایم، فرقی نمی کند ریش 1، 3 یا 7 روزه باشد: این ریش تراش برقی مردانه، با حمایت از موبر منحصر به فرد ProLift ما، موهای مشکل را بلند و کوتاه می کند. کارآمدتر¹ و ملایم‌تر: اصلاح نوآورانه ProLift و فناوری منحصربه‌فرد Sonic Braun به اصلاح تا ۱۰ درصد سریع‌تر¹ کمک می‌کند تا اصلاحی ملایم داشته باشید. 50 درصد بیشتر زمان کارکرد باتری با اولین PowerCase جهان: با این کیس شارژ ریش تراش قابل حمل، در هر زمان و هر مکان شارژ کنید، باتری داخلی قدرتمند لیتیوم یونی آن، ریش تراش شما را تا 6 هفته استفاده شارژ می کند. ساخت آلمان و طراحی شده برای 7 سال: این ریش تراش برقی همچنین 100% ضد آب است و می تواند با فوم، ژل یا حتی زیر دوش استفاده شود.