1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مدار بسته با دید در شب رنگی EZVIZ ...

دوربین مدار بسته با دید در شب رنگی EZVIZ C3W Pro - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دوربین مدار بسته
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین امنیتی هوشمند EZVIZ C3W Pro، دوربین WiFi در فضای باز 4 مگاپیکسلی با دید در شب رنگی، مکالمه دو طرفه، هشدارهای صوتی قابل تنظیم، حفاظت از گرد و غبار و آب IP67، نصب آسان، کار با الکسا
  • کاربردهای توصیه شده برای محصول دید در شب نام تجاری EZVIZ فناوری اتصال سیمی استفاده داخلی/خارجی فضای باز پروتکل اتصال Home Plug

بیش از پانزده روز کاری

برند : EZVIZ

مدل : C3W Pro

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 352 گرم

معرفی محصول

دوربین مدار بسته با دید در شب رنگی EZVIZ C3W Pro - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【دید در شب رنگی】 دوربین امنیتی EZVIZ C3W Pro 4MP با IR هوشمند پیشرفته دید در شب، شدت LED های مادون قرمز به طور خودکار برای جلوگیری از نوردهی بیش از حد در حالت دید در شب تنظیم می شود، بنابراین جزئیات بیشتری را در فاصله 10 متری در شب ثبت می کنید.
  • 【دفاع فعال】دوربین امنیتی EZVIZ C3W Pro، سیستم هشدار فعال از راه دور دوربین وای فای در فضای باز شامل آژیر با صدای بلند و چراغ LED روشن برای دفع بازدیدکنندگان ناخواسته است. دوربین خانگی C3W Pro 4MP نه تنها خانه شما را کنترل می کند، بلکه ابزارهایی را برای دفاع از آن در اختیار خود قرار می دهد.
  • 【Two-Way Talk】 دوربین وای فای EZVIZ C3W Pro، دوربین مداربسته در فضای باز دارای یک میکروفون داخلی و یک بلندگو است، بنابراین می توانید بدون زحمت با خانواده خود بشنوید و با آنها صحبت کنید، از بازدیدکنندگان استقبال کنید یا مهمانان ناخوانده را با استفاده از تلفن هوشمند خود دور کنید. .
  • 【طراحی ضد آب و هوا 】دوربین وای فای EZVIZ C3W Pro، دوربین مدار بسته در فضای باز مجهز به محفظه ضد آب و هوای Ip66 امکان عملکرد در هر محیط طبیعی را که می تواند در برابر طوفان، آفتاب، طوفان و حتی روزهای برفی مقاومت کند، می دهد.
  • 【Amazon Alexa & Google Compatible】EZVIZ C3W Pro 4MP WiFi دوربین با آمازون الکسا کار می کند، همه چیز را برای ایجاد یک تجربه ایمن، راحت و هوشمند به هم متصل می کند.

از سازنده

1

2

1

4

5