1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مداد رنگی
  4. مداد رنگی 172 رنگ با هسته نرم هنر شاتل Shuttle ...

مداد رنگی 172 رنگ با هسته نرم هنر شاتل Shuttle Art مدل CP172 - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

مداد رنگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • 172 مداد رنگی، مجموعه مداد رنگی با هسته نرم برای کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان، طراحی نقاشی، طراحی توسط شاتل آرت
  • Brand هنر شاتل رنگ چند رنگ Ink colour چند رنگ محدوده سنی (توضیحات) بچه، بزرگسال مواد چوب

بیش از پانزده روز کاری

برند : Shuttle Art

مدل : CP172

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.04 کیلوگرم

معرفی محصول

مداد رنگی 172 رنگ با هسته نرم هنر شاتل Shuttle Art مدل CP172 - ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • مجموعه کامل 172 رنگ مداد: مجموعه مداد رنگی شاتل آرت شامل 172 رنگ پر جنب و جوش در اختیار شماست. برای هنرمندان و طرفداران رنگ آمیزی ایده آل است که رنگ آمیزی، ابله سازی، طراحی و غیره را انجام دهند.
  • کیفیت ممتاز: هسته سربی با کیفیت بالا و ضخیم از شکستگی های خسته کننده در هنگام استفاده عمومی و تیز کردن محافظت می کند که ماندگاری طولانی مدت آنها را تضمین می کند. سرنخ های نرم نرم می نویسند و سایه های پر جنب و جوش را به راحتی ایجاد می کنند.
  • رنگهای پر جنب و جوش: مدادهای رنگی ما دارای هسته های نرم و مقاوم در برابر شکستگی هستند که از رنگدانه های بالا ساخته شده اند که با گذشت زمان محو نمی شوند. رنگ های زنده و پررنگ باورنکردنی به شما امکان می دهد جنبه خلاقانه خود را نشان دهید و شاهکاری خیره کننده ایجاد کنید.
  • راحت و ایمن برای استفاده: همه مدادها در چهار سینی جداگانه و بسته بندی شده در یک جعبه مقوایی بسته بندی می شوند که فضای خوبی برای نگهداری فراهم می کند. اعداد رنگی چاپ شده و فهرست رنگ های DIY شامل نام ها و اعداد رنگ های تطبیق به شما امکان می دهد هر رنگ را به راحتی تشخیص دهید. غیر سمی و بدون اسید، برای استفاده بزرگسالان و کودکان ایمن است.


توضیحات محصول

مجموعه کامل 172 رنگ مداد: مجموعه مداد رنگی شاتل آرت شامل 172 رنگ پر جنب و جوش در اختیار شماست. برای هنرمندان و طرفداران رنگ آمیزی ایده آل است که رنگ آمیزی، ابله سازی، طراحی و غیره را انجام دهند.