1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس و ظروف پخت و پز
  4. ست قابلمه و تابه 12 تکه نچسب تفال مدل Tefal ...

ست قابلمه و تابه 12 تکه نچسب تفال مدل Tefal G6 Resist- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ست آشپزی 12 عددی Tefal G6 Resist Intense، قرمز، آلومینیومی، D5229383
  • مواد آلومینیوم رنگ قرمز نام تجاری تفال تعداد قطعات 12 اجزای شامل ست آشپزی

ده الی پانزده روز کاری

برند : Tefal

مدل : G6 Resist

قیمت محصول :

16,400,000تومان

مشخصات محصول

وزن 8.3 کیلوگرم

معرفی محصول

ست قابلمه و تابه 12 تکه نچسب تفال مدل Tefal G6 Resist- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • قابلمه و ماهیتابه شدید تفال رزیست، ست 12 تکه، 2 ماهیتابه، 2 خورش، ماهیتابه، قاشق، ملاقه، کفگیر
  • FLAME PROTECT: برای حداکثر مقاومت در برابر پخت و پز پویا روی اجاق‌های گازی پوشش نچسب بادوام: پوشش نچسب بادوام که دو برابر بیشتر (در مقایسه با پوشش استاندارد نچسب تفال) دوام می‌آورد، برای پخت و پز بدون زحمت و تمیز کردن روز به روز.
  • پوشش نچسب ایمن: نچسب ایمن، بدون PFOA، بدون سرب، بدون کادمیوم. کنترل‌های سخت‌گیرانه‌تر از آنچه که در مقررات فعلی تماس با مواد غذایی لازم است. بدون PFOA مطابق با مقررات قابل اجرا. بدون سرب، بدون کادمیوم (بدون سرب، بدون کادمیوم) به معنای عدم افزودن عمدی سرب و کادمیوم در پوشش ها است و با آزمایش های انجام شده توسط آزمایشگاه های خارجی تشخیص داده نمی شود.
  • نشانگر حرارت: منطقه نوآورانه Thermo-Signal وقتی زمان شروع پخت و پز می رسد، رنگ را تغییر می دهد تا هر بار پخته شود. امکانات بی پایان: نتایج خوشمزه ای که هرگز تحت تأثیر قرار نمی گیرند، از مرغ پرووانسال و بره تاجین تا خورش های ماهی غنی و پلو برنج دم کرده با زعفران. قاشق: به پوشش های نچسب قابلمه و ماهیتابه آسیب نمی رساند
  • دستگیره ارگونومیک: هر روز تجربه آشپزی راحت تری را کشف کنید بدنه محکم: عملکرد قوی در طول زمان، مناسب برای پخت و پز فشرده به صورت روزانه. درب شیشه ای: برای نظارت آسان. در فرانسه: به طور کامل در فرانسه با استانداردهای کیفیت و کاردستی طراحی و تولید شد. جهان شماره 1: تفال، شماره 1 جهان در ظروف آشپزی (منبع: Euromonitor International Limited، خانه و باغ نسخه 2019، ارزش خرده فروشی نام تجاری RSP، داده های 2018)، هر بار نتایج عالی را تضمین می کند

جزییات فنی

نام تجاری تفال
شماره مدل D5229383
رنگ قرمز
ابعاد بسته بندی 60 x 39.4 x 24.4 سانتی متر؛ 8.3 کیلوگرم
مواد آلومینیوم
وزن مورد 8.3 کیلوگرم

از سازنده

مقاومت شدید

B08ZS3P2GG - D5220683

فوق العاده مقاوم در داخل و خارج

برای دوام فوق العاده در استانداردهای کیفیت بی نظیر، ماهی تابه Tefal RESIST INTENSE با مواد طراحی شده برای مقاومت در برابر چالش برانگیزترین شرایط پخت، مقاومت نهایی را تضمین می کند. این ماهیتابه ممتاز که با فناوری محافظت از شعله تقویت شده است، مقاومت بالایی در برابر شعله‌ها ایجاد می‌کند - که آن را برای اجاق گاز ایده‌آل می‌کند - و در فضای بیرون ضد زنگ و بدون خش باقی می‌ماند. همچنین دارای پوشش نچسب تیتانیوم برای عملکرد بهینه و تمیز کردن، و سیستم Thermo-Signa برای نتایج پخت عالی است.

مزایای محصول

B08ZS3P2GG - D5220683

B08ZS3P2GG - D5220683 1

B08ZS3P2GG - D5220683 4

B08ZS3P2GG - D5220683 2

فناوری Flame Protect برای حفاظت بیرونی

ساختار لایه بیرونی تقویت شده Flame Protect، تقویت شده با سیلیسیم، به طور خاص برای حداکثر مقاومت در برابر پخت دینامیک روی اجاق گاز طراحی شده است و از شعله محافظت می کند.

جلوگیری از خراش و لکه برای اطمینان از عملکرد طولانی مدت ظروف آشپزی شما.

تیتانیوم نچسب

این پوشش بادوام با لایه های اولیه فوق متراکم طراحی شده برای مقاومت در برابر پخت و پز روزانه در طول زمان، عملکرد نچسبی را ارائه می دهد که تا 2 برابر بیشتر از پوشش های استاندارد تفال دوام می آورد.

شکل عمیق

شکل عمیق 50 میلی متری به شما امکان می دهد تمام دستور العمل های مورد علاقه خود را با دقت کامل و آرامش بپزید.

دسته ارگونومیک

دسته ارگونومیک باعث راحتی بیشتر در هنگام پخت و پز می شود.