1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اسکوتر برقی
  4. اسکوتر تاشو کودکان Super car مدل Ferrari Limited Edition - ...

اسکوتر تاشو کودکان Super car مدل Ferrari Limited Edition - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

اسکوتر برقی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسکوتر کودکان با سوپر ماشین (نسخه محدود فراری). روروک مخصوص بچه ها 3 چرخ. چرخ های گیر و عریض برای ایمنی کودکان. تاشو و حمل آسان. دسته قابل تنظیم (سن 3 سال تا 12 سال)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Super car

مدل : Ferrari Limited Edition

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 2.92 کیلوگرم

معرفی محصول

اسکوتر تاشو کودکان Super car مدل Ferrari Limited Edition - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

رنگ: مشکی

نام تجاری ماشین فوق العاده
رنگ مشکی
تعداد چرخ 3
مواد چرخ پلی اورتان
نوع فرمان قابل تنظیم

درباره این محصول

  • ایمنی اول - مهمترین چیز برای اسکوتر بچه گانه ایمنی آن است. بنابراین ما اسکوتر را به گونه ای طراحی کرده ایم که برای استفاده کودکان راحت و ایمن باشد. عرشه گسترده با چرخ های لاستیکی بادوام، کودکان می توانند به راحتی بایستند. به اندازه کافی محکم است تا وزن 50 کیلوگرم را تحمل کند و به اندازه کافی پهن است تا دو پا را نگه دارد، بنابراین بچه ها می توانند از سواری به روشی ایمن لذت ببرند.
  • چرخ های گریپی - اندازه چرخ پهن و کامل است که ایمنی کودکان را تضمین می کند. چرخ از مواد لاستیکی با چگالی بالا ساخته شده است که می تواند در هر نوع کفپوشی، به عنوان مثال در جاده ها، خانه ها و غیره استفاده شود. بچه ها می توانند بدون هیچ حادثه ای از سواری لذت ببرند.
  • دستگیره های قابل تنظیم 4 دنده قابل جدا شدن - اسکوتر را می توان برای کودکان بین 3 سال تا 12 سال استفاده کرد زیرا دسته را می توان با توجه به قد کودک شما تنظیم کرد.
  • بدون نیاز به مونتاژ - اسکوتر همه در یک بسته مونتاژ می شود، بنابراین لازم نیست نگران چیدمان یا مونتاژ باشید. باز کن. سوار شوید. سرگرم کننده.
  • سواری آسان - فناوری Lean-to-Seer و طراحی سبک وزن به کودکان اجازه می دهد کنترل و تعادل خوبی روی اسکوتر داشته باشند. 7 بلبرینگ ABEC باعث می شود بچه ها به آرامی و با ثبات بچرخند و اسکوتر سوار شوند.
  • فشار دادن دکمه نوع لنت ترمز - لنت ترمز بسیار ایمن آلیاژی به بچه ها این امکان را می دهد که اسکوتر را به روشی مناسب متوقف کنند. حتی در سرعت بالا، این ترمزها به توقف اسکوتر به روشی بسیار ایمن کمک می کند.

 

جزییات فنی

رنگ مشکی
نام تجاری سوپر ماشین
سازنده امارات.
ابعاد بسته بندی 64 × 29 × 13.5 سانتی متر؛ 2.92 کیلوگرم
ASIN B0BK9H1XNK

 

توضیحات محصول

اسکوتر Super Car Kids ما دارای 3 چرخ عریض با ریباند بالا است. همانطور که کودک شما حرکت می کند، چرخ های عریض چرخان ایمنی کودک شما را تضمین می کند. بدون باتری مورد نیاز است! طراحی نسخه محدود فراری در جلوی اسکوتر کاملا خلاقانه و چشم نواز است، شما قطعاً در بین دوستان خود در محدوده های سنی مختلف متمایز خواهید شد. روروک مخصوص بچه‌ها یک دسته قابل تنظیم طراحی می‌کند (24.6/26.3/28.3/30.3)، که به این معنی است که روروک مخصوص بچه‌ها رشد می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد برای مدت طولانی‌تری از اسکوتر خود لذت ببرند. 4 گزینه قد مناسب برای سنین 3 سال به بالا. فن آوری Lean-to-Seer و طراحی سبک وزن، کنترل بهتری برای چرخش و حفظ تعادل به راحتی توسط شیب فیزیکی کودک شما ارائه می دهد. ترمز پایی چرخ عقب تقویت شده و کاملاً محصور شده به راحتی می تواند اسکوتر را به سرعت در هنگام آج متوقف کند. اسکوتر 3 چرخ مجهز به یک عرشه ضخیم ضد لغزش، چرخ‌های PU بسیار عریض و یاتاقان‌های ABEC-7 است که باعث می‌شود اسکوتر کودکان به‌طور پایدار، نرم و بی‌صدا سر بخورد. سطح ایمنی بیشتری را روی آسفالت، بتن، سنگفرش و راحتی فراهم می کند تا بتوانند در تمام طول روز سوار شوند. روروک مخصوص بچه ها به سادگی جمع می شود، فقط دکمه جلویی را فشار دهید و هیچ ابزاری لازم نیست. اندازه تا شده 12 در 6.3 در 23 اینچ است و به خوبی در چمدان شما قرار می گیرد. حتی دارای یک دسته و 2 چرخ جلو است که به شما امکان می دهد زمانی که سوار آن نیستید آن را مانند یک چمدان چرخان حمل کنید. این یک گزینه عالی برای سفر در فضای باز و یک هدیه برای پسران و دختران است. و راحتی تا بتوانند در تمام طول روز سوار شوند. روروک مخصوص بچه ها به سادگی جمع می شود، فقط دکمه جلویی را فشار دهید و هیچ ابزاری لازم نیست. اندازه تا شده 12 در 6.3 در 23 اینچ است و به خوبی در چمدان شما قرار می گیرد. حتی دارای یک دسته و 2 چرخ جلو است که به شما امکان می دهد زمانی که سوار آن نیستید آن را مانند یک چمدان چرخان حمل کنید. این یک گزینه عالی برای سفر در فضای باز و یک هدیه برای پسران و دختران است. و راحتی تا بتوانند در تمام طول روز سوار شوند. روروک مخصوص بچه ها به سادگی جمع می شود، فقط دکمه جلویی را فشار دهید و هیچ ابزاری لازم نیست. اندازه تا شده 12 در 6.3 در 23 اینچ است و به خوبی در چمدان شما قرار می گیرد. حتی دارای یک دسته و 2 چرخ جلو است که به شما امکان می دهد زمانی که سوار آن نیستید آن را مانند یک چمدان چرخان حمل کنید. این یک گزینه عالی برای سفر در فضای باز و یک هدیه برای پسران و دختران است.