1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور فوتون تراپی لاغری صورت DMG Electric V-Shape- ...

ماساژور فوتون تراپی لاغری صورت DMG Electric V-Shape- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور فرم دهنده صورت DMG Electric V-Shape، کاهش دهنده دوچانه، ماساژور لاغری صورت Micro Current، دستگاه لیفت صورت EMS دستگاه لیفت صورت EMS ماساژور صورت LED فوتون تراپی لاغری صورت

بیش از پانزده روز کاری

برند : DMG

مدل : V-Shape

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 180 گرم

معرفی محصول

ماساژور فوتون تراپی لاغری صورت DMG Electric V-Shape- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【ابزار صورت V】: به طور موثر چین و چروک ها را از بین می برد، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و پوست را سفت می کند، به مکمل پوست رطوبت می بخشد، پیری پوست را در ترکیب با حالت لرزش به تاخیر می اندازد، کانتور را سفت می کند، احساس استریو را بهبود می بخشد، صورت V شکل می دهد.
  • 【تابش نور آبی】: تمیز کردن و لطیف کردن پوست، محافظت از پوست، تقویت جذب پوست، ترمیم، متعادل کردن چربی پوست، سفید کردن و روشن کردن لکه ها، پوست حساس، از بین بردن چین و چروک و کوچک کردن منافذ.
  • 【تابش نور قرمز】: ترمیم پوست، بهبود فعالیت سلول های پوست، افزایش متابولیسم، ترویج گردش خون، افزایش کشسانی پوست، ضد پیری، ضد اکسیداسیون.
  • 【استفاده و حمل آسان】: می‌توانید شدت را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید، فقط آن را به مدت 10 دقیقه در حین مطالعه، خواب، تماشای تلویزیون یا انجام کارهای خانه بپوشید. کوچک و سبک، برای استفاده در ادارات، منازل و مسافرت مناسب است.
  • 【انتخاب عالی】: کمربند لاغری لیفت صورت به عنوان یک هدیه برای زیبایی دوست زن شما عالی است. این ماساژور ضد پیری صورت السیتریک برای زنان را انتخاب کنید که واقعاً کانتور صورت را بهبود می بخشد، با استفاده از ایمن ترین روش فیزیکی لیفت صورت برای بهبود چانه دوتایی، جلوگیری از افتادگی گونه ها، اصرار بر استفاده بیش از سه ماه موثرتر است.

مشخصات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 19.8 x 9.8 x 5.2 سانتی متر; 180 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏ ‏۱۶ ژوئیه ۲۰۲۲
  • سازنده: DMG TECH
  • ASIN : B0B49PHTJ2

توضیحات محصول

 

ماساژور فرم دهنده صورت DMG Electric V-Shape

 

ماساژور V-line لیفت صورت، دستگاه لیفت صورت، دستگاه لیفت صورت برقی بند لاغری صورت برای لیفت صورت دستگاه زیبایی کاهش دهنده دو چانه V Face Shaping Massager Face Lifting Tool دستگاه زیبایی ضد چروک

 

4 حالت تحریک پوست:

✔تابش نور قرمز: استفاده منظم می تواند وضعیت پوست را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. پوست را تقویت کرده و در نتیجه پوست را نرم، کشسان و جوان می کند. بهبود پوست آسیب دیده، آسان برای کار، راحت و راحت.

✔تابش نور آبی: سفت کردن خط چانه برای کاهش کیسه های چشم، سیاهی و خطوط ریز روی چشم، تمیز کردن و محافظت از پوست، افزایش جذب و ترمیم پوست، متعادل کردن چربی پوست، روشن کردن لک ها.

✔ریز جریان: خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی می کند، پوست سفت، صاف و لطیف را بازیابی می کند و پوست را جذب می کند. رفع پیری، بلند کردن پوست، از بین بردن خطوط ریز، رقیق شدن چین و چروک و به تاخیر انداختن پیری.

✔ارتعاش: تسکین پوست صورت، بهبود استحکام پوست میکرو، افزایش خاصیت ارتجاعی صورت، لیفت کامل، سفت کردن عضلات صورت و فرم دادن به صورت V. از قدرت ارتعاشات استفاده کنید تا پوست خود را به آرامی محکم کنید.

 

شارژ USB راحت و ساده است، شارژ را می توان 12 تا 15 بار در دو ساعت و هر بار 15 دقیقه استفاده کرد.

 

مشخصات:

نوع مورد: V Face Shaping Machine

جنس: ABS

رنگ سفید

اندازه: تقریبا 124 × 167 میلی متر / 4.9 × 6.6 اینچ (اندازه گیری دستی، لطفاً کمی خطا را مجاز کنید)

حالت: خودکار، ماساژ، ورز دادن، طب سوزنی، چکش

دنده: 8 دنده

نوع منبع تغذیه: کابل USB

زمان شارژ: 3 ساعت

 

محتوای بسته:

1 عدد ماساژور V-Face Shaping

1 * کابل شارژ

1 * راهنمای کاربر