1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماشین اصلاح
  4. ماشین اصلاح WAHL Aqua Blade- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز ...

ماشین اصلاح WAHL Aqua Blade- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ماشین اصلاح
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اصلاح کننده ریش مردانه WAHL، موبر مردانه تیغه آکوا، ته ریش، ست آرایش مردانه، کاملا قابل شستشو، برش بسیار نزدیک، کاملا قابل شستشو - مناسب برای استفاده مرطوب/خشک
  • کاربردهای توصیه شده برای محصول استفاده خشک رنگ مشکی نام تجاری وال منبع انرژی شارژ باتری مواد فولاد ضد زنگ

ده الی پانزده روز کاری

برند : WAHL

مدل : Aqua Blade

قیمت محصول :

8,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.400 کیلوگرم

معرفی محصول

ماشین اصلاح WAHL Aqua Blade- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • تراش، اصلاح و لبه - این ابزار آرایش تنها تیغه ای دارد که شما به آن نیاز دارید، دارای 16 شانه راهنما است که طول برش از 0.2 تا 25 میلی متر را فراهم می کند.
  • CLOSE CUTTING - Aqua Blade نزدیکترین اصلاح را بدون تحریک تیغ های سنتی انجام می دهد.
  • پیرایش مرطوب و خشک - مناسب برای استفاده مرطوب یا خشک، تریمر تیغه آبی را می توان در هر مکانی استفاده کرد و برای استفاده مرطوب و خشک مناسب است. همچنین برای استفاده آسان و تمیز کردن ایده آل است
  • برق بی سیم – با فناوری لیتیوم یون به نیازهای مدل ریش خود دست یابید که با شارژ کامل 60 دقیقه ای، 180 دقیقه اصلاح بی سیم را با قابلیت شارژ سریع 1 دقیقه ای اضافی برای 3 دقیقه استفاده امکان پذیر می کند.
  • ماندگاری طولانی - از گارانتی تضمینی تیغه مادام العمر بهره مند شوید. Aqua Blade به گونه ای طراحی شده است که دارای تیغه ای از جنس استیل ضد زنگ و زمین دقیق باشد. اگر تیغه شما تا پایان عمر محصول شما دوام نیاورد، Wahl به انتخاب خود، تیغه ها را تعمیر یا تعویض می کند. لطفاً مطمئن شوید که باتری کاملاً شارژ شده است. فقط از ترانسفورماتور ارائه شده استفاده کنید. تیغه ها باید با استفاده از برس و روغن ارائه شده به طور مرتب تمیز و روغن کاری شوند

جزییات فنی

نام تجاری وال
ASIN B07CSDWRKN

توضیحات محصول

 

ته ریش کوتاه را کوتاه کنید، ریش بلندتری داشته باشید یا با 16 شانه راهنما که طول برش بین 0.2 تا 25 میلی متر را ارائه می دهد، یک اصلاح راحت داشته باشید.

تیغه Aqua کاملا قابل شستشو است بنابراین برای استفاده مرطوب/خشک (حتی در حمام) مناسب است. تمیز کردن آن نیز آسان است، به سادگی زیر شیر آب بشویید.

فناوری یون لیتیوم 180 دقیقه زمان کار را تنها با 60 دقیقه شارژ فراهم می کند. شارژ سریع 5 دقیقه ای به شما 15 دقیقه استفاده مداوم را می دهد.

.

 

مجموعه شامل:

1 عدد ته ریش و ریش تراش مرطوب/خشک تیغه آبی
16 عدد شانه ضمیمه
1 عدد شانه ریش
1 عدد کیسه نگهداری
1 عدد روغن تیغه
1 عدد برس تمیز کننده
1 عدد شارژر
1 عدد جزوه دستورالعمل