1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مودم و روتر
  4. روتر لینکسیس Linksys مدل WRT1900ACS-EU - ارسال 15 الی 20 ...

روتر لینکسیس Linksys مدل WRT1900ACS-EU - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

مودم و روتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • روتر WiFi هوشمند گیگابیتی دو بانده Linksys WRT1900ACS (AC1900، پورت USB 3.0، CPU فوق سریع 1.6 گیگاهرتز، منبع باز آماده)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Linksys

مدل : WRT1900ACS-EU

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 722 گرم

معرفی محصول

روتر لینکسیس Linksys مدل WRT1900ACS-EU - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری لینکسیس
سلسله WRT1900ACS-ME
کلاس باند فرکانس دو بانده
نوع بی سیم 802.11n، 802.11b، 802.11g، 802.11ac
فرکانس 1600 مگاهرتز

درباره این محصول

  • روتر بی سیم با کارایی بالا با سرعت 1.3 گیگابیت در ثانیه در باند 5 گیگاهرتز و 600 مگابیت در ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز
  • نرم‌افزار وای‌فای Linksys به‌صورت استاندارد برای کسانی که می‌خواهند رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمندی را مستقیماً از جعبه استفاده کنند، ارسال می‌شود
  • چهار آنتن با کارایی بالا قابل جابجایی عملکرد سیگنال را در تمام جهات دستگاه افزایش می‌دهند تا قابلیت‌های بی‌سیم شما به حداکثر برسد.
  • شبکه خود را با یک ویژگی Wi-Fi هوشمند به نام نقشه شبکه کنترل کنید، یک نمای کلی بصری از شبکه شما ارائه می دهد، به شما امکان می دهد تمام دستگاه های موجود در شبکه خود را ببینید، وضعیت آنلاین و قدرت سیگنال آنها را مشاهده کنید و میزان پهنای باند مصرفی آنها را اندازه گیری کنید.
  • اتصال گسترده از اشتراک گذاری فایل پشتیبانی می کند - یک پورت USB 3.0، درگاه eSATA/USB 2.0، یک درگاه WAN 1 گیگابایت، درگاه LAN 4 گیگابایت

 

جزییات فنی

نام تجاری لینکسیس
ابعاد محصول 19.4 x 5.2 x 24.6 سانتی متر؛ 722.2 گرم
شماره مدل کالا WRT1900ACS-EU
سازنده بلکین بین المللی
سلسله WRT1900ACS-ME
رنگ مشکی/آبی
تعداد پردازنده 2
اندازه RAM 512 مگابایت
نوع اتصال وای فای
حامل بی سیم 3
نوع بی سیم 802.11n، 802.11b، 802.11g، 802.11ac
تعداد پورت های اترنت 3
ولتاژ 12 ولت
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 722 گرم

 

از سازنده

از سرعت N600 + AC1300 مگابیت بر ثانیه و پردازنده دو هسته ای 1.6 گیگاهرتز بهره ببرید.

لوگوی Linksys

روتر Wi-Fi دو بانده گیگابیتی WRT1900ACS

در یک نگاه:

  • پردازنده دو هسته ای 1.6 گیگاهرتزی برای سرعت انتقال بیشتر
  • 512 مگابایت رم برای بهبود ظرفیت ذخیره سازی و سرعت انتقال داده
  • دو باند بی سیم سرعتی تا N600 + AC1300 مگابیت بر ثانیه ارائه می دهند
  • سیستم عامل متن باز اختیاری برای کاربران پیشرفته

روتر Wi-Fi دو باند گیگابیتی Linksys WRT1900ACS

روتر حرفه ای علاوه بر یک پردازنده دو هسته ای که برای انتقال داده ها از طریق شبکه با سرعت های بسیار سریع طراحی شده است، سرعت هایی را نیز ارائه می دهد.

با بیش از دو برابر حافظه قبلی خود، سرعت انتقال داده را بهبود می بخشد، بنابراین چندین کاربر می توانند به طور همزمان بازی، پخش و انتقال فایل ها را بدون تاخیر انجام دهند.

پیکربندی چهار آنتن خارجی پوشش Wi-Fi را افزایش می دهد و قدرت سیگنال را بهبود می بخشد. روتر برای کاربرانی که می خواهند سیستم عامل خود را سفارشی کنند، منبع باز آماده است.

 

حافظه بیشتر برای انتقال سریعتر داده ها

WRT1900ACS مجهز به 512 مگابایت رم برای جابجایی فیلم، موسیقی و سایر فایل‌های بزرگ با سرعت بالاتر است. WRT1900ACS با داشتن بیش از دو برابر حافظه قبلی خود، سرعت انتقال داده را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید. حافظه بزرگ، همراه با پردازنده ARM دو هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی، بهبودهایی را در عملکرد دستگاه‌های ذخیره‌سازی سیمی، بی‌سیم و ذخیره‌سازی فراهم می‌کند.

چهار آنتن با کارایی بالا پوشش وای فای دو باند را افزایش می دهند

Linksys WRT1900ACS دارای چهار آنتن قابل تنظیم خارجی برای اطمینان از پوشش مطلوب و حداکثر قدرت سیگنال است. با استفاده از چهار آنتن با عملکرد بالا، روتر عملکرد دو بانده (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) را برای گسترش پوشش Wi-Fi افزایش می دهد. تقویت‌کننده‌های پرقدرت به حداکثر رساندن قدرت و پوشش سیگنال، حتی در خانه‌های چند طبقه کمک می‌کنند.

پردازنده حرفه ای 1.6 گیگاهرتز چندین کاربر را مدیریت می کند

WRT1900ACS دارای پردازنده ARM دو هسته ای سریعتر و قدرتمندتر با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است که می تواند حجم زیادی از داده ها را بسیار سریع مدیریت کند تا به راحتی چندین کاربر آنلاین و دستگاه های دیجیتال را همزمان پشتیبانی کند. خانوارها هنگام گشت و گذار در وب، پخش ویدئو، بازی های آنلاین و انتقال فایل های حجیم از سرعت انتقال پایین رنج نخواهند برد که امکان انجام چند کار را بدون تاخیر فراهم می کند.

 

 

قابلیت اتصال انعطاف پذیر با پورت eSATA، USB 3.0 و USB 2.0

WRT1900ACS برای مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیجیتال با استفاده از پورت USB 3.0 یا eSATA/USB 2.0 ساخته شده است. با استفاده از درگاه eSATA، کاربرانی که ترجیح می‌دهند یک دستگاه ذخیره‌سازی SATA خارجی وصل کنند، می‌توانند از کابل eSATA که به همراه واحد ذخیره‌سازی آنها ارائه می‌شود استفاده کنند و از سرعت انتقال داده بهینه بهره ببرند. پورت eSATA می تواند به عنوان پورت USB 2.0 نیز استفاده شود.

منبع باز آماده

کاربران پیشرفته می توانند WRT1900ACS را که دارای سیستم عامل متن باز از وب سایت های شخص ثالث است، بیشتر سفارشی کنند. این روتر که برای استفاده با OpenWRT، یک سیستم عامل منبع باز مبتنی بر لینوکس، توسعه یافته است، می تواند متناسب با یک برنامه خاص تغییر یابد.

حالت تکرار کننده بی سیم و حالت پل بی سیم برای سیگنال شبکه Wi-Fi قدرتمندتر

کاربرانی که دارای WRT1900ACS دوم هستند با استفاده از حالت‌های Wireless Repeater و Wireless Bridge از سیگنال بی‌سیم قوی‌تری لذت خواهند برد. اکنون می توانید سیگنال Wi-Fi را برای هر دو باند روتر (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) با حالت تکرار کننده بی سیم یا فقط یکی از باندها با حالت پل بی سیم گسترش دهید. هر یک از این گزینه ها به طور موثر WRT1900ACS را به یک توسعه دهنده برد یا پل بی سیم قدرتمند تبدیل می کند و به اتصالات سیمی و بی سیم در شبکه شما برد و سرعت اضافه می کند.

Beamforming اتصالات قوی تر و سریعتر ایجاد می کند

با فناوری Wireless-AC، روتر WRT1900ACS از Beamforming استفاده می‌کند، فناوری نوآورانه‌ای که به روتر امکان می‌دهد سیگنال بی‌سیم را به دستگاه‌های خاص تقویت کند، نه اینکه Wi-Fi را در یک جهت کلی ارسال کند. این منجر به سرعت شبکه سریع تر، برد بی سیم بهتر و اتصالات Wi-Fi قوی تر می شود.

با وای فای هوشمند در هر زمان و هر مکان وای فای خانه خود را سفارشی و مدیریت کنید

این برنامه کاربردی آسان مجموعه قدرتمندی از ابزارهای سفارشی سازی Wi-Fi را در کف دست شما قرار می دهد. از آن برای دریافت اطلاعات بی‌درنگ درباره Wi-Fi خانه‌تان، ارسال گذرواژه‌های Wi-Fi برای مهمانان، اولویت‌بندی دستگاه‌هایتان و تنظیم کنترل‌های والدین استفاده کنید. راه اندازی آسان است: به سادگی روتر خود را وصل کنید و برنامه رایگان Smart Wi-Fi را در هر دستگاه iOS یا Android سازگار دانلود کنید.