1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تبلت های طراحی
  4. تبلت طراحی ایکس پی پن XP-PEN Deco mini7 7 مدل ...

تبلت طراحی ایکس پی پن XP-PEN Deco mini7 7 مدل Deco mini7 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تبلت های طراحی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تبلت طراحی گرافیکی قابل حمل 7 اینچی XP-PEN Deco mini7 با قلم غیرفعال از ویندوز، مک و اندروید پشتیبانی می کند
  • XP-PEN Deco mini7 7

ده الی پانزده روز کاری

برند : XP-PEN

مدل : Deco mini7

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 307 گرم

معرفی محصول

تبلت طراحی ایکس پی پن XP-PEN Deco mini7 7 مدل Deco mini7 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری XP-PEN
فناوری اتصال یو اس بی
سیستم عامل ویندوز، اندروید
وزن مورد 307 گرم
ابعاد اقلام LxWxH 26 × 16 × 1 سانتی متر

درباره این محصول

  • تبلت قابل حمل: تبلت گرافیکی XP-Pen Deco mini7 با ناحیه فعال 177.8x111.1 میلی‌متر، وزن 307 گرمی ارائه می‌شود که آن را برای حمل در همه جا و در هر زمان مفیدترین میز می‌سازد. Deco mini 7 تبلت طراحی ایده آل برای طراحی گرافیکی و مد حرفه ای، طراحی دیجیتال و همچنین ویرایش عکس، آموزش آنلاین، مجسمه سازی سه بعدی، تصویرسازی و موارد دیگر است.
  • قلم منفعل: با حداکثر 8192 سطح حساسیت فشار و 60 درجه تشخیص شیب، این قلم خطوط طبیعی با عرض های مختلف ایجاد می کند که به شما امکان می دهد ضربه های ظریفی را به راحتی ایجاد کنید.
  • اتصال راحت: XP-Pen Deco mini7 از اتصال USB-C به USB-C (با آداپتور ارائه شده) پشتیبانی می کند، به شما این امکان را می دهد تا بسته به نیاز خود، تبلت را به دستگاه های محاسباتی مختلف متصل کنید.
  • سیستم پشتیبانی: XP-Pen Deco mini7 با Windows 10/8/7، Mac OS X 10.10 (و بالاتر)، تبلت های اندروید و تلفن های همراه اندروید 6.0 (و بالاتر) سازگار است. این تبلت گرافیکی از USB-C پشتیبانی می کند. اتصال USB-C (با آداپتور ارائه شده)، به شما امکان می دهد تبلت را به دستگاه های محاسباتی مختلف متصل کنید.
  • برنامه سازگار: این تبلت همچنین با نرم افزارهای اصلی از جمله Photoshop، SAI، Painter، Illustrator، Clip Studio، GIMP، Medibang، Krita، Fire Alpaca و Blender 3D کار می کند.

 

محصول

  • ابعاد محصول : 26 × 16 × 1.05 سانتی متر; 307 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏ ۱۸ مارس ۲۰۲۱
  • سازنده: XP -PEN
  • ASIN : B08CD4JSSP
  • مرجع سازنده ‏: XP_Deco mini7

  •  

توضیحات محصول

Deco Mini7

Deco Mini7

تذکر مهم:

1. Deco mini7 یک محصول مستقل نیست!!!

برای کار کردن، این دستگاه باید به لپ‌تاپ/رومیزی/دستگاه‌های Android/Chromebook متصل باشد. با سیستم ویندوز 10/8/7 (32/64 بیت)، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر، Android 6.0 (و بالاتر) و Chrome OS 88.0.4324.109 یا بالاتر سازگار است.

2. نکات دانلود و نصب درایور

دانلود درایور: درایور ما به طور منظم به روز می شود، بنابراین لطفاً برای دانلود جدیدترین درایور به وب رسمی ما بروید و آن را بر روی رایانه خود نصب کنید.

2.1 قبل از نصب درایور:

لطفاً درایور برندهای دیگر را از رایانه خود حذف کرده و قبل از نصب درایور XP-PEN راه‌اندازی مجدد کنید، در غیر این صورت مشکلات درگیری درایور وجود خواهد داشت.

2.2 برای کاربران ویندوز:

لطفاً تمام برنامه های طراحی را ببندید و هنگام نصب درایور درایور را به عنوان Administrator اجرا کنید. (مهم)

2.3 برای Mac Mojave (10.14)، Catalina (10.15) کاربران:

 

Mac Mojave 10.14 یا بالاتر باید «PenTabletSetting» و «PenTabletDriverUX» را ابتدا پس از نصب درایور XP-PEN به لیست دسترسی اضافه کند. جزئیات مراحل لطفاً بخش سؤالات متداول را در وب XP-PEN ببینید. Mac Mojave (10.14) یا بالاتر از ارتقاء سیستم عامل در بخش امنیتی، ابتدا باید برنامه هایی را که به تازگی دانلود کرده اید در لیست دسترسی قرار دهید تا به طور معمول از آن استفاده کنید.

 

3. XP-PEN پشتیبانی فنی مادام العمر را در همه تبلت ها/نمایشگرهای قلم طراحی ما ارائه می دهد

 

هنگامی که با استفاده از Deco mini7 مشکلی دارید، لطفاً راهنمای سریع را بررسی کنید، XP-Pen را به صورت آنلاین جستجو کنید تا راهی برای کمک بیشتر به ما بیابید، ما همیشه آماده کمک هستیم! اگر سفارش شما در عرض یک سال دچار مشکل سخت افزاری شد، اکیداً به شما توصیه می کنیم با XP-PEN تماس بگیرید، خوشحال خواهیم شد به شما کمک کنیم تا آن را با یک محصول کاملاً جدید جایگزین کنید (تا زمانی که محصول غیر ساخته شده توسط انسان آسیب دیده باشد یا بدون آسیب دیدگی).

 

سفارشی سازی در نوک انگشتان شما

پشتیبانی از اتصال به دستگاه های موبایل Android

Tilt Support P05D قلم بدون باتری

 

پشتیبانی از اتصال به دستگاه های موبایل Android

پشتیبانی از Deco mini 7 به دستگاه‌های Android Mobile (تلفن همراه یا تبلت) که دارای سیستم‌عامل اندروید 6.0 یا بالاتر هستند، با استفاده از کانکتور OTG موجود متصل می‌شود. آیفون و آیپد پشتیبانی نمی کنند.

Tilt Support P05D قلم بدون باتری

این قلم با 8192 سطح حساسیت فشاری واقعی است که به آن هوشمندی می‌دهد تا با یک پالت کامل از قلم مو و قلم‌ها تغییر، حرکت و ایجاد کند. همچنین از عملکرد شیب تا 60 درجه پشتیبانی می کند و سایه را آسان و موثر می کند! دکمه های بشکه را می توان متناسب با عادت طراحی شما تنظیم کرد.

سفارشی سازی در نوک انگشتان شما

Deco mini 7 دارای 8 کلید میانبر گرد قابل تنظیم است که برای دسترسی سریع برای سفارشی کردن و بهینه سازی گردش کار شما درست در نوک انگشتان شما قرار دارد. XP-PEN Deco mini 7 که هم برای کاربران راست دست و هم برای چپ دست طراحی شده است، می تواند روی حالت های چپ یا راست تنظیم شود.

 

OSU!  دستیار!

مناسب برای امضای تجاری

سناریوهای کاربردی

 

مناسب برای امضای تجاری

همگام سازی با برنامه امضای Adobe Acrobat Reader DC، با نیاز به امضای تجاری دیجیتالی راضی است. جایگزینی عالی برای یک موش سنتی!

سناریوهای کاربردی

ما متعهد به ارائه پیشرفته ترین تبلت های دیجیتال با آخرین فناوری هستیم.

ما به طور خستگی ناپذیر روش های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری محصولات خود ابداع می کنیم.

تبلت طراحی ما برای طراحی، تصویرسازی، ویرایش تصویر، طراحی، تشخیص دست خط، آموزش آنلاین و کاربردهای دیگر قابل استفاده است.

OSU! دستیار!

ویژه برای OSU! گیمر! برای استفاده از تبلت برای OSU به هیچ نرم افزار درایوری نیاز ندارید! برس حساس و بدون باتری، به شما امکان می دهد با موسیقی بازی کنید و از بازی لذت ببرید.

برای کاربران راست و چپ مناسب است، اکنون می توانید از طریق دسترسی آسان آن را به حالت چپ یا راست دست تنظیم کنید.

دکو مینی 7

1-مرکز دیجیتالی همزمان با تبلت گرافیکی XP-PEN Deco mini 7 سازگار با برنامه های Microsoft Office مانند Word، PowerPoint، OneNote و غیره. یادداشت ها و امضاهای دست نویس خود را به صورت بصری ارائه دهید - ایده آل برای کنفرانس وب یا نیازهای آموزشی آنلاین شما.

2-سازگار با Windows 7/8/10، Mac OS X 10.10، Chrome OS 88.0.4324.109 یا بالاتر، Android 6.0 (و بالاتر). تبلت دیجیتال XP-PEN Deco mini 7 سازگار با XSplit، Zoom، Twitch، Microsoft Teams، EzTalks Webinar، Idroo، Scribbiar، wiziQ و موارد دیگر.

3-با قلم و تبلت دیجیتال Deco mini 7، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی معادلات کاربردی پیچیده را در حین پخش یا پخش بنویسند و ویرایش کنند. در یک محیط اداری، می توانید دقیقه ها را ضبط کنید یا ایده ها و الهامات را به راحتی در طول کنفرانس وب یادداشت کنید.

4- به کاهش درد و سفتی مچ دست که با استفاده از ماوس سنتی در جلسات آموزشی یا جلسات طولانی به وجود می آید، کمک کنید. قلم XP-PEN با تمام عملکردهای یک ماوس استاندارد و بیشتر ارائه می شود!

مشخصات فنی

مشخصات فنی:

 

ابعاد: 260.2 x 162.2 x 9.3mm منطقه فعال: 177.8 x 111.1mm وزن خالص: 307 گرم شیب: 60 درجه حساسیت فشار: 8192 سطح کلیدهای میانبر: 8 وضوح: 5080LPI نرخ گزارش: ≧220RPS ارتفاع خواندن 10mm ولتاژ منبع تغذیه: DC 5V رابط USB: USB-C سازگاری: Windows 7/8/10، MAC OS 10.10 (و بالاتر)، Android 6.0 (و بالاتر)، Chrome OS 88.0.4324.109 یا بالاتر.

 

بسته شامل:

 

 

 

  • 1 عدد تبلت قلم 1 عدد قلم بدون باتری 1 عدد قلم گیر
  • 10x نوک قلم 1x کابل USB به USB-C 1x راهنمای سریع
  • 1x آداپتور USB به USB-C 1x آداپتور USB به Micro USB