1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیبورد
  4. صفحه کلید مکانیکی نوفی مدل NuPhy Air75- ارسال 10 ال...

صفحه کلید مکانیکی نوفی مدل NuPhy Air75- ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیبورد
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • صفحه‌کلید مکانیکی NuPhy Air75، صفحه‌کلید بی‌سیم با مشخصات کم 75 درصد، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، 2.4G و اتصال سیمی، سازگار با سیستم‌های ویندوز و مک - سوئیچ آبی گاترون
  • نام تجاری نوفی دستگاه های سازگار لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت فناوری اتصال بلوتوث، 2.4G، USB-C توضیحات صفحه کلید چند رسانه ای، صفحه کلید مکانیکی، بی سیم/سیمی، بازی کاربردهای توصیه شده برای محصول دفتر

ده الی پانزده روز کاری

برند : NuPhy

مدل : Air75

قیمت محصول :

19,320,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 523 گرم

معرفی محصول

صفحه کلید مکانیکی نوفی مدل NuPhy Air75- ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • 【صفحه کلید مکانیکی کم مشخصات】:Air75 نوآورانه و نازک ترین صفحه کلید مکانیکی موجود در بازار است، از طرح بندی 75% (84 کلید) استفاده می کند، به لطف قاب آلومینیومی فوق نازک و فرآیند مهر زنی آلیاژ آلومینیوم پیشرفته، باریک ترین نقطه فقط 16 میلی متر. مانند کیبورد ممبران نیازی به استراحت مچی نیست و استفاده طولانی مدت باعث آسیب به مچ نمی شود.
  • 【اتصال چند دستگاه】:Air75 انواع روش های اتصال از جمله حالت بی سیم 2.4G، بلوتوث 5.0 و حالت سیمی USB C را ارائه می دهد. می تواند به چهار دستگاه به طور همزمان متصل شود و به راحتی بین آنها جابجا شود، برای بازی های خانگی، اداری، فضای باز و غیر رسمی بسیار مناسب است.
  • 【48 ساعت عمر باتری】: عمر باتری حدود 3-4 سال است، ظرفیت باتری 2500 میلی آمپر ساعت است که می تواند به طور مداوم به مدت 48 ساعت استفاده شود (نتایج تست آزمایشگاهی، استفاده واقعی ممکن است متفاوت باشد) و به راحتی می تواند نیازها را برآورده کند. از یک هفته کار خاموش کردن حالت نور در طول روز می تواند زمان استفاده را تا حد زیادی افزایش دهد.
  • 【جلوه های نورپردازی RGB】: دارای 21 حالت نور پس زمینه و 4 حالت نور جانبی است. چراغ LED سمت چپ نوآورانه حالت قفل و اتصال را نشان می دهد، در حالی که چراغ LED سمت راست قدرت باتری و حالت سیستم را نشان می دهد. شما می توانید با توجه به تنظیمات خود حالت نور پویا یا استاتیک را انتخاب کنید. با نرم افزار ویندوز، حتی می توانید افکت های نوری نامحدود را سفارشی کنید. لطفاً توجه داشته باشید: درپوش های کلید دارای نور پس زمینه نیستند.
  • 【دکمه‌های چند رسانه‌ای جدید】:Air75 با مک و ویندوز سازگار است و طرح‌بندی دکمه‌های چندرسانه‌ای و کلیدهای میانبر را برای کاربران مک فراهم می‌کند. نماد قیچی بخشی از اسکرین شات را نشان می دهد. قیچی +FN می تواند تمام صفحه را ثبت کند. از سیری و کورتانا نیز پشتیبانی می کند.

جزییات فنی

نام تجاری نوفی
شماره مدل کالا Air75
سازنده نوفی
سلسله Air75
رنگ سوئیچ آبی گاترون
بستر سخت افزاری لپ تاپ، کامپیوتر
سیستم عامل سیستم عامل مک 9، ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز 10
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 523 گرم
ASIN B09KGTB1PJ

 

توضیحات محصول

【طراحی مبتکرانه درپوش کلید COAST】: برای اینکه Air75 تجربه تایپ بهتری را به ارمغان بیاورد، ما اولین کلاه کلید PBT بسیار نازک جهان را طراحی کردیم. با توجه به فرم و عملکرد هر دو، ما یک طراحی ارگونومیک کروی با ضخامت 4.6 میلی متر را اتخاذ کردیم که تجربه عالی را در Air75 به شما ارائه می دهد. ساخته شده از پلاستیک PBT بسیار بادوام، کلاهک های COAST از فناوری پیشرفته رنگ آمیزی تصعید رنگ استفاده می کنند که به طور کامل بر این کاستی غلبه می کند. از کلاهک های ABS، از سایش کلاهک کلید و لکه های روغن ناشی از استفاده طولانی مدت جلوگیری کنید.