1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیبورد
  4. صفحه کلید گیمینگ کیکرون مدل Keychron K12- ارسال ۱۰...

صفحه کلید گیمینگ کیکرون مدل Keychron K12- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کیبورد
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Keychron K12 60% Layout صفحه کلید مکانیکی بی سیم/سیمی بلوتوثی با قابلیت تعویض داغ با سوئیچ نعناع اپتیکال، صفحه کلید فشرده 61 کلید LED سفید با نور پس زمینه سازگار با Mac Windows
  • نام تجاری Keychron دستگاه های سازگار لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند فناوری اتصال بلوتوث، USB ویژگی های خاص ارگونومیک، نور پس زمینه رنگ سوئیچ نعناع نوری

بیش از پانزده روز کاری

برند : Keychron K12

مدل : K12

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 812 گرم

معرفی محصول

صفحه کلید گیمینگ کیکرون مدل Keychron K12- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • Keychron K12 یک صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم بلوتوث با نور پس‌زمینه سفید با قابلیت تعویض 60 درصد جمع‌وجور است که برای مک و ویندوز ساخته شده است. K12 برای به حداکثر رساندن فضای کاری شما و افزایش بهره وری ساخته شده است.
  • K12 با چیدمان منحصر به فرد Mac، سازگاری با ویندوز و کلیدهای پیکان اختصاصی، دسترسی راحت به تمام کلیدهای چندرسانه ای و عملکردی ضروری را از طریق ترکیبی از فشار دادن کلیدها (اطلاعات بیشتر در راهنمای کاربر) ارائه می دهد، در عین حال به اندازه کافی جمع و جور است که به شما امکان می دهد راحت تر به ماوس دسترسی پیدا کنید. . کلیدهای اضافی برای هر دو سیستم عامل مک و ویندوز گنجانده شده است.
  • از طریق چیپست قابل اعتماد Broadcom Bluetooth 5.1 به حداکثر 3 دستگاه متصل می شود و برای نیازهای چندوظیفه ای به راحتی بین آنها جابه جا می شود. K12 هنگام اتصال به تلفن هوشمند، لپ‌تاپ و آی‌پد بهترین گزینه برای استفاده در خانه، محل کار و بازی‌های سبک است. همچنین دارای حالت سیمی با اتصال USB Type-C است.
  • K12 آزادی سفارشی کردن تجربه تایپ هر کلید را بدون لحیم کاری می دهد. با سوئیچ از پیش نصب شده Keychron Optical Mint که پاسخ لمسی بی نظیری را روی سوئیچ Mint با طول عمر 100 میلیون ضربه کلید ارائه می دهد. *سوئیچ نوری Keychron فقط با سوئیچ اپتیکال Keychron ما سازگار است، با هیچ سوئیچ مکانیکی سبک MX سازگار نیست.
  • K12 می تواند تا 200 ساعت (با نور پس زمینه خاموش) با باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی دوام بیاورد که یکی از بزرگترین کیبوردهای مکانیکی است. پایه های قابل تنظیم در دو سطح و قاب پایین شیبدار، پشتیبانی ارگونومیک عالی برای راحتی تایپ طولانی مدت را فراهم می کند.

جزییات فنی

نام تجاری کیکرون
ابعاد بسته بندی 36.6 x 12.6 x 5.31 سانتی متر؛ 812 گرم
شماره مدل کالا K12D5
سازنده کیکرون
رنگ سوئیچ نعناع نوری
بستر سخت افزاری لپ تاپ، گوشی هوشمند
وزن مورد 812 گرم
ASIN B08YYZ6RN6

 

توضیحات محصول

سوئیچ نعناع نور پس زمینه سفید نوری K12