1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماشین اصلاح
  4. ماشین اصلاح براون Braun مدل MGK 7331 - ارسال ۱۰ ...

ماشین اصلاح براون Braun مدل MGK 7331 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ماشین اصلاح
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اصلاح کننده همه کاره Braun MGK 7331، اصلاح کننده 10 در 1، کیت آرایش چندگانه، آرایشگر بدن، اصلاح ریش، قیچی مو، 8 ضمیمه و تیغ ژیلت پروگلاید. مشکی
  • Braun MGK 7331 All-in-one Trimmer, 10-in-1 Trimmer, Multi Grooming Kit, Body Groomer, Beard Trimmer, Hair Clipper, 8 Attachments and Gillette ProGlide razor. Black

ده الی پانزده روز کاری

برند : Braun

مدل : MGK 7331

قیمت محصول :

238,000,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 420 گرم

معرفی محصول

ماشین اصلاح براون Braun مدل MGK 7331 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

رنگ مشکی
نام تجاری براون
ابعاد اقلام LxWxH 22.5 x 6.2 x 25.2 سانتی متر
باتری مورد نیاز است؟ آره

درباره این محصول

  • کیت ظاهری همه کاره نهایی که به شما کمک می کند با یک دستگاه به 10 شغل برسید.
  • 10 در 1: اصلاح کننده ریش و اصلاح بدن مردانه Braun MGK7 کاملاً مجهز و آماده برای اصلاح ریش، صورت، مو، گوش، بینی، اصلاح بدن و آرایش صورت است.
  • حداکثر کنترل: فناوری AutoSense داخلی هر کار اصلاح را با نوع و طول ریش یا موهای بدن شما تطبیق می دهد. برای نزدیکی دقیق
  • ساخته شده برای ماندگاری: این اصلاح کننده بدن و اصلاح ریش مردانه دارای تیغه های تیز مادام العمر است. ساخته شده برای کوتاه کردن موها، کوتاه کردن موها و اصلاح کارآمد.
  • مهندسی پیشرفته آلمانی: 100٪ ضد آب، با باتری قدرتمند Li-Ion 100 دقیقه ای. همراه با یک شانه ایمنی اضافی برای تریم بسیار ملایم.

 

اطلاعات کلی

نام محصول کیت نظافت چندگانه
واحدها 1 شمارش
نام تجاری براون
کشور مبدا چین

 

توضیحات محصول

ناحیه برش پهن‌تر سر موبر نسبت به هر قیچی قبلی براون، موهای بیشتری را در هر ضربه جمع‌آوری و کوتاه می‌کند. نگاه خود را با پاس های کمتری دریافت کنید. شانه های کوتاه و بلند به شما کمک می کند تا ریش های کوتاه تا بلند (0.5 تا 21 میلی متر) را حفظ کنید. با خیال راحت تمام نواحی بدن خود را از زیر بغل گرفته تا سینه تا ناحیه کشاله ران خود تمیز کنید. موهای خود را به طول دقیق مورد نیاز خود - از 0.5 تا 21 میلی متر، با دو شانه حساس قابل تنظیم دو منظوره کوتاه کنید. خطوط و لبه های دقیقی را روی گردن و گونه ها با سر موبر و سر اصلاح جزئیات ایجاد کنید. فناوری مبتکرانه AutoSense براون قدرت را با طول و تراکم ریش خاص شما تطبیق می دهد تا بر روی هر نوع ریش و مدلی بچینید. برای تمیز کردن آسان در حمام یا زیر آب روان استفاده کنید. کیت ظاهری همه کاره نهایی که به شما کمک می کند با یک دستگاه به 10 شغل برسید. 100 دقیقه پیرایش شارژ کامل در 1 ساعت 5 دقیقه شارژ سریع برای یک تریم.