1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. توستر
  4. توستر برقی مدل Ariete 155- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز ...

توستر برقی مدل Ariete 155- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

توستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • توستر Ariete 155/14 2 شیار عریض، قدیمی، 6 موقعیت، یخ زدایی، گرم کردن مجدد، عملکرد لغو، دیوارهای سرد، پایه های ضد لغزش، بسته بندی بند ناف، 810 وات رنگ سبز/کرم
  • نام تجاری آریت رنگ سبز/کرم توان / وات 810 وات ابعاد محصول 30D x 19W x 20H سانتی متر وزن مورد 1.5 کیلوگرم

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ariete

مدل : 155

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.5 کیلوگرم

معرفی محصول

توستر برقی مدل Ariete 155- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سبک وینتیج: توستر با طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل، حسی از سبک عجیب و غریب را به آشپزخانه شما خواهد آورد
  • نان تست ها را دوباره گرم می کند و یخ زدایی می کند: سبک به علاوه عملکرد با 4 عملکرد. لغو، یخ زدایی، شیرینی و گرم کردن مجدد
  • 6 سطح قهوه ای شدن: 6 درجه قهوه ای شدن از جمله گرم کردن مجدد باعث می شود نان تست صبحگاهی شما درست به همان شکلی که دوست دارید درست شود.
  • تمیز کردن آسان: سینی خرده نان قابل جابجایی به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد خرده های سرگردان آن را تمیز نگه دارید
  • پایه های ضد لغزش: پایه های ضد لغزش آن را در جای خود نگه می دارند و از سر خوردن آن در بالای آشپزخانه شما جلوگیری می کنند.

جزییات فنی

نام تجاری آریت
شماره مدل 0155GR
رنگ سبز/کرم
ابعاد محصول 30 × 19 × 20 سانتی متر؛ 1.5 کیلوگرم
توان / وات 810 وات
ولتاژ 230 ولت
خاموش شدن خودکار نه
وزن مورد 1.5 کیلوگرم
ASIN B01MQIXEUP

 


از سازنده

 

 

 

امکانات

آسان برای استفاده

تهیه نان کامل هرگز آسان تر نبوده است. فقط برش های خود را بیندازید، سطح قهوه ای شدن خود را تنظیم کنید و اهرم روی آن را بکشید. تک برش ها یا حداکثر 2 تکه نان تست را به صورت همزمان - نان تست شما پس از آماده شدن به طور خودکار ظاهر می شود.

یخ زدایی سریع

نان های اضافی را در فریزر نگه دارید؟ با دکمه راحت یخ زدایی از نان تست مستقیم از یخ زده لذت ببرید. همچنین برای شیرینی‌های یخ‌زده، وافل و سایر مواد اولیه صبحانه عالی است، Defrost مطمئن می‌شود که بیشترین بهره را از توستر خود ببرید.

براونینگ دقیق

یک صفحه آنالوگ با یک پنجره نشانگر روشن به تاریکی خوانا به شما امکان می دهد سطح قهوه ای ایده آل خود را تنظیم کنید. هر شکاف دارای یک سینی خود مرکزی است که پخت یکنواخت را تضمین می کند، صرف نظر از اینکه برش های شما چقدر ضخیم است.

 

تمیز کردن سریع و آسان

نگران نباشید که فقط برای لذت بردن از مواد ترد و ترد، نیاز به تمیز کردن روزانه داشته باشید: یک سینی خرده نان قابل جابجایی به شما امکان می دهد خرده نان ها را به راحتی خالی کرده و دور بریزید. پوسته شیک را با پاک کردن سریع با یک پارچه مرطوب در صورت نیاز به بهترین شکل خود نگه دارید.

شیرینی های بهتر با یک لمس

دیگر هرگز از نان شیرینی پخته نشده رنج نبرید. دکمه شیرینی توستر Ariete حدس و گمان را از دست شما خارج می کند و با فشار دادن یک دکمه، نیمه های ترد و جویدنی بی عیب و نقصی را ایجاد می کند. تازه از فروشگاه گوشه ای یا مستقیماً از یخچال بریده شده است، هیچ شیرینی ای وجود ندارد که این دکمه نتواند آن را تحمل کند.

پالتی که می‌آید

رنگ پاستلی وینتیج مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا با شخصیت شما مطابقت داشته باشد. رنگ پایه کرم ملایم هر طرح را با لهجه‌های براق فولاد ضد زنگ برجسته می‌کند. توستر شیک، سبک رترو، مینیمالیستی و مد، همه در یک، این توستر شیک باعث می‌شود که میز شما شبیه بار صبحانه یک ویلای ایتالیایی باشد