1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه تصفیه هوا
  4. دستگاه تصفیه هوا لوویت مدل LEVOIT Air Purifiers for Home ...

دستگاه تصفیه هوا لوویت مدل LEVOIT Air Purifiers for Home Large Vital 100- ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

دستگاه تصفیه هوا
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تصفیه کننده هوا LEVOIT برای اتاق بزرگ خانه، پاک کننده فیلتر هپا واقعی H13 با فیلتر قابل شستشو برای آلرژی، دود، گرد و غبار، گرده گل، از بین برنده بوی آرام برای اتاق خواب، پاک کننده موهای حیوانات خانگی، Vital 100، سفید
  • رنگ: کرم سفید اندازه: برای اتاق بزرگ رنگ کرم سفید نام تجاری آن را می بیند منبع نیرو AC وزن مورد 9.3 پوند نوع فیلتر HEPA

بیش از پانزده روز کاری

برند : LEVOIT

مدل : Vital 100

قیمت محصول :

80,360,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.22 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه تصفیه هوا لوویت مدل LEVOIT Air Purifiers for Home Large Vital 100- ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • 100٪ بدون ازن: Vital 100 کاملاً بدون ازن است و هرگز از نور UV-C استفاده نمی کند، که تحقیقات نشان داده است که می تواند ازن مضر و آلودگی ثانویه تولید کند.
  • عملکرد قدرتمند: با CADR 130 CFM / 221 متر مکعب در ساعت، Vital 100 برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه عالی است. 300 فوت مربع / 28 متر مربع را تنها در 18 دقیقه پوشش می دهد. (فقط محصولات بیش از 6 پوند را می توان به چنین موتورهای قدرتمندی مجهز کرد که عملکرد تمیز کردن هوا را بهینه می کند)
  • فیلتراسیون 3 مرحله ای: مجهز به پیش فیلتر قابل شستشو برای ذرات بزرگ مانند پرز و خز، فیلتر کربن فعال با کارایی بالا برای بخارات سمی و بوهای نامطبوع، و فیلتر HEPA واقعی H13 که حداقل 99.97 درصد از هوا را جذب می کند. ذرات با اندازه 0.3 میکرون
  • راحت بخوابید: با سطح سر و صدای کمتر از 23 دسی بل، Vital 100 شما را در شب بیدار نگه نمی دارد. همچنین می‌توانید چراغ‌های نمایشگر را هنگامی که زمان خواب است خاموش کنید.
  • کاربر پسند: هر زمان که دوست دارید یک تایمر را برای 2، 4 یا 8 ساعت تنظیم کنید. نشانگر بررسی فیلتر به شما اطلاع می‌دهد که زمان فیلتر جدید است.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: تنها 1.66 دلار در هفته برای کارکردن Vital 100 به صورت 24/7 هزینه دارد که به شما این امکان را می دهد که در طول روز در مواقع آلودگی زیاد، مانند فصل آتش سوزی، از آن استفاده کنید.
  • آسان برای قرار دادن: طراحی جمع و جور و دریچه های هوا رو به بالا به شما امکان می دهد Vital 100 را در نزدیکی دیوارها یا گوشه اتاق قرار دهید.
  • تعویض فیلترها: بسته به نوع استفاده، فیلترها باید هر 6 تا 8 ماه یکبار تعویض شوند. می‌توانید فیلترهای جدید را با جستجوی «B08BC5V6ZF» و «B085C22XWC» خریداری کنید. قبل از نصب فیلتر جدید، پوشش پلاستیکی را بردارید.

جزییات فنی

ابعاد محصول 16.26 x 32.51 x 40.89 سانتی متر؛ 4.22 کیلوگرم
وزن مورد 9.3 پوند
دستورالعمل های مراقبت 1. قسمت بیرونی دستگاه تصفیه هوا را با یک پارچه خشک پاک کنید. برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی، آن را با آب یا هر مایع دیگری تمیز نکنید. 2. هر ماه بیرون فیلتر را با برس یا جاروبرقی تمیز کنید تا از تجمع مو یا گرد و غبار جلوگیری شود. فیلتر را با آب یا مایع دیگر تمیز نکنید، به طور متوسط، فیلتر باید هر 6 تا 8 ماه یکبار تعویض شود
مشخصات برآورده شد دارای گواهینامه CARB
آیا مونتاژ لازم است نه
تعداد قطعات 1
باتری های مورد نیاز نه
اجزای شامل ‎1 × تصفیه کننده هوا 1 × فیلتر 3 مرحله ای HEPA واقعی با پیش فیلتر قابل شستشو (از پیش نصب شده) 1 × راهنمای کاربر
ASIN B07X25BNBR


توضیحات محصول

 

تصفیه‌کننده‌های هوای Levoit از استفاده از نور UV-C اجتناب می‌کنند، روشی برای تمیز کردن هوا که تحقیقات نشان داده می‌تواند ازن مضر و آلودگی ثانویه ایجاد کند. 

لطفا جزئیات و سوالات متداول زیر را دنبال کنید.

س: تصفیه کننده های UV چقدر ایمن هستند؟

بزرگترین مشکل تصفیه کننده های UV این است که سطوح مختلفی از ازن را ساطع می کنند. حتی مقادیر بسیار کمی ازن در هوا ممکن است منجر به درد قفسه سینه، سرفه، تنگی نفس و سوزش گلو شود. در واقع، سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به افرادی که از اشعه ماوراء بنفش برای استریل کردن دست یا هر قسمت دیگری از پوست خود استفاده می کنند، هشدار داده است.

س: تصفیه کننده های UV چقدر موثر هستند؟

نه خیلی. میکروب ها قبل از اینکه از بین بروند باید مدتی را در مقابل نور UV بگذرانند. EPA توضیح می‌دهد که میکروب‌ها باید «به ترتیب چند دقیقه و ساعت‌ها به جای چند ثانیه معمولی بیشتر پاک‌کننده‌های هوای UVGI» در معرض نور قرار گیرند.