1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ابزار برقی شارژی بادی
  4. ماشین حساب علمی با عملکردهای گرافیکی مدل Catig...

ماشین حساب علمی با عملکردهای گرافیکی مدل Catiga CS-229- ارسال 15 الی 20 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماشین حساب علمی با عملکردهای گرافیکی - حالت های چندگانه با رابط بصری - ایده آل برای دوره های مبتدی و پیشرفته، دبیرستان یا کالج
  • نام تجاری گربه رنگ مشکی نوع ماشین حساب مهندسی/علمی، گرافیک، بازرگانی منبع نیرو شارژ باتری تعداد باتری 1 عدد باتری LR44 مورد نیاز است. (مشمول)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Catiga

مدل : CS-229

قیمت محصول :

4,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 136 گرم

معرفی محصول

ماشین حساب علمی با عملکردهای گرافیکی مدل Catiga CS-229- ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • [ماشین حساب علمی با تابع گرافیکی] - این یک ماشین حساب علمی است که قادر است نمودارهای فرمول ها را نشان دهد. این صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ است که بتواند نمودارها و معادلات را به طور همزمان نمایش دهد و به شما امکان می دهد محاسبات و اصلاحات را با جزئیات بالا ببینید. اندازه 7 در 3.3 آن استفاده راحت را تضمین می کند.
  • [حالت های چندگانه] - این ماشین حساب دارای 3 حالت عملیاتی است: حالت های اندازه گیری زاویه ای، محاسبه و نمایش. اطلاعات بیشتر در عکس ها موجود است.
  • [بیش از 280 تابع] - شامل کسری، آمار، محاسبات اعداد مختلط، رگرسیون خطی، انحراف استاندارد، جایگشت، و حل متغیر.
  • ایده آل برای دوره های پیشرفته و مبتدی از جمله پیش جبر، جبر I، جبر II، هندسه، مثلثات، حساب دیفرانسیل و انتگرال، حساب AP، AP آمار، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، امور مالی و تجارت.
  • لطفاً توجه داشته باشید: این یک ماشین حساب علمی است و یک ماشین حساب نموداری نیست. توابع نمودار به تجسم فرمول های شما کمک می کنند.


توضیحات محصول

یک ماشین حساب گرافیکی کلاسیک 
با تمام عملکردهای یک ماشین حساب گرافیکی استاندارد، CATIGA CS121 برای دانش آموزان یا افراد حرفه ای در هر سطحی مناسب است. CS121 دارای یک سیستم عامل مدرن و صفحه نمایش LCD 70x70 است که قادر به نمایش نمودارها و عملکردها به طور همزمان است. سیستم قابل برنامه ریزی آن، درک مفاهیم را برای حرفه ای ها آسان و کارآمد می کند. 

دوره های پیشنهادی
CS121 برای پیش جبر، جبر I، جبر II، هندسه، مثلثات، حساب دیفرانسیل و انتگرال، حساب AP، آمار AP، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، امور مالی و تجارت مناسب است.

جزییات فنی

سازنده گربه
نام تجاری گربه
شماره مدل CS-229
ابعاد محصول 18.08 x 11.43 x 2.03 سانتی‌متر؛ 136.08 گرم
باتری ها 1 عدد باتری LR44 مورد نیاز است. (مشمول)
رنگ مشکی
نوع مواد پلاستیک
اندازه کوچک
شماره قطعه سازنده CS-229
وزن مورد 136 گرم
ASIN B08LMJJ4DM