1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مانیتور
  4. پایه مانیتور سه گانه HUANUO مدل HUANUO 3 Monitor Mount- ...

پایه مانیتور سه گانه HUANUO مدل HUANUO 3 Monitor Mount- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مانیتور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پایه مانیتور سه گانه HUANUO - پایه 3 مانیتور با بازوی مانیتور فنری گازی مناسب سه صفحه نمایش کامپیوتری 17 تا 32 اینچی تخت/خمیده LCD با گیره، کیت گرومت، مشکی
  • نوع نصب پایه میز نوع حرکت چرخش، چرخش، شیب، مفصل بندی نام تجاری HUANUO مواد فلز آلومینیوم اندازه تلویزیون 32 اینچ

ده الی پانزده روز کاری

برند : HUANUO

مدل : 3 Monitor Mount

قیمت محصول :

17,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7.71 کیلوگرم

معرفی محصول

پایه مانیتور سه گانه HUANUO مدل HUANUO 3 Monitor Mount- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • پایه یونیورسال 3 مانیتور - متناسب با سه مانیتور کامپیوتر مسطح / خمیده 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 اینچی با سوراخ های نصب vesa 75x75 و هر بازو 100x100. لطفا توجه داشته باشید: صفحه نمایش فوق عریض پشتیبانی نمی شود!
  • صرفه جویی در فضای فوق العاده - با بلند کردن 3 مانیتور از روی میز، به راحتی فضای کار با ارزش بیشتری را آزاد می کند و ایستگاه کاری شما را جادار و بدون درهم و برهم می کند.
  • سفارشی سازی شده برای نمای بهینه - بازوهای کاملاً مفصلی به مانیتورهای شما امکان می دهد بچرخند، کج شوند و بچرخند تا زاویه دید و موقعیت بهینه را برای کار راحت پیدا کنند. مانیتورهای خود را آزادانه روی حالت افقی یا عمودی تنظیم کنید!
  • افزایش راحتی و کارایی - کار خود را در 3 مانیتور به طور همزمان با موقعیت دید راحت کامل کنید. اکنون می توانید کارایی کار خود را در وضعیت کاری راحت افزایش دهید.
  • 2 گزینه نصب - پایه نصب گیره و گرومت C مانیتورهای شما را ایمن نگه می دارد. روش نصب مناسب را به عنوان نیاز خود انتخاب کنید.

جزییات محصول

  • ابعاد محصول : 43.18 x 30.48 x 17.78 سانتی متر; 7.71 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۹ ژوئیه ۲۰۲۰
  • سازنده: HUANUO
  • ASIN : B084RF63FK
  • شماره مدل ‏: HNTS3B


توضیحات محصول

پایه مانیتور سه گانه Huanuo، کار خود را کارآمد کنید و وضعیت بدن خود را بهبود بخشید!
با استفاده از پایه مانیتور سه گانه Huanuo hnts3b یک سبک کاری کارآمد با سه صفحه نمایش ایجاد کنید و از درد گردن، شانه و کمر خلاص شوید! ساختار محکم و پایه سنگین به طور ایمن 3 مانیتور تا 32" را نگه می دارد. سیستم فنر گازی به شما امکان می دهد مانیتورهای خود را آزادانه در ارتفاع دلخواه تنظیم کنید؛ تنظیمات کامل حرکت به پیدا کردن زاویه بهینه برای کار با راحتی بیشتر کمک می کند.

بهبود وضعیت و افزایش راندمان کار
مانیتورهای خود را تا ارتفاع ارگونومیک بالا ببرید، فشار روی گردن، پشت و شانه را از فشار پشت و گردن تسکین می دهد و با 3 صفحه نمایش همزمان کارایی کار را افزایش می دهد.

Super Space Saver
3 مانیتور را روی یک پایه نگه دارید، فضای بسیار ارزشمندی را روی دسکتاپ آزاد می کند و ایستگاه کاری شما را بزرگ و بدون درهم و برهم می کند.

تنظیمات کامل حرکت و زاویه دید بهینه
هر مفصل بازو قابل تنظیم است. علاوه بر این، این بازو می تواند مانیتور شما را از 90- درجه به 85+ کج کند، از 90- تا 90 درجه بچرخد و 360 درجه کامل بچرخد. به راحتی می توانید زاویه دید بهینه را مطابق نیاز خود پیدا کنید.

آسان مونتاژ و 2 گزینه نصب
مناسب روی میز با یا بدون سوراخ. گیره C متناسب با ضخامت میز تا 3.35 اینچ است در حالی که حداکثر ضخامت میز برای پایه گرومت 2.36 اینچ است.
نصب مانیتور با صفحه vesa قابل جابجایی آسان است که به پشت صفحه نمایش شما متصل می شود، زبانه فلزی را فشار می دهد و دوباره روی پایه می لغزد. نیازی به تنظیم پیچ نیست.

مدیریت کابل کارآمد
سیستم مدیریت کابل یکپارچه جداشدنی کمک می کند تا کابل های Av و برق را از دید و سازماندهی دور نگه دارید. قلاب سیمی را می توان برای صرفه جویی در فضا ابزار آچار شش گوش قرار داد.