1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سیسمونی کودکان
  4. صندلی ماشین مسافرتی نوزاد/کودک مدل MOON Bibo Infant...

صندلی ماشین مسافرتی نوزاد/کودک مدل MOON Bibo Infant/Baby/Kids- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

سیسمونی کودکان
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • MOON Bibo صندلی ماشین مسافرتی نوزاد/کودک/کودک با ساپورت تمام بدن بالشتک پشتی صندلی رو به رو Carry Cot سایبان قابل تنظیم مناسب برای 0 ماه + 0 13 کیلوگرم مشکی
  • نام تجاری ماه نوع نصب کمربند ایمنی مواد پارچه رنگ مشکی گرایش رو به عقب

ده الی پانزده روز کاری

برند : MOON

مدل : Bibo Infant/Baby/Kids

قیمت محصول :

5,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.42 کیلوگرم

معرفی محصول

صندلی ماشین مسافرتی نوزاد/کودک مدل MOON Bibo Infant/Baby/Kids- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • حمل آسان - وزن صندلی ماشین حدود 2.5 کیلوگرم است و تا 13 کیلوگرم را تحمل می کند و دارای یک دسته ارگونومیک برای حمل آسان است. و به شما اجازه می دهد بدون زحمت سفر کنید.
  • سهولت سفر- سایبان قابل جابجایی از کودک شما در برابر نور و گرد و غبار بیش از حد محافظت می کند، صندلی ماشین دارای یک سایبان جداشدنی است. برای نوزادان تازه متولد شده بی خطر است که رو به عقب باشند.
  • تمیز کردن آسان: می توانید مطمئن باشید که ریزش و کثیفی برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد زیرا پارچه کوسن قابل جدا شدن و شستشو است. بهداشت کودک شما را می توان همیشه حفظ کرد.
  • راحتی و ایمنی - یک بالشتک و سیستم مهار راحت برای تمام بدن با بالشتک های شانه و روکش های سگک پایین برای راحتی و ایمنی کودک قرار داده شده است. این ترکیب باعث می شود نوزاد آرام و آرام باشد.
  • گواهینامه EN

جزییات فنی

ابعاد بسته بندی ‎65.2 x 36.8 x 27.2 سانتی‌متر؛ 2.42 کیلوگرم
حداکثر وزن توصیه می شود 13 کیلوگرم
نوع مواد پارچه
ترکیب مواد پلی استر
باتری های مورد نیاز نه
گرایش رو به عقب
وزن مورد 2.42 کیلوگرم
ASIN B0B7B2BFW7

 


از سازنده

حامل نوزاد

کریر نوزاد MOON

صندلی ماشین نوزاد Moon ایمنی نهایی است که هر والدینی برای فرزندانشان در حال حرکت می خواهند. از پشتیبانی کامل بدن تا جابجایی آسان، این صندلی خودرو به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا با تمام نیازهای سفر شما مطابقت داشته باشد و در عین حال ظاهری سبک دارد.

وسایل حمل نوزاد

وسایل حمل نوزاد

کریر با سایبان

راحتی و ایمنی

یک بالشتک نرم برای پشتیبانی کامل بدن در کنار یک سیستم مهار 3 نقطه ای با پد های شانه و روکش های سگک پایینی برای راحت و استراحت کودک نصب شده است.

سهولت سفر

صندلی ماشین دارای یک سایبان قابل جابجایی برای محافظت از کودک در برابر نور بیش از حد و گرد و غبار است. رو به عقب مناسب برای نوزادان.

حمل آسان

صندلی ماشین مجهز به دسته پلاستیکی قابل تنظیم چند حالته است و وزن آن تنها 2.5 کیلوگرم است که به شما در سفرهایتان کمک می کند.