1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دستی با گرما RENPHO Machine with 6 Levels- ارسال ...

ماساژور دستی با گرما RENPHO Machine with 6 Levels- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور دستی با گرما، دستگاه ماساژور دستی شارژی RENPHO با 6 سطح ماساژ و فشرده‌سازی شدت برای رفع خستگی مچ دست، بی‌حسی انگشت، تسکین درد درد
  • رنگ: B-سفید منبع نیرو شارژ باتری وزن مورد 3.26 پوند نام تجاری RENPHO رنگ B-سفید

ده الی پانزده روز کاری

برند : RENPHO

مدل : Machine with 6 Levels

قیمت محصول :

10,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.26 پوند

معرفی محصول

ماساژور دستی با گرما RENPHO Machine with 6 Levels- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • ماساژ فشرده: ماساژور دستی برقی با فشرده سازی طراحی شده است تا به طور ریتمیک فشاری را به کل دست وارد کند. نقاط فشار طراحی شده در داخل ماساژور دستی دقیقاً به گونه ای قرار می گیرند که به طور مؤثر بر نقاط طب سوزنی مچ، کف دست و انگشتان تأثیر بگذارد. فشرده سازی دستان شما را محکم فشار می دهد تا آرامش را افزایش دهد و خستگی دست را از بین ببرد.
  • 6 حالت و شدت ماساژ: با شش حالت ماساژ قابل تنظیم و شدت فشار برنامه ریزی شده تا به راحتی نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند. برای ملاحظات ایمنی، ماساژور نیز پس از 15 دقیقه ماساژ به طور خودکار خاموش می شود. توجه: توصیه می شود با کمترین شدت شروع کنید تا ببینید آیا دستان شما برای ماساژور مناسب هستند یا خیر. پس از آزمایش، شدت ماساژ را افزایش دهید تا شدت ماساژ مناسب خود را پیدا کنید.
  • عملکردهای گرمایش و لرزش: ماساژور کف دست گرمای ملایمی را به کف دست می دهد که به تحریک جریان خون برای کاهش درد و سردی دست کمک می کند. استفاده از حالت ارتعاش برای آرام کردن و از بین بردن عضلات سفت و بیش از حد استفاده شده دست مفید است. توجه: منطقه گرمایش: نخل. فرآیند گرم کردن ممکن است کمی کند به نظر برسد. این یک اقدام ایمنی است و حدود 2 تا 3 دقیقه قبل از احساس تغییر حرارت آشکار نیاز دارد.
  • بی‌سیم و قابل حمل: با باتری لیتیوم یونی 2900 میلی‌آمپر ساعتی، این ماساژور دستی بی‌سیم قابل حمل است و استفاده از آن در خانه، اداره یا در حال حرکت آسان است. برای شارژ کامل، به سادگی آن را در 4 ساعت با کابل شارژ Type-C موجود شارژ کنید.
  • یک هدیه ایده آل: ماساژور دستی RENPHO برای اکثر افراد مناسب است. این می تواند یک هدیه ایده آل برای آرامش دست برای والدین، شریک زندگی، دوستان شما در روزهای تولد، روز ولنتاین، روز پدر، روز مادر،

جزییات فنی

نام تجاری RENPHO
ASIN B099KL8HNW


توضیحات محصول

 

چرا ماساژور فشرده سازی دست Renpho را انتخاب کنید؟

1. آرامش دست: از فشرده سازی برای ماساژ دقیق هر ناحیه ضروری دست خود استفاده می کند تا تجربه ای آرامش بخش از ماساژ دست داشته باشید. 2. گرمایش گرم: گرمای تسکین دهنده ای ایجاد می کند که جریان خون را بهبود می بخشد و خستگی دست را کاهش می دهد. 3. طراحی قابل حمل بی سیم: مناسب برای استفاده در خانه، اداره یا در حین حرکت. از ماساژ دست لوکس در هر زمان و هر مکان لذت ببرید.

PS:

این محصول را بیش از 30 دقیقه به طور مداوم استفاده نکنید، زیرا ممکن است کمترین آسیب را به پوست وارد کند.

بسته شامل:

1*ماساژور دستی 1*دفترچه راهنمای کاربر 1*ماساژگر انگشتی 1*کابل شارژ نوع C1*کیسه ذخیره سازی