1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ابزار برقی شارژی بادی
  4. مینی اره برقی شارژی Mini Chainsaw Cordless 6-Inch with 2 ...

مینی اره برقی شارژی Mini Chainsaw Cordless 6-Inch with 2 Battery - ارسال15 الی 20 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مینی اره برقی شارژی 6 اینچی با 2 باتری، مینی اره زنجیری پاور با قفل امنیتی، اره برقی کوچک دستی برای کوتاه کردن درختان برش چوب
  • Mini Chainsaw Cordless 6-Inch with 2 Battery, Mini Power Chain Saw with Security Lock, Handheld Small Chainsaw for Tree Trimming Wood Cutting

بیش از پانزده روز کاری

برند : BEI HONG

مدل : BEI HONG

قیمت محصول :

9,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

مینی اره برقی شارژی Mini Chainsaw Cordless 6-Inch with 2 Battery - ارسال15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری AT & HONG
منبع نیرو شارژ باتری
اسب بخار 500 وات
وزن 0.7 کیلوگرم
ابعاد محصول 40L x 40W x 120H میلی متر

درباره این محصول

  • هدیه برای پدر، همسر، شوهر، دوست پسر
  • یک دست و سبک وزن این اره برقی کوچک 36 ولتی قابل شارژ با بدنه باریک 0.7 کیلوگرمی، اندازه کوچک، در دست گرفتن راحت و دسترسی راحت به همه مکان ها است. می توان آن را با یک دست استفاده کرد و برای استفاده طولانی مدت به راحتی خسته نمی شود. بسیار مناسب برای خانم ها و افراد مسن و پس از مدت ها استفاده احساس خستگی نمی کند.
  • ابزار کارآمد باغبانی در فضای باز BEI & HONGmini اره برقی مجهز به موتور مسی خالص و باتری 2 × 36 ولت با قدرت بالا است. تنها حدود 10 ثانیه طول می کشد تا کنده های چوبی با قطر تقریبی 4 اینچ برش دهید (مقدار خاص با اندازه و سختی واقعی چوب متفاوت است).
  • پذیرش ساخت زنجیر آلمانی 2 ما از زنجیر با کیفیت بالا ساخته شده در آلمان ساخته شده‌ایم که از زنجیره‌های راهنما با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم که فرآیند خاموش کردن عمیق را طی کرده‌اند. با چرخ دنده تعبیه شده در راهنمای صفحه، که برش صاف را تضمین می کند، زنجیر به راحتی شل نمی شود، و مقاومت بیشتری در برابر سایش دارد. سطح قفل در هنگام کار ایمن تر است. (نکته: 2 زنجیر دریافت خواهید کرد که یکی در دستگاه است و دیگری یدکی است.)
  • ایمن و قابل اطمینان 5 اقدام امنیتی برای اطمینان از اینکه اره برقی مینی دارای ایمنی قابل اعتماد است: برای جلوگیری از پاشیدن چوب یک پوشش محافظ اضافه می کند. بافل ها از پاشش زباله جلوگیری می کنند. ③ دستگیره لاستیکی مقاومت در برابر لغزش و راحتی را بهبود می بخشد. ④ همراه با عینک برای محافظت از GL در برابر تراشه های چوب هنگامی که دما به 200 درجه فارنهایت می رسد، موتور به طور خودکار کار نمی کند تا محافظت کند. عملکردهای تسمه و نورافکن ارتقا یافته در سناریوهای بیشتری با کاربران کار می کنند. نگران گارانتی رایگان و از قبل نصب شده کل اره زنجیری کوچک دستی قبلاً نصب شده است. شما می توانید در کمترین زمان از آن استفاده کنید. پشتیبانی از 45 روز رضایت 100% و گارانتی تضمین شده یک ساله. خدمات مشتری دوستانه ما همیشه پشت محصول ما می ایستد و در عرض 24 ساعت به تمام ایمیل ها پاسخ می دهد

 

جزییات محصول

  • باتری ها: 2 باتری لیتیوم یون مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 10.16 x 10.16 x 30.48 سانتی متر; 700 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 12 مه 2021
  • سازنده: BEI & HONG
  • ASIN: B0917F92JY

  •  

توضیحات محصول

 

کار باغبانی خود را آسان تر کنید!

 

 - CXWAWSZ متعهد به بهبود کارایی کار برای کاربران است. چه یک نجار چیره دست باشید یا گهگاه به دنبال ابزارهای DIY باشید، این محصول می تواند تجربه فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد!

 

 - اره برقی مینی CXWAWSZ یک جایگزین عالی برای انواع پروژه های خانگی، باغ، حیاط یا مزرعه است. برای برش چوب، هرس شاخه درختان، باغبانی و غیره مناسب است. یک ابزار عالی برای کارهای گاه به گاه شما! ایده آل به عنوان یک هدیه برای دوستان شما، دوستداران DIY، پدران. اره برقی JUEMEL را بردارید، همین امروز کار خود را شروع کنید.

 

 - 0.7 کیلوگرم (1.65 پوند) طراحی سبک، قابل حمل و ایمن مهمترین ویژگی این اره برقی مینی است. با اره های بنزینی سنگین و اره های کششی پر زحمت خداحافظی کنید، استفاده از آن برای خانم ها و افراد مسن آسان است و پس از مدت ها استفاده احساس خستگی نمی کند. این اره برقی بسیار مناسب برای برش چوب، درخت تی، ابزاری ایده آل برای باغبانی است!

 

سرعت زنجیر: 5M/S

باتری: 26 ولت 3000 میلی آمپر ساعت

جنس: ABS + فلز

اندازه صفحه راهنما: 4 اینچ

قدرت: 550 وات

لیست بسته بندی:

 

1 *اره برقی مینی برقی

 

2 * زنجیر با کیفیت خوب

 

2 * باتری

 

1 * عینک

 

1 * شارژر

 

1 * آچار

 

1 * پیچ گوشتی

 

1 * دستکش

 

1 * جعبه ابزار

 

1 * راهنمای کاربر