1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس و ظروف پخت و پز
  4. ست هاون گرانیت RICHRO Granite 5.5 inch 2 Cups Capacity- ...

ست هاون گرانیت RICHRO Granite 5.5 inch 2 Cups Capacity- ارسال 15 الی 20 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ست ملات و هاون گرانیت 100% طبیعی گرانیت سنگین 5.5 اینچ ظرفیت 2 فنجان - کاسه هاون و هاون آسیاب سنگی جامد - با پوست کن سیر سیلیکونی و حصیر - ست ملات و گلوله های گواکامول بزرگ
  • مواد سنگ گرانیت نام تجاری RICHRO نوع پایان ناتمام ظرفیت 2 فنجان

بیش از پانزده روز کاری

برند : RICHRO

مدل : Granite 5.5 inch 2 Cups Capacity

قیمت محصول :

66,993,470,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.46 کیلوگرم

معرفی محصول

ست هاون گرانیت RICHRO Granite 5.5 inch 2 Cups Capacity- ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • کیفیت 100٪ سنگ مرمر طبیعی: طراحی زیبا یک طرح ست عالی و گلدان با کف طلایی مسی، که آن را به بادوام ترین و با کیفیت ترین ابزار آشپزخانه شما تبدیل می کند!
  • کار سنگین: و راحت ملات و تشک لاستیکی ماست ما آن را محکم و ثابت نگه می دارد و به آن کمک می کند تا بدون جابجایی یا لغزش در محل خود روی پیشخوان شما بماند. و پد چسبنده برای لاستیک سیلیکونی پایه یک قسمت زیرین بالشتک شده به ملات!
  • ظرفیت 2 فنجان چند منظوره: مناسب برای همه چیز، از شکستن دانه های فلفل و خرد کردن گیاهان لطیف گرفته تا ساخت هاون و هاون پستو بزرگ، هاون و هاون سالسا و گواکامول، سس ها، دستور العمل ها و موارد دیگر! بدون پاشیدن بیرون.
  • تمیز کردن آسان: فقط هاون هاون را با اسفنج کاملاً در آب گرم بشویید و هیچ بویی از خود باقی نمی گذارد. این ست ملات سنگی از گرانیت طبیعی خالص ساخته شده است، لطفا قبل از اولین استفاده بشویید تا پودر گرانیت روی سطح پاک شود.
  • بسته بندی مناسب: با وجود بالشتک کافی در داخل جعبه، مجموعه بزرگ ملات و پاستول بدون هیچ گونه آسیبی تحویل داده می شود.

جزییات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 18.49 x 18.11 x 17.7 سانتی متر; 3.46 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏8 ژانویه 2021
  • سازنده: RICHRO
  • ASIN: B08Q1NXGPB
  • مرجع سازنده : 1945
توضیحات محصول
آماده سازی ملات و هاون گرانیتی خود برای اولین بار استفاده 1. به آرامی مجموعه گلدان و هاون خود را با آب بشویید. از هیچ صابونی استفاده نکنید زیرا ممکن است طعم غذا را شبیه صابون کند. کاملا خشک کنید، در غیر این صورت غذایی که آسیاب می کنید می تواند تبدیل به خمیر شود. 2. هاون خود را با برنج سفید مزه دار کنید. کاملاً آسیاب کنید تا تبدیل به پودر شود و احتمالاً تغییر رنگ دهد. دوباره این کار را تکرار کنید تا برنج خرد شده سفید بماند. این کار گرانیت شما را کمی جلا می دهد و گرد و غبار اضافی گرانیت را از بین می برد. 3. برنج را بردارید و 3 حبه سیر، زیره، نمک و فلفل را اضافه کنید و چرخ کنید. ملات خود را بردارید، بشویید و بگذارید در هوا خشک شود. ملات تایلندی و گرانیت پاستیل شما اکنون آماده استفاده است. همیشه از تشک سیلیکونی موجود در ست خود استفاده کنید. استفاده از حصیر سیلیکونی ما از کانتر شما محافظت می کند و همچنین ملات شما را بدون لغزش نگه می دارد. گرانیت صیقلی نشده امکان سنگ زنی کارآمدتر را فراهم می کند. از هر دو طرف دسته خود استفاده کنید تا آسیاب کامل خود را انجام دهید. اندازه کامل ملات سخاوتمندانه ما با ظرفیت 2 فنجان برای خرد کردن سیر یا آسیاب کردن گیاهان و غلات عالی است. همچنین می توانید از آن برای تهیه سالسا و گواکامول استفاده کنید. این دستور ساده و خوشمزه گواکاموله را امتحان کنید: 3 آووکادوی رسیده. ¼ فنجان آب لیموترش تازه. 1 قاشق چایخوری روغن زیتون فوق بکر. 1 پیاز قرمز کوچک، خرد شده. 1 حبه سیر، رنده شده. 10 عدد گوجه فرنگی از وسط نصف شده. ¼ فنجان برگ گشنیز (اختیاری) 1 قاشق چایخوری نمک. طرز تهیه: آووکادوهای خود را پوست بگیرید، حفره کنید و تکه تکه کنید و به هاون اضافه کنید. آووکادوها را با ماست مخلوط کرده و له کنید. بقیه مواد را اضافه کنید و هم بزنید.