1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تبلت های طراحی
  4. پد نور ردیاب مدل Drawing Copy Board A4 LED Table ...

پد نور ردیاب مدل Drawing Copy Board A4 LED Table - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تبلت های طراحی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Drawing Copy Board A4 LED Table Light Pad Tracer USB قابل حمل LED Artcraft Light Eye Protected

ده الی پانزده روز کاری

برند : Drawing

مدل : Copy Board A4 LED Table

قیمت محصول :

1,850,000تومان

مشخصات محصول

وزن 660 گرم

معرفی محصول

پد نور ردیاب مدل Drawing Copy Board A4 LED Table - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سازگار با: لپ تاپ
  • نام تجاری: دیگر
  • جدیدترین عملکرد کم نور و حافظه هوشمند
  • طراحی قابل حمل و سبک وزن: پد سبک A4 نازک (فقط 5 میلی متر) و وزن سبک است، بنابراین حمل آن آسان است، بدون مشکل در ذخیره سازی.
  • شریک عالی در حین ردیابی: با استفاده از LED فوق العاده روشن و سازگار با محیط زیست بدون سوسو زدن، نور یکنواخت و پایدار را در طول فرآیند ردیابی احساس راحتی کنید.
  • منبع تغذیه USB: همراه با یک کابل USB، جعبه نور ردیابی با وصل کردن به پاوربانک، رایانه یا هر درگاه USB روی پریز دیواری به راحتی روشن می شود.

جزییات فنی

نام تجاری دیگر
ابعاد بسته بندی 39.8 x 29.59 x 3.61 سانتی‌متر؛ 660 گرم
شرکت تولید کننده دیگر
رنگ چندگانه
وزن مورد 660 گرم
ASIN B07MXCPYJ3

 

توضیحات محصول

 

جدیدترین عملکرد کم نور و حافظه هوشمند. 3 سطح کم نور، 5 سطح کم نور می خواهید؟ نه، ما عملکرد کم نور بدون پله داریم! فقط با فشار طولانی روی سوئیچ، می توانید روشنایی را به میل خود تنظیم کنید. هنگامی که صفحه نور را دوباره روشن می کنید، روشنایی آخرین استفاده شما را نشان می دهد (برق قطع نمی شود). نسخه هوشمند را می خواهید؟ الان داریم!

 

طراحی قابل حمل و سبک وزن: پد سبک A4 نازک (فقط 5 میلی متر) و وزن سبک است، بنابراین حمل آن آسان است، بدون مشکل در ذخیره سازی.

 

 

شریک عالی در حین ردیابی: نور led، سازگار با محیط زیست فوق العاده روشن و بدون سوسو زدن را بگیرید که باعث می شود در طول فرآیند ردیابی احساس راحتی کنید. صفحه راهنمای نور، اشعه های مضر را فیلتر کرده و از چشمان شما محافظت می کند، بدون نور شدید، بدون مشکل برای کار طولانی مدت.

 

 

منبع تغذیه USB: همراه با یک کابل USB، جعبه نور ردیابی با وصل کردن به پاوربانک، رایانه یا هر درگاه USB روی پریز دیواری به راحتی روشن می شود.

 

کاربرد: میز نور A4 برای استنسیلینگ، انیمیشن دوبعدی، خوشنویسی، نقش برجسته، کتاب‌خوانی، شیشه رنگی، انتقال خالکوبی، طراحی و طراحی، پروژه‌های خیاطی، لحاف‌سازی و غیره مناسب است، برای علاقه‌مندان به هنر، انیماتورها، طراحان، کودکان عالی است.