1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. اسپرسوساز بیالتی 3 فنجان Bialetti 3 Cups Moka Espresso Maker...

اسپرسوساز بیالتی 3 فنجان Bialetti 3 Cups Moka Espresso Maker Be-1162 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسپرسوساز بیالتی 3 فنجان موکا، Be-1162، نقره، آلومینیوم
  • Bialetti 3 Cups Moka Espresso Maker, Be-1162, Silver, Aluminium

بیش از پانزده روز کاری

برند : Bialetti

مدل : 06799

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 458 گرم

معرفی محصول

اسپرسوساز بیالتی 3 فنجان Bialetti 3 Cups Moka Espresso Maker Be-1162 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری بیالتی
ظرفیت 130 میلیمتر
رنگ نقره اي
ابعاد محصول 10D x 14W x 17H سانتی متر
مواد آلومینیوم

درباره این محصول

  • برشته کردن عمیق، استفاده از اسپرسو توصیه می شود. اطمینان حاصل کنید که قطعات آماده شده اند و پودر قهوه را برای اسپرسو و آب شیرین آماده کنید. داخل مخزن تا انتهای شیر اطمینان آب بریزید. پودر قهوه را در سبد فیلتر بریزید. یک سبد فیلتر را در یک مخزن قرار دهید. یک مخزن بالا و پایین را خوب بچرخانید و ببندید. آن را روی آتش بگذارید. قهوه هنگام جوشیدن از طریق یک نازل در قسمت بالایی منفجر می شود. اگر صدایی از اینجا و آنجا شنیدید و استخراج به پایان رسید، تمام شده است. تا زمانی که گرم هستید، لطفا آن را داشته باشید. اندازه مشخصات محصول: تقریباً 9 x 16 x 16.5 سانتی متر وزن: تقریباً 380 گرم مواد: بدنه، آلیاژ آلومینیوم، فرمان، رزین فنولیک اجاق گاز نمی تواند از آن استفاده کند کشور مبدا - ایتالیا با اسپرسوساز آتش باز یک دستگاه استخراج قهوه است. برای استخراج اسپرسو

 

جزییات فنی

نام تجاری بیالتی
شماره مدل 06799
رنگ نقره ای
ابعاد محصول 14 × 10.01 × 16.99 سانتی متر؛ 458.13 گرم
ظرفیت 130 میلیمتر
مواد آلومینیوم
خاموش شدن خودکار نه
وزن مورد 458 گرم

از سازنده

MOKA Express شناخته شده ترین و محبوب ترین قهوه ساز جهان است. روزانه بیش از 120 میلیون فنجان از این قهوه خوش طعم و معطر در سطح بین المللی تهیه می شود. و "LOmino" (مرد کوچولو) که شکلش روی هر قهوه جوش وجود دارد نماد قابل اعتماد کیفیت و اصالت است. قهوه ساز برای 3 فنجان (130 میلی لیتر قهوه) است و برای القایی مناسب نیست.

Moka Express آلومینیوم 3، قهوه جوش برای تمام خانواده. بیالتی قهوه ایتالیایی را اختراع می کند: مراسم روزانه برای به اشتراک گذاشتن حضوری یا به عنوان یک ژست مهمان نوازی. عادتی دوست داشتنی برای شروع روز، ایجاد یک استراحت خوب یا پایان دادن به غذا با ذوق سنت. با قهوه جوش Moka Express، Bialetti قهرمان تمام این لحظات ارزشمند است. موکا را می توان هم روی اجاق گاز استفاده کرد تا روی اجاق برقی.

هشدار: قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیست.

ظرفیت: 150 میلی لیتر،

سازگاری: با تمام صفحات به جز القایی.

توجه: یک فنجان معادل 50 میلی لیتر است

تمیز کردن: با دست با آب گرم بشویید. از صابون، مواد شوینده، پشم فولادی یا سایر محصولات ساینده استفاده نکنید. در ماشین ظرفشویی استفاده نشود. با حوله کاملا خشک کنید. برای جلوگیری از اکسید شدن، تا زمانی که تمام قطعات کاملا خشک نشده اند، محصول را دوباره مونتاژ نکنید.

بیالتی 3 فنجان، موکا اکسپرس

اسپرسو ساز Bialetti Moka Express

Bialetti Moka بیش از 80 سال ظرافت طراحی کلاسیک و سادگی فناوری را جشن می گیرد. از اوایل دهه 1950 تا به امروز، بیالتی بیش از 200 میلیون قهوه‌ساز تولید کرده است. به طور خاص، موکا اکسپرس تبدیل به نمادی شده است و به میلیون ها مصرف کننده اجازه می دهد از قهوه عالی ایتالیایی لذت ببرند.

موکا تنها در چند دقیقه یک اسپرسوی غنی و اصیل تولید می کند. قابلمه آلومینیومی دارای شکل متمایز هشت وجهی Bialetti است که به آن اجازه می دهد گرما را به طور کامل پخش کند تا عطر قهوه شما را افزایش دهد.

درباره بیالتی

در ایتالیا، جایی که آشپزخانه قلب خانه است، جایی که آشپزی اشتیاق است و وعده‌های غذایی دوستان و خانواده را دور هم جمع می‌کند، بیالتی در 9 خانوار از ده خانوار یافت می‌شود.

چرا؟ زیرا مانند هر ایتالیایی واقعی، آشپزی در روح ماست. و همانطور که Moka Express آلفونسو بیالتی انقلابی در هنر دم کردن قهوه ایجاد کرد، ما برای نزدیک به یک قرن در حال ایجاد نوآوری هایی هستیم که هنر آشپزی را ارتقا می بخشد.

Bialetti در ایتالیا شروع به کار کرد، اما به یک برند پیشرو در سراسر جهان تبدیل شده است زیرا محصولات باکیفیت ما سادگی، عملکرد و زیبایی را به آشپزخانه می آورند. فن آوری پیشرفته و ظاهر متمایز ما با هم ترکیب می شوند تا ظروف آشپزی را ایجاد کنند که استفاده از آن ساده و به سادگی زیبا است.

امروزه خانواده محصولات Bialetti رشد کرده است. ما سبک ها و رنگ های زیادی را به بازار می آوریم. اما میراث ایتالیایی و اشتیاق ما به آشپزی در هر خطی زنده است.