1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز لپ تاپ مدل Cestbella 888 - ارسال 10 الی ...

میز لپ تاپ مدل Cestbella 888 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز لپ تاپ تاشو، میز سینی تخت قابل حمل لپ تاپ با قابلیت تنظیم ارتفاع شیب دار پایه رومیزی بدون لغزش تبلت با جای لیوان میز رومیزی کار مطالعه مطالعه غذاخوری میز کامپیوتر تاشو میز رومیزی برای مبل کاناپه

ده الی پانزده روز کاری

برند : Cestbella

مدل : 888

قیمت محصول :

2,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.38 کیلوگرم

معرفی محصول

میز لپ تاپ مدل Cestbella 888 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • 【ارتفاع قابل تنظیم و طراحی بدون لغزش】 این میز غذای تاشو یک میز تخت خواب با جا لیوانی است. شما می توانید فنجان، تلفن خود را در نگهدارنده قرار دهید. پنج سطح و زاویه قابل تنظیم می تواند شما را در استفاده از پایه میز لپ تاپ قابل حمل با حالت های مختلف در حالت ایستاده یا نشسته آزادتر و راحت تر کند و از گردن و پشت شما محافظت کند. لغزش رومیزی بدون لغزش برای جلوگیری از سر خوردن تبلت یا کتاب شما طراحی شده است.
  • 【قابل حمل و تاشو】 میز تخت سبک وزن به راحتی قابل حمل است و می توانید آن را به راحتی با یک دست بگیرید و به هر جایی بروید. بدون نیاز به مونتاژ، پایه های تاشو این میز لپ تاشو را برای باز یا بسته کردن بسیار ساده و نگهداری آسان می کند. پد ضد لغزش می تواند میز لپ تاپ تخت را روی تخت یا مبل محکم کند. میز ipad وقتی آن را می بندید فضای زیادی را اشغال نمی کند.
  • 【چند منظوره و کاربردی】این میز لپ تاپ چند منظوره می تواند به طور گسترده ای برای لپ تاپ شما زمانی که در رختخواب، مبل، دفتر، کف و غیره هستید مورد استفاده قرار گیرد. می توانید یک چای ناهار را در میز سینی غذا میل کنید. این میز مطالعه به گونه ای طراحی شده است که مقاوم، ضد خش و ضد نشت باشد. این امر باعث می شود از این میز به عنوان میز کودک، میز تحریر، میز مطالعه، میز غذاخوری و میز اداری نیز استفاده شود.
  • 【سایز بزرگ】این میز سینی تخت لپ تاپ با ابعاد 55*32*25 سانتی متر است که برای لپ تاپ یا نوت بوک حداکثر 16 اینچ و زیر کاملا مناسب است. و فضای کافی برای کشش پاهای شما در زیر میز Height Tilt وجود دارد. سطح بزرگ و صاف میز نوت بوک تخت خواب برای شما خوب است که کار یا نوشتن یا تماشای فیلم و نمایش را بدون آسیب انجام دهید.
  • 【بادوام و ثابت】 میز رومیزی پایه رومیزی ساده از MDF، تخته خرده چوب جامد، ایمن و سازگار با محیط زیست ساخته شده است. پایه‌ها از فولاد پررنگ ساخته شده‌اند که می‌تواند فشار بیشتری را تحمل کند. سطح میز مبل لپ‌تاپ صاف، غیر سمی، کشش آسان، ضد رطوبت، ضد خش، مقاوم در برابر درجه حرارت بالا است. ساختار ضخیم و معقول. الگوی روی سطح ظریف و زیبا به نظر می رسد.

جزییات فنی

نام تجاری سستبلا
شماره مدل 888
ابعاد محصول 55 × 32 × 25 سانتی متر؛ 2.38 کیلوگرم
وزن مورد 2.38 کیلوگرم
ASIN B09WQ42BPT

 


توضیحات محصول

Cestbella

میز کامپیوتر تاشو

آیا هنوز از درد ناشی از کار طولانی مدت پشت میز رنج می برید؟

آیا وقتی می خواهید در رختخواب یا روی کاناپه فیلم تماشا کنید، هنوز نگران این هستید که نتوانید راحت کار کنید؟

آیا به دنبال یک میز لپ تاپ هستید که بتواند در زندگی روزمره به شما کمک کند ؟

میز لپ تاپ تاشو قابل حمل انتخاب مناسبی برای شماست!

میز تخت مشکی

میز لپ تاپ قابل تنظیم

میز قابل حمل

طراحی مبتکرانه تاشو

طراحی تاشو پایه های میز، برای نصب میز غذاخوری نیازی به زمان زیادی ندارید. پد پایه تاشو منحصر به فرد میز نوت بوک را پایدارتر می کند. فضای ذخیره سازی راحت، صرفه جویی در فضا، استفاده انعطاف پذیر است. ضخامت میز پای کشویی در حالت بسته فقط حدود 4 سانتی متر است تا بتوانید آن را در گوشه قرار دهید.

میز میز شیب و شیب قابل تنظیم ارتفاع

میز غذای قابل تنظیم دارای 5 سطح برای تنظیم بر اساس نیاز شما می باشد. هنگام تماشای فیلم با آیفون، خواندن، نوشتن یا غذا خوردن، استفاده از میز تخت خواب راحت است.

سطح تخته صاف

میز تخت لپ تاپ دارای سطح صافی است که می توان از آن برای غذا خوردن، کار و کتاب خواندن با خیال راحت استفاده کرد. نوار ضد لغزش می تواند تبلت شما را از سر خوردن روی زمین محافظت کند. می توانید لیوان آب، موس، تلفن خود را در سمت راست میز مبل انعطاف پذیر خود قرار دهید.

میز لپ تاپ با جا لیوانی

میز کامپیوتر لپ تاپ تاشو

استفاده از میز تاشو خانگی ما به قدری آسان است که می توانید آن را در هر زمانی حمل کنید. پارچه نرم خیس برای تمیز کردن میز مطالعه مبل کافی است و از گذاشتن چیزهای کثیف روی میز ساده خودداری می کنید.

بدون مونتاژ و تمیز کردن آسان، میز تاشو قابل حمل ما به قدری آسان است که می توانید آن را در هر زمانی با خود ببرید. یک پارچه مرطوب نرم برای تمیز کردن میز مطالعه مبل و امتناع از گذاشتن چیزهای کثیف روی میز ساده شما کافی است.

میز غذا تاشو

یک میز مطالعه لپ تاپ ایده آل برای شما!

مشخصات:

نام: میز لپ تاپ تاشو

رنگ سیاه

شکل: مربع

جنس: فولاد پررنگ، تخته چوب ام دی اف

سایز: 55*32*25 سانتی متر

وزن: 2.38 کیلوگرم

بسته شامل: 1 عدد میز لپ تاپ با جا لیوانی

میز قابل تنظیم

این میز ارتفاع قابل تنظیم، کار شما را راحت‌تر و سالم‌تر می‌کند، که راه خوبی برای شل کردن گردن و شانه‌های شما زمانی است که روی تخت دراز می‌کشید یا روی مبل می‌نشینید. نوشتن میز لپ تاپ تجربه لذت بخشی را به شما می دهد.

میز کامپیوتر لپ تاپ