1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیف زنانه
  4. کیف دستی زنانه مدل QLARZZ Canvas Women Tote Bag for ...

کیف دستی زنانه مدل QLARZZ Canvas Women Tote Bag for Wome - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کیف زنانه
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیف زنانه برزنتی QLARZZ برای زنان، کیف لپ‌تاپ سبک وزن، کیف مدرس شیک و مدرن، کیف دستی شانه‌ای برای استفاده روزانه، کار خرید، مسافرت، دفتر، مدرسه
  • QLARZZ Canvas Women Tote Bag for Women, Lightweight Laptop Tote Bag, Stylish and Modern Teacher Tote Bag, Shoulder Handbag for Daily Use, Shopping Work, Travel, Office, School

ده الی پانزده روز کاری

برند : QLARZZ

مدل : QLARZZ

قیمت محصول :

2,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

کیف دستی زنانه مدل QLARZZ Canvas Women Tote Bag for Wome - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

درباره این محصول

  • ???? کیف دستی باکیفیت: این کیف دستی زیبا از پارچه بوم با کیفیت بالا و دسته چرمی با آستر نایلونی و بسته شدن زیپ ساخته شده است. بادوام، راحت و با مقاومت بالا در برابر خراش و آب ماندگاری بیشتری دارد.
  • ???? فضای کافی برای نیازهای شما: کیف بوم مد روز ما سبک وزن است و خواسته های روزانه شما را برآورده می کند. ابعاد آن 34x28.5x13.5 سانتی متر است و می تواند یک لپ تاپ یا آی پد 12 اینچی را در خود جای دهد. فضای داخلی جادار آن می تواند کیف پول، تلفن همراه، عطر، حوله کاغذی، رژ لب، پاور بانک، کلید، لوازم آرایشی، آینه جمع و جور، عینک آفتابی و سایر وسایل شما را در خود جای دهد. .
  • ???? طراحی مد روز و کاربردی: چه بخواهید کیف خود را در بالا نگه دارید یا آن را روی شانه خود آویزان کنید، این کیف دستی کاملاً برای شما ساخته شده است تا به ظرافت و استایل منحصر به فرد خود بیافزایید. دارای یک بند شانه قابل تنظیم و جدا شدنی است تا نیازهای مختلف شما را برآورده کند - می توانید از آن به عنوان کیف دستی، کیف کراس بادی یا کیف شانه استفاده کنید.
  • ???? مناسب برای همه موارد: این کیف با هدف شما طراحی شده است. برای استفاده روزانه، کار، خرید، مدرسه، دوستیابی، تعطیلات، مسافرت و مناسبت های بزرگداشتی مانند سالگردها، تولدها، تعطیلات، عید و غیره ایده آل است.
  • ???? هدیه منحصر به فرد برای عزیزانتان: این کیف درجه یک است که همه به عنوان هدیه از آن قدردانی خواهند کرد. این به عنوان یک هدیه خوب برای دوستان و خانواده ها خواهد بود - آنها صمیمانه از شما تشکر خواهند کرد.