1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چراغ خواب و آباژور
  4. چراغ رومیزی با پورت شارژ بی سیم LED Desk Lamp ...

چراغ رومیزی با پورت شارژ بی سیم LED Desk Lamp with Wireless Mobile Charger - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

چراغ خواب و آباژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چراغ رومیزی LED با شارژر بی سیم موبایل، موبایل بی سیم، ایرپاد، شارژر هوشمند iWacth، 3 حالت روشنایی و روشنایی بدون پله، شارژ USB، ساعت زنگ دار چراغ رومیزی مراقبت از چشم با کنترل لمسی
  • LED Desk Lamp with Wireless Mobile Charger, Wireless Mobile, Airpods, Smart iWacth Charger, 3 Lighting Modes & Stepless Brightness, USB Charging, Touch Control Eye-Caring Table Lamp Alarm Clock

بیش از پانزده روز کاری

برند : Smilee

مدل : Smilee

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 380 گرم

معرفی محصول

چراغ رومیزی با پورت شارژ بی سیم LED Desk Lamp with Wireless Mobile Charger - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

سبک نوین
نام تجاری لبخند بزن
رنگ مشکی
ابعاد محصول 10.6D x 6W x 27.7H سانتی متر
نوع منبع نور رهبری

درباره این محصول

  • ????【تاریک کننده و مراقبت از چشم بدون پلکان 】لامپ های رومیزی 3 حالت روشنایی و کاهش نور بدون پله را ارائه می دهند. دمای 3 رنگ را می توان از گرم تا سفید (از 3200K تا 6500K) و سطوح روشنایی قابل تنظیم بدون پله (تا 1200LM) تنظیم کرد تا روشنایی ایده آل خود را به دست آورید. 48 مهره led ارتقا یافته نسخه 2835 در چراغ رومیزی با نور ملایم، بدون نور آبی، بدون سوسو و بدون سایه. چراغ رومیزی برای دفتر خانه کمتر به چشمان شما فشار می آورد، برای کار، مطالعه و مطالعه طولانی مدت عالی است.
  • ????【طول عمر طولانی و تضمین کیفیت 】 لامپ های رومیزی با شارژر بی سیم موبایل دارای طول عمر طولانی برای بیش از 50000 ساعت هستند، هیچ مشکلی در تعویض لامپ در 10 سال آینده وجود نخواهد داشت، لامپ طبقه از محیط زیست و انرژی کارآمد است. این لامپ اداری مناسب برای خانه، اداره، ایستگاه کاری و غیره است. و ما خدمات تضمین کیفیت 24 ماهه را ارائه می دهیم. لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد لامپ های اداری قبل یا بعد از خرید با ما تماس بگیرید. ما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.
  • ????【شارژ بی سیم و پورت شارژ USB 】 لامپ های رومیزی با شارژر بی سیم موبایل شارژ سریع تا 15 وات و یک پورت شارژ USB را برای iWatch فراهم می کند. چراغ رومیزی LED می تواند سه دستگاه مختلف را به طور همزمان شارژ کند. سازگار با هر دستگاه مجهز به Qi، مانند iPhone 13/13 pro max/12/11/8/8 Plus/X، Huawei 40، Samsung S9/S21، HTC 8X، LG G3، SONY Z4Y و غیره (9V/ آداپتور 2A موجود است)
  • ????【مقرون به صرفه و صرفه جویی در فضا 】چراغ رومیزی سه عملکرد را در یک ترکیب می کند، یک = سه کار را دریافت کنید (چراغ رومیزی + شارژر بی سیم + ساعت زنگ دار). اندازه محصول: 2.4*4.2*10.9 اینچ چراغ رومیزی کوچک برای صرفه جویی در فضا و هزینه رومیزی شما. لامپ رومیزی اداری از شارژ بی سیم برای تلفن های همراه و غلاف هوا پشتیبانی می کند. علاوه بر این، چراغ رومیزی با پورت usb از پورت های USB برای ساعت نیز پشتیبانی می کند. همچنین برای رشته های مختلف مانند مطالعه، کار، خیاطی، ناخن کاری، نور شب کنار تخت، آرایش مناسب است.
  • ????【خاموش تایمر و عملکرد حافظه با عملکرد حافظه لامپ LED، می توانید به جای بازگشت به حالت پیش فرض، لامپ را در آخرین تنظیمات روشنایی و رنگ استفاده شده روشن کنید.

 

جزییات فنی

ابعاد محصول 10.6 × 6 × 27.7 سانتی متر؛ 380 گرم
آیا مونتاژ لازم است نه
تعداد قطعات 1
باتری های مورد نیاز بله
اجزای شامل لامپ

توضیحات محصول

 

★لامپ رومیزی LED هوشمند

اگر به دنبال یک کالای تزئینی با قیمتی مقرون به صرفه هستید، این چراغ های رومیزی LED Light قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

یک لامپ رومیزی LED می تواند سه دستگاه مختلف را همزمان شارژ کند.

ساعت هوشمند iwatch

ایرپاد

سیار 

لامپ های رومیزی با شارژرهای بی سیم موبایل، شارژ سریع تا 15 وات و یک پورت شارژ USB را برای iWatch فراهم می کنند.

★ نگاه پر زرق و برق

می توانید خانه خود را با چراغ های لامپی که چراغ های رنگارنگ هستند تزئین کنید. این چراغ‌های رومیزی LED جلوه‌ای جذاب به مکانی می‌بخشند که در هر کجا که آنها را قرار می‌دهید.

★ آسان برای نصب

بهترین چیز در مورد این لامپ ها این است که به راحتی نصب می شوند و فقط باید آنها را به سادگی شارژ کنید و سپس آماده برق زدن هستند. 

از جشن تولدهای کوچک گرفته تا مجالس بزرگ و موارد دیگر، چه مناسبت های خانوادگی و چه حرفه ای، این چراغ های رومیزی برای مطالعه می توانند به دکوراسیون شما جان ببخشند. 

★طراحی معماری

همچنین می توانید از چراغ های رومیزی مدرن به عنوان بخشی از طراحی معماری در خانه خود استفاده کنید. همانطور که شما راه های زیادی برای ساخت آن و استفاده از چراغ های کف به عنوان یک آیتم تزئینی دارید.

★چراغ رومیزی همه کاره

نه تنها در خانه می توانید از لامپ های فضایی در محل کار خود نیز استفاده کنید تا طراحی داخلی یا خارجی مکان را تغییر دهید. شما همچنین می‌توانید لامپ‌های بی‌سیم را به روش‌های مختلف سبک کنید، بنابراین به همین دلیل است که این لامپ‌ها را لامپ‌های نوری همه کاره می‌نامند.

چراغ رومیزی به خوبی بسته بندی شده است تا از ایمنی و عملکرد خوب چراغ کار اطمینان حاصل شود.