1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اسپیکر
  4. اسپیکر بلوتوثی آنکر مدل Anker Soundcore Motion Boom Outdoor ...

اسپیکر بلوتوثی آنکر مدل Anker Soundcore Motion Boom Outdoor Speaker - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

اسپیکر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • بلندگوی فضای باز Anker Soundcore Motion Boom با درایورهای تیتانیوم، فناوری BassUp، ضد آب IPX7، زمان پخش 24 ساعته، برنامه Soundcore، دسته داخلی، بلندگوی بلوتوث قابل حمل برای فضای باز، کمپینگ
  • Anker Soundcore Motion Boom Outdoor Speaker with Titanium Drivers, BassUp Technology, IPX7 Waterproof, 24H Playtime, Soundcore App, Built-In Handle, Portable Bluetooth Speaker for Outdoors, Camping

ده الی پانزده روز کاری

برند : Soundcore

مدل : A3118011

قیمت محصول :

8,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.99 کیلوگرم

معرفی محصول

اسپیکر بلوتوثی آنکر مدل Anker Soundcore Motion Boom Outdoor Speaker - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری صداگذاری
نوع بلندگو فضای باز
فناوری اتصال بلوتوث، USB
ویژگی های خاص فوق العاده قابل حمل
کاربردهای توصیه شده برای محصول برای گوشی های هوشمند یا تبلت ها

درباره این محصول

  • صدای فوق‌العاده در فضای باز: با بلندگوی فضای باز Motion Boom بیانیه‌ای بدهید—بازی را فشار دهید و صدای استریوی عظیمی را تجربه کنید که بدون اعوجاج، حتی در صداهای بالا. 
  • 100% تیتانیوم خالص: درایورهای Motion Boom دارای دیافراگم‌های تیتانیوم خالص برای بازتولید فرکانس‌های بالا تا 40 کیلوهرتز برای صدایی با وضوح قابل‌توجه بالاتر هستند.  
  • فناوری BassUp™: فناوری انحصاری ما از یک پردازنده سیگنال دیجیتال تنظیم‌شده داخلی برای تجزیه و تحلیل و تشدید فرکانس‌های پایین در زمان واقعی برای باس‌هایی که ضربه‌های شدیدتر می‌زند، استفاده می‌کند. 
  • IPX7 ضد آب و شناور: اگر بلندگوی Motion Boom در فضای باز به سمت آب رفت، نترسید! کاملا ضد آب است و روی آب شناور می شود. 
  • زمان پخش 24 ساعته: بلندگوی فضای باز Motion Boom تا 24 ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ ارائه می دهد تا موسیقی در آخر هفته های کمپینگ، روزهایی که در ساحل هستید، سفرهای قایق و غیره پخش شود.

 

جزییات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 34.6 x 14.8 x 20 سانتی متر; 1.99 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۶ ژانویه ۲۰۲۱
  • سازنده: Soundcore
  • ASIN : B08LQNL42Z
  • شماره مدل : A3118011

  •  

توضیحات محصول

بلندگو بلوتوث صدا

صدای استریو قدرتمند

IPX7 ضد آب و شناور

باس کوبنده

 

IPX7 ضد آب و شناور

موسیقی متن ماجراهای خود را در فضای باز پخش کنید، حتی اگر بیرون روی آب هستید. Motion Boom کاملا ضد آب است و حتی در صورت افتادن در آب به سطح شناور می شود.

باس کوبنده

فناوری انحصاری BassUp Soundcore فرکانس‌های پایین را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می‌کند و آن‌ها را برای یک ضربه عظیم بیس تشدید می‌کند.

صدای استریو قدرتمند

بلندگوی فضای باز Motion Boom دارای درایورهایی با دیافراگم‌های تیتانیوم 100 درصد خالص برای موسیقی است که صدایی کاملاً شفاف، حتی در ولوم بالا در فضای باز دارد.

 

EQ قابل تنظیم از طریق برنامه Soundcore

زمان پخش 24 ساعته

بلوتوث 5.0

.

زمان پخش 24 ساعته

بلندگوی فضای باز Motion Boom دارای یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است که تا 24 ساعت زمان پخش را تامین می کند. همچنین دارای شارژر است که به شما امکان می دهد دستگاه های خود را به برق وصل کنید و در حین گوش دادن شارژ کنید.

بلوتوث 5.0

بلندگوی فضای باز Motion Boom از جدیدترین فناوری بلوتوث برای اتصال بدون پرش و فوق العاده پایدار با دستگاه شما استفاده می کند.

EQ قابل تنظیم از طریق برنامه Soundcore

از برنامه Soundcore برای جابجایی بین حالت های EQ برای صدای مناسب استفاده کنید. Soundcore Signature برای گوش دادن روزمره عالی است، حالت Voice وکال را برجسته می‌کند، Treble Boost فرکانس‌های بالا را برجسته می‌کند، و Balanced صدای متعادلی را در سطوح پایین، میانه و اوج ارائه می‌دهد