1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چرخ خیاطی
  4. چرخ خیاطی قابل حمل مدل showkah? Portable 4-in-1 - ارسال ...

چرخ خیاطی قابل حمل مدل showkah? Portable 4-in-1 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

چرخ خیاطی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چرخ خیاطی قابل حمل showkah® 4 در 1 چرخ خیاطی برقی خانگی اصلاح مینی چرخ خیاطی با پدال پا | دستگاه گلدوزی برای مبتدیان و متخصصان
  • showkah® Portable 4-in-1 Sewing Machine Electric Household Crafting Mending Mini Sewing Machines with Foot Pedal | Embroidery machine for Beginners & Expert

ده الی پانزده روز کاری

برند : showkah

مدل : showkah

قیمت محصول :

3,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 860 گرم

معرفی محصول

چرخ خیاطی قابل حمل مدل showkah? Portable 4-in-1 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری ویترین
رنگ سفید/بنفش
ابعاد محصول 21.5D x 12W x 21.5H سانتی متر
برقی است آره

درباره این محصول

  • چرخ خیاطی قابل حمل: مجهز به چراغ LED، پدال پا، نخ فلزی و کاتر نخ است که دوخت را راحت تر می کند.
  • انتخاب حالت پدال پا یا دوخت خودکار - اگر استفاده از پدال پا راحت نیست، می‌توانید سرعت دوخت را روی زیاد یا کم تنظیم کنید.
  • دو حالت منبع تغذیه: باتری های 4*AA (شامل نمی شود) یا آداپتور برق AC/DC (شامل). هنگام قرار دادن یا تعویض باتری، اطمینان حاصل کنید که سوئیچ پاور در موقعیت خاموش است.
  • برای کاربران مبتدی یا پیشرفته: این یک انتخاب ایده آل برای کاربران مبتدی و پیشرفته است زیرا دو حالت کار (اتوماتیک و دستی) وجود دارد. شما می توانید آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
  • هدیه عالی: چرخ خیاطی مینی به عنوان یک هدیه برای مبتدیان و با تجربه ها مانند کودکان، دختران، زنان و علاقه مندان به خیاطی مناسب است تا نیازهای مختلف خیاطی DIY را برآورده کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری شوکاه
رنگ سفید/بنفش
ابعاد بسته بندی 22.4 x 22 x 12.6 سانتی متر؛ 860 گرم
وزن مورد 860 گرم

توضیحات محصول

 

با این چرخ خیاطی مینی 4 در 1 که عملکرد عالی و عملکردهای چند منظوره دارد، از لذت لذت ببرید. این یک چرخ خیاطی فوق العاده برای خیاطان مبتدی و متخصص نیز می باشد. می توانید از آن برای دوخت انواع پارچه استفاده کنید، ایده آل برای دوخت شلوار جین، پرده، کیف، روتختی، کفی و غیره. بیا و یکی را به خانه ببر!

آیا از دویدن به خیاط برای تعمیر ساده لباس های خود خسته شده اید؟ سپس این چرخ خیاطی مینی 4 در 1 را تهیه کنید و خودتان شروع به تعمیر آن کنید. چرخ خیاطی مینی برای خانه دارای پدال پا و آداپتور است تا بتوانید حتی در خیاطی سرگرمی پیدا کنید. این چرخ خیاطی از قبل نخ و آماده استفاده است، بنابراین نیازی نیست به چشمان خود فشار بیاورید و سوزن دستگاه را نخ کنید. دوخت قفل زنجیر چرخ خیاطی - این چرخ خیاطی یک دوخت بادوام قفل زنجیر می دوزد تا اطمینان حاصل شود که بخیه به راحتی جدا نمی شود. ماشین دستی برای دوخت پدال پا. اگر به استفاده از پدال پایی عادت دارید و به راحتی می توانید ماشین را از این طریق کنترل کنید، می توانید همین کار را با این چرخ خیاطی همانطور که با پدال پا عرضه می شود انجام دهید.

توجه: چرخ خیاطی را در خانه بدون پارچه روشن نکنید، در غیر این صورت باعث ایجاد اشکال در ماسوره می شود. پارچه‌هایی که نمی‌توان دوخت: پارچه‌های ضخیم مانند جین، مخمل و سایر پارچه‌های ضخیم. لطفاً قبل از استفاده از ماشین دستی محصول برای دوخت، دفترچه راهنمای کاربر ارائه شده را مطالعه کنید