1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیسه خواب
  4. کیسه خواب 2 نفره کمپینگ مدل TQ Double Sleeping Bag ...

کیسه خواب 2 نفره کمپینگ مدل TQ Double Sleeping Bag - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیسه خواب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیسه خواب دو نفره T&Q با 2 بالش، کیسه خواب سبک ضد آب 2 نفره بزرگسالان Queen Size XL برای کمپینگ، کوله پشتی، پیاده روی، همراه با کیف حمل
  • T&Q Double Sleeping Bag with 2 Pillows, Waterproof Lightweight 2 Person Adults Sleeping Bag Queen Size XL for Camping, Backpacking, Hiking, with Carrying Bag

بیش از پانزده روز کاری

برند : TQ

مدل : TQ

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 2.84 کیلوگرم

معرفی محصول

کیسه خواب 2 نفره کمپینگ مدل TQ Double Sleeping Bag - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری T&Q
رنگ مشکی
ابعاد محصول 2.2 لیتر در 1.5 وات متر
نوع بسته شدن زیپ
مواد بیرونی پلی استر

درباره این محصول

  • دیگر خبری از پچ پچ زیر بادهای سرد و تند نیست. حتی زمانی که هوا سرد است گرم و دنج بمانید، این کیسه خواب بسیار راحت و فوق العاده گرم است.
  • کیسه خواب دو نفره با پلی استر 210T مقاوم در برابر آب با کیفیت بالا ساخته شده است، روکش آن با پارچه TC و پر از وسایل لوکس است که برای راحتی ابری با هم کار می کنند.
  • به عنوان یک کیسه خواب غول پیکر عمل می کند که به راحتی برای دو کمپینگ شاد جای می گیرد و از طریق زیپ جدا می شود تا به دو کیسه خواب فردی تبدیل شود.
  • همراه با یک کیف حمل مناسب، و دو بالش کوچک که به گردن شما کمک می‌کند. این کیسه خواب برای یک زوج یا خانواده با فرزند خردسال مجرد طراحی شده است.
  • کیسه خواب فوق سبک را می توان به راحتی تمیز کرد یا با ماشین شستشو داد.

 

جزییات فنی

رنگ مشکی
مواد بیرونی پلی استر
نام تجاری T&Q
شرکت تولید کننده T&Q
ابعاد بسته بندی 41 × 28.2 × 25.6 سانتی متر؛ 2.84 کیلوگرم
ASIN B091TMWK1N

 

توضیحات محصول

زیپ ضد گیره با کیفیت بالا
به شما امکان می دهد برای باز و بسته شدن آسان برای تنظیم دمای داخل کیسه خواب به آرامی حرکت کنید. همچنین می توانید با بازکردن کامل زیپ کیسه خواب را به پتو یا لحاف تبدیل کنید.

پاهای خود
را آزاد کنید می توانید زیپ آن را باز کنید تا دریچه ای در پایین کیسه خواب ایجاد کنید تا پای خود را برای تنظیم دمای بدن آزاد کنید. راحت نگه داشتن در طول شب مناسب برای هوای گرم تابستان

BONUS TWO PILLOWS
همراه با دو بالش نخی، گردن و بدن شما را به خوبی پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند تا در هر مکانی که هستید یک استراحت شبانه باورنکردنی داشته باشید.

بسته بندی آسان
با سیم های سریع تعبیه شده در قسمت پایین کیسه خواب، برای بسته بندی یک نفره و نگهداری آسان و راحت است، چه در فضای باز و چه در فضای داخلی استفاده کنید.

بسته شامل:
کیسه خواب x 1