1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیسه خواب
  4. کیسه خواب کمپینگ مدل WERTYCITY Sleeping Bag - ارسال 15 ...

کیسه خواب کمپینگ مدل WERTYCITY Sleeping Bag - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

کیسه خواب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیسه خواب WERTYCITY برای کمپینگ، کوله‌پشتی، پیاده‌روی، مسافرت، یکی از کوچک‌ترین و سبک‌ترین کیسه‌خواب‌های ضدآب در هوای گرم، بسیار فشرده برای بزرگسالان کودکان و نوجوانان در فضای باز
  • WERTYCITY Sleeping Bag for Camping, Backpacking, Hiking, Traveling, One of The Smallest and Lightest Warm Weather Waterproof Sleeping Bag, Ultra-Compact for Adults Kids Indoor Outdoor Use

بیش از پانزده روز کاری

برند : WERTYCITY

مدل : SB-ISF-21075

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 798 گرم

معرفی محصول

کیسه خواب کمپینگ مدل WERTYCITY Sleeping Bag - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری WERTYCITY
رنگ ارتش سبز
شکل مستطیل شکل
فصل 3 فصل
درجه بندی دما تا 53 درجه

درباره این محصول

  • کیسه خواب فصل تابستان! ساخته شده از بیرونی نایلون مقاوم در برابر آب 400T، آستر 100% پلی استر و با پرکردن 100% نخ ابریشم تقلیدی، احساس نرمی، تنفس و استراحت شبانه گرم و فوق العاده راحت را برای شما به ارمغان می آورد.
  • کیسه خواب هوای گرم! محدوده دمای آسایش 53 - 68 درجه فارنهایت / 12 - 20 درجه سانتیگراد. مخصوصاً برای بهار، تابستان و پاییز طراحی شده است (برای کمپینگ در هوای سرد مناسب نیست).
  • کیسه خواب سبک وزن مناسب برای کمپینگ، پیاده روی و کوله پشتی! اندازه 87 اینچ در 31.5 اینچ است که این کیسه خواب تابستانی با صرفه جویی در فضا برای اکثر افراد مناسب است: مردان، زنان، پسران و دختران.
  • جمع و جور و حمل آسان! وزن بسته 2.2 پوند است، می توان آن را به ارتفاع 7.7 اینچ فشرده کرد و فضای کمتری را اشغال کرد. حمل راحت برای هر گونه ماجراجویی در فضای باز، سفر کمپینگ کلاسی، آکواریوم، کمپ تابستانی، کاناپه گردی، کیسه های مربا، تصادف در دفتر و به عنوان پتوی اضطراری برای وسایل نقلیه.
  • با اطمینان خرید کنید! ما می خواهیم شما هم از خرید خود راضی باشید همانطور که ما در خدمت شما هستیم. ما درک می کنیم که گاهی اوقات، برای یافتن تناسب مناسب، باید چیزها را امتحان کرد. اگر متوجه شدید که کیسه خوابی که سفارش داده‌اید برای شما مناسب نیست، خوشحال می‌شویم وجه را به طور کامل بازپرداخت کنیم یا جایگزینی برای شما ارسال کنیم.

 

جزییات فنی

رده سنی بالغ
رنگ ارتش سبز
اندازه بزرگسالان
سبک دماهای گرم
وزن 2.2 پوند
شکل مستطیل شکل
نوع مواد نایلون
مواد بیرونی نایلون
فصل 3 فصل
امکانات مقاوم در برابر آب، قابل حمل، سبک وزن
استفاده جمع و جور و سبک وزن مناسب برای مسافرت های تابستانی، کمپینگ، پیاده روی و کوله پشتی
ورزش کمپینگ و پیاده روی، کوهنوردی، کوهنوردی، چند ورزش
درجه بندی دما 59 درجه فارنهایت
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری WERTYCITY
نوع مواد پر پایین
بخش زنان
شرکت تولید کننده WERTYCITY
شماره مدل کالا SB-ISF-21075
ابعاد محصول 219.96 x 80.01 x 5.08 سانتی‌متر؛ 798.32 گرم
ASIN B07TCP3DCZ

توضیحات محصول


ما به ایجاد محصولاتی برای بهبود زندگی مردم اعتقاد داریم. ما می خواهیم محصولات ما شادی را در زندگی شما به ارمغان بیاورند و به شما این امکان را بدهند که لحظاتی را در کنار عزیزانتان گرامی بدارید. ما وقت خود را صرف طراحی و تکمیل کیسه خواب خود کرده ایم تا از راحتی و تناسب کامل برای مشتریان خود اطمینان حاصل کنیم.
با کیسه فشرده، این کیسه خواب سبک وزن به راحتی حمل می شود و می توان از آن برای کمپینگ، تورهای پیاده روی، تورهای خودران، ماهیگیری و سایر فعالیت های در فضای باز استفاده کرد.
ما می خواهیم شما هم از خرید خود راضی باشید همانطور که ما در خدمت شما هستیم. ما درک می کنیم که گاهی اوقات، برای یافتن تناسب مناسب، باید چیزها را امتحان کرد. اگر متوجه شدید که کیسه خوابی که سفارش داده‌اید برای شما مناسب نیست، خوشحال می‌شویم وجه را به طور کامل بازپرداخت کنیم یا جایگزینی را برای شما ارسال کنیم.
جزییات محصول:
⚫ روکش نایلون 400 T
⚫پرکننده نخ ابریشمی
تقلیدی ⚫زیپ دو طرفه
⚫ضد آب و مقاوم در برابر آب و هوا



⚫ابعاد : 83 اینچ L x 30 اینچ W ⚫اندازه ذخیره سازی: 7.7 اینچ تا 11.4 اینچ ⚫ بلندی: 7.7 اینچ تا 11.4 اینچ. 1 عدد کیسه خواب بسیار سبک ⚫1 عدد کیسه فشرده