1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. قهوه ساز پمپ اسپرسو آریت مدل Ariete ART1381 - ارسال ...

قهوه ساز پمپ اسپرسو آریت مدل Ariete ART1381 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قهوه ساز پمپ اسپرسو Ariete، اسپرسو ساز - استیل ضد زنگ، فشار 15 بار، خاموش شدن خودکار، سیستم گرمایش ترموبلاک، سینی قطره و مخزن آب قابل جابجایی - نقره ای، ART1381
  • نام تجاری آریت ظرفیت 1 لیتر رنگ فلز ابعاد محصول 5.5D x 13.4W x 11.4H سانتی متر مواد فلز

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ariete

مدل : ART1381

قیمت محصول :

12,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3 کیلوگرم

معرفی محصول

قهوه ساز پمپ اسپرسو آریت مدل Ariete ART1381 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • اسپرسو PERFECT AT HOME - اسپرسوی PERFECT با طعم شدید خود را به لطف 15 میله فشار در خانه آماده کنید تا هم قهوه آسیاب شده و هم غلاف را تحویل بگیرید.
  • قهوه ساز همه کاره اسپرسو - هر ترجیح شما - کاپوچینو، ماکیاتو، لاته یا آمریکایی، این قهوه ساز اسپرسو دارای یک میله بخار فولادی ضد زنگ داخلی است که چندین گزینه برای ایجاد نوشیدنی های مورد علاقه خود در اختیار شما قرار می دهد.
  • فشار 15 بار برای اسپرسوی عالی - این دستگاه قهوه اسپرسکو Ariete مجهز به پمپ حرفه ای 15 بار و موتور قدرتمند 1300 وات است که بهترین استخراج اسپرسو را تضمین می کند.
  • طراحی جمع و جور - این دستگاه اسپرسوساز با طراحی جمع و جور و جای پای باریک ارائه می شود که به زیبایی بر روی میز آشپزخانه بدون اشغال فضای زیادی قرار می گیرد.
  • تمیز کردن آسان: مخزن آب قابل جابجایی و سینی چکه زنی تمیز کردن آسان را انجام می دهد و قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند

جزییات فنی

نام تجاری آریت
شماره مدل پمپ اسپرسو CM
رنگ فلز
ابعاد محصول 34 × 14 × 29 سانتی متر؛ 3 کیلوگرم
ظرفیت 1 لیتر
ظرفیت حجمی 1.1 لیتر
توان / وات 1300 وات
مواد فلز
وزن مورد 3 کیلوگرم
ASIN B09SHT79K4

 


از سازنده

تمام خوبی های اسپرسو واقعی فقط در عرض 14 سانتی متر

ART1381

یا آشپزخانه و قهوه ایده آل شما، قهوه ساز 1381 متحد شماست تا در یک استراحت شدید با طعم و ظرافت افراط کنید . طراحی باریک و جمع و جور آن را برای هر آشپزخانه ای منحصر به فرد می کند: تنها 14 سانتی متر عرض دارد که با هر گوشه ای از آشپزخانه سازگار است، بدون اینکه فضا را برای وسایل دیگر فدا کند.

برای لحظات کوتاه مکث، به لطف 15 میله فشار ، قهوه ای با عطر و طعم قوی آماده کنید تا هم قهوه آسیاب شده و هم غلاف آن را تحویل بگیرید، و همچنین برای یک صبحانه غنی که می توانید یک کاپوچینوی خامه ای به آن اضافه کنید . دستگاه ماکسی کاپوچینو . نوشیدنی خود را انتخاب کنید و ارتفاع سینی چکه را با توجه به فنجانی که ترجیح می دهید تنظیم کنید.

به لطف فشارسنج شما همیشه قادر خواهید بود بفهمید که آیا پارامترهای آب، مقدار قهوه و درجه آسیاب در تعادل و متعادل هستند تا همیشه بهترین اسپرسوی ممکن را به شما ارائه دهد .

برای کسانی که عاشق طعم های لطیف هستند، دستگاه 1381 دارای آبگرمکن برای تهیه دمنوش ها، عرقیات و دمنوش های گیاهی از طعم های دلخواه شماست.

طراحی و چندکاره بودن قهوه ساز 1381

طراحی و چندکاره بودن قهوه ساز 1381

طراحی و چندکاره بودن قهوه ساز 1381

طراحی و چندکاره بودن قهوه ساز 1381

به لطف گیج فشار می توانید پارامترهای آب و قهوه را بررسی کرده و از فشار مناسب قهوه اطمینان حاصل کنید. برای یک قهوه عالی ، آنطور که دوست دارید

نه فقط برای قهوه به لطف Maxi-Capuccino Devic e برای کاپوچینوهای خامه ای و غلیظ، تمام سلیقه خود را برآورده کنید، ارتفاع فنجان را تنظیم کنید و از عطر شدید نوشیدنی گرم خود لذت ببرید!

 

 

طراحی و چندکاره بودن قهوه ساز 1381

طراحی و چندکاره بودن قهوه ساز 1381

ART1380

با یک قهوه خوب درست در خانه، لحظات استراحت خود را شدیدتر کنید. دستگاه قهوه ساز 1381 با غلاف قهوه آسیاب شده و ESE سازگار است .

حتی برای صبحانه با دوستان ، از طعم و مزه دست نکشید: قهوه، کاپوچینو، چای گیاهی یا چای که هر کامی را راضی کند.